آموزش زیباترین آرایش چشم؛ چطور در خانه آرایش کنیم؟

دسته بندی : آرایشی و بهداشتی
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آموزش آرایش چشم

همانطور که می دانید داشتن یک چهره زیبا برای خانم ها اهمیت خاصی دارد بنابراین بسیاری از آن ها برای اینکه در طول روز ظاهری شاداب و زیباتر داشته باشند به سراغ آرایش می روند. چشم ها برای یک آرایش حرفه ای و یا ساده یکی از معیارهای مهم زیبایی صورت به شمار می روند به همین خاطر یادگیری نحوه صحیح آرایش آن و همینطور رعایت یکسری نکات ظریف می تواند در زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر چهره نقش مهمی داشته باشد.

مراحل انجام آرایش چشم در منزل

در ابتدا لازم است بدانید در زمینه آرایش چشم حرفه ای یا مبتدی هستید. اگر شما بر این باورید که نمی توان در خانه همانند متخصصان این زمینه چشم های خود را آرایش کنید بهتر است مطمئن باشید که بعد از مطالعه ی این مقاله نظرتان تغییر خواهد کرد. ما قصد داریم تکنیک های اصلی آرایش چشم در منزل را به شما ارائه دهیم تا شما به راحتی و بدون رفتن به سالن های آرایشی برای اولین بار از تجربه ی آرایش چشم آسان در خانه لذت ببرید پس با ادامه ی مطلب در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی همراه ما باشید.

آموزش استفاده از کانسیلر

مرحله اول از بین بردن تیرگی های اطراف چشم

برای برطرف کردن سیاهی پوست دور چشم لازم است قبل از هر کاری پوست پلک و اطراف چشم به کمک یکی از مهم ترین لوازم آرایش چشم یعنی کانسیلر یا تصحیح کننده های رنگی صاف و یکدست شود برای اینکار بهتر است از پد یا براش اسفنجی استفاده کنید تا لک های سطح پوست کاملا پوشیده شود.

در انتها هم برای رفع تیرگی و کبودی زیر چشم کانسیلر را به حالت مثلثی زیر چشم پخش کنید طوری که نوک آن به سمت گونه و پایه آن زیر چشم باشد و سپس با اسفنج آن را به خوبی محو کنید.

مرحله دوم استفاده از پرایمر برای دوام بیشتر آرایش

بیس سایه یا پرایمر نه تنها به ماندگاری هر چه بیشتر آرایش کمک می کند بلکه از سایه چشم در برابر عواملی مثل گریه، باران و رطوبت محافظت می کند همینطور باعث می شود خط چشم شما کاملا صاف و یکدست به نظر برسد. بهتر است برای پخش پرایمر روی پلک از یک براش کوچک یا نوک انگشتان کمک بگیرید و بعد شروع به سایه زدن کنید.

آموزش سایه زدن چشم

مرحله سوم سایه زدن چشم

شاید شما هم جزو آن دسته خانم هایی باشید که کمتر از سایه چشم در میکاپ روزانه خود استفاده می کنید اما شکی نیست که زدن سایه چشم می تواند در افزایش جذابیت چشم ها و همینطور طبیعی به نظر رسیدن آن نقش مهمی داشته باشد.

برای سایه زدن باید با یک براش پهن، سایه پایه (رنگ روشن) را تا قسمت انتهایی استخوانی ابرو پخش کنید انجام این مرحله به چشمگیرتر شدن رنگ سایه کمک زیادی می کند. برای انتهای کار با یک برس سرگرد رنگ تیره سایه را روی گوشه خارجی چشم ها با حرکات رفت و برگشتی بزنید و قسمت های داخلی چشم را روشن تر کنید تا چشمانی درشت تر داشته باشید.

برای انتخاب رنگ اصلی سایه باید این نکته مد نظرتان باشد که همخوانی رنگ سایه با رنگ لباس و یا آرایش لب شما بسیار مهم است همینطور به خاطر داشته باشید که سایه های اکلیلی تنها برای مهمانی ها و مجالس و سایه های ساده تر برای میکاپ روزانه مناسب هستند.

مرحله چهارم نحوه کشیدن خط چشم

همانطور که می دانید کشیدن خط چشم صاف و دقیق تاثیر زیادی در حالت و فرم دهی چشم های تان بر عهده دارد.

مهم ترین قدم برای داشتن خط چشم زیبا توجه به حالت چشمانتان است. اگر چشمانی افتاده دارید بهتر است امتداد انتهایی خط چشم کمی به سمت بالا باشد یا اگر چشم های دور از هم دارید بهتر است کشیدن خط چشم در گوشه داخلی چشم را امتحان کنید. باید توجه داشته باشید که اگر علاقمند به داشتن آرایش ساده هستید سعی کنید خط چشم پهن و یا زخیم نکشید.

آموزش ریمل زدن در خانه

مرحله آخر حالت دهی مژه با ریمل

قطعا فر کردن و حالت دادن به مژه ها حتی مژه های بلند باعث جذابیت و زیبایی بیشتر چهره می شود بنابراین بهتر است قبل ریمل زدن فرموژه را فراموش نکنید و در اتمام کار نیز از ریمل چشم استفاده کنید تا مژه های تان کاملا پرپشت و بلند به نظر برسد.

بهتر است ریمل زدن را کمی با حوصله انجام دهید تا از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری کنید. اگر تمایل دارید مژه های حجیم تری داشته باشید می توانید قبل از خشک شدن مژه ها برس زدن مژه های بالایی را تا سه بار تکرار کنید و اما برای مژه های پایینی لازم است برس ریمل را بطور عمودی بگیرید و از ریشه به سمت انتهای مژه برس بکشید.

ما سعی کردیم در این مقاله مراحل گام به گام آرایش چشم زیبا در منزل را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید تنها با کمک خودتان و با ابزار های آرایشی موجود در خانه میکاپ حرفه ای را تجربه کنید.

اگر تمایل به استفاده از لوازم آرایشی درجه یک و با کیفیت دارید می توانید سری به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست بزنید تا به تنوع گسترده ای از بهترین مدل خط چشم آرایشی، ریمل ها و همینطور به مدل های مختلف سایه چشم با برندهای ایرانی و خارجی سرشناس دست پیدا کنید. شما با دانستن این اصول و استفاده از لوازم آرایشی مرغوب نه تنها به سلامت چشم های تان کمک می کنید بلکه در عین حال می توانید از داشتن آرایشی منحصر به فرد لذت ببرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان