از بین بردن جوش صورت در یک روز همراه با معرفی 4 ضد جوش قوی

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
از بین بردن جوش صورت در یک روز

یکی از مشکلات رایج پوستی که ممکن است خانم ها و آقایان را در هر سن و سالی درگیر کند جوش و آکنه های پوستی هستند که عموما تحت تاثیر عواملی مثل افزایش چربی پوست، وجود میکروب روی پوست و یا دلایل هورمونی ایجاد می شوند.

از آنجایی که وجود جوش ها روی صورت در زیبایی ظاهری تاثیر زیادی دارد افراد سعی می کنند از هر روشی برای از بین بردن آن اقدام کنند اما بدون شک بهترین و مطمئن ترین روش برای درمان جوش و جای جوش استفاده از محصولات ضد جوش است که با دارا بودن ترکیبات طبیعی و شیمیایی موثر، تاثیرگذاری فوق العاده ای در درمان جوش و آکنه پوست اعمال می کنند.

ما در ادامه ی این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست چند نمونه از قوی ترین محصولات مراقبتی ضد جوش که می توانند در درمان سریع جوش موثر باشند را آماده کردیم با ما همراه باشید.

مهم ترین دلایل ایجاد آکنه

جوش های صورت معمولا به شکل نقاط سرسیاه، سرسفید و یا جوش های قرمز و ملتهب روی پوست ظاهر می شوند که دلایل ایجاد هر کدام متفاوت است اما در حالت کلی آکنه و یا ضایعات التهابی در اثر تولید بیش از حد غدد چربی روی پوست، تغییرات هورمونی، داشتن سابقه ارثی و استرس به وجود می آیند که با شناسایی نوع آکنه که از نوع التهابی هستند یا غیر التهابی می توان نسبت به درمان آن ها اقدام کرد.

آشنایی با انواع آکنه

آشنایی با انواع آکنه

آکنه های التهابی شامل جوش های سرسیاه و جوش های سرسفید می شوند که بدون هیچ درد و تورمی به داروهای بدون نسخه مثل سالیسیلیک اسید (سلول های مرده سطح پوست را که باعث ایجاد جوش می شود و با لایه برداری ازبین می برد) پاسخ می دهند.

اما جوش های التهابی (کورک، جوش چرکی، گیست و ندول ها) معمولا با درد و تورم همراه هستند که مهم ترین دلیل ایجاد آن ایجاد عفونت در زیر پوست، چربی و سلول های مرده سطح پوست است که استفاده از محصولات حاوی بنزوئیل پراکسید و رتینوئید زیر نظر پزشک می تواند در رفع جوش های چرکی و التهابی اثرگذار باشد.

بهترین روش های خانگی برای از بین بردن جوش صورت

راهکارهای متعددی برای خلاص شدن از شر این جوش های آزار دهنده وجود دارد که ما در این قسمت به چند مورد از مهم ترین آن ها و تاثیرات آن روی پوست اشاره می کنیم.

1- یکی از راهکارهای طبیعی از بین بردن جوش استفاده از روغن درخت چای است که با خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی خود باکتری های ایجاد کننده آکنه را از بین می برد همینطور با تسکین و التیام پوست باعث کاهش قرمزی و تورم می شود.

2- یک راه معجزه آسای دیگر برای خلاصی از جوش، آبلیمو تازه است که ضمن روشن کردن لک های به جا مانده از جوش با اثر میکروب کشی باکتری های مولد جوش را نابود می کند و با جمع کردن منافذ کمک می کند چربی ها از درون پوست خارج شوند.

3- می توانید از یک ماسک طبیعی برای لایه برداری پوست و رفع جوش ها استفاده کنید. ماسک عسل و لیمو یا ترکیب عسل و زردچوبه به دلیل دارا بودن ترکیبات مختلف در ساختار خود بهترین ضد التهاب برای پوست های مستعد آکنه است. این ترکیب که با داشتن خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی و همینطور افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل تخریب کننده به شفافیت و بهبود بافت پوست هم کمک شایانی می کنند.

بررسی ویژگی های قوی ترین محصولات ضد جوش

یکی از موثرترین راهکارها برای درمان آکنه استفاده از محصولات مراقبتی ضد جوش صورت است که با خاصیت ضد آلودگی و جذب چربی پوست نه تنها جوش های ناخوانده را از بین می برد بلکه از ایجاد آکنه های جدید هم جلوگیری می کند که ما در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین آن ها می پردازیم.

صابون ضد جوش فلو

صابون ضد جوش فلو حاوی روغن درخت چای

این صابون یک محصول درمانی عالی برای رفع جوش و آکنه است که با حفظ رطوبت و افزایش لطافت پوست از خشکی و کشیدگی پوست بعد از مصرف صابون حلوگیری می کند. صابون ضد جوش فلو با خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهابی روغن درخت چای طی مدت زمان نسبتا کوتاهی جوش و آکنه سطح پوست را از بین می برد و با کنترل ترشح چربی پوست منافذ پوست را کوچک می کند.

کرم ضد جوش والنسی

کرم ضد جوش و روشن کننده والنسی

یکی دیگر از محصولات ضد جوشی که توانسته به دلیل قدرت اثرگذاری بالا مورد توجه مصرف کنندگان زیادی قرار بگیرد کرم ضد جوش والنسی است که در کنار رفع جوش و آکنه در روشن شدن و افزایش استحکام پوست بسیار موثر عمل می کند.

این محصول با لایه برداری ملایم و از بین بردن باکتری های مولد آکنه در رفع جوش های صورت و بدن اعم از آکنه، جوش سرسیاه و معمولی نقس مهمی بر عهده دارد به همین خاطر برای انواع پوست بخصوص افرادی با پوست های چرب و مستعد آکنه بهترین گزینه می باشد.

ماسک جو و آووکادو فریمن

ماسک خاک رسی جو و آووکادو فریمن

ماسک آووکادو فریمن را می توان محصولی فوق العاده موثر برای رفع جوش های ریز پوستی و سطحی دانست که با پاکسازی عمیق منافذ به رفع چربی، آلودگی و میکروب های سطح پوست کمک شایانی می کند. این ماسک با خاصیت لایه برداری ملایم به راحتی می تواند پوست تان را از سلول های مرده پاک کند و با تنظیم چربی پوست در جمع شدن منافذ و رفع جوش ها اثرگذار باشد.

این ماسک فریمن برای انواع پوست مناسب بوده اما به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد به عنوان یک محصول ضد جوش قوی برای پوست های چرب و جوش دار پیشنهاد می شود طوریکه در مدت زمان کوتاهی می تواند پوست تان را صاف و روشن جلوه دهد.

سرم ضد جوش فارماسی حاوی روغن درخت چای

سرم ضد جوش فارماسی بهترین انتخاب برای پوست های چرب و مستعد جوش است که با داشتن روغن چای در ترکیباتش با از بین بردن فوری جوش و جای جوش به بهبود التهابات پوستی و افزایش شفافیت پوست کمک زیادی می کند. می توان از مزیت های دیگر این سرم به نظیر به کوچک کردن منافذ پوستی اشاره کرد که این عمل را با کنترل ترشح چربی پوست انجام می دهد.

این سرم با جذب سریع و خاصیت آنتی باکتریال باعث نابودی باکتری های مولد آکنه می شود و هرگونه قرمزی و تورم روی پوست را از بین می برد.

از آنجایی که ممکن است شما عزیزان برای خرید یک محصول ضد جوش به خاطر وجود برندهای مختلف در بازار کمی سردرگم شوید ما با جمع آوری باکیفیت ترین محصولات ضدجوش که بازخورد مثبتی را از سمت مصرف کنندگان دریافت کرده سعی داریم در انتخاب و خرید یک محصول مطمئن و در عین حال موثر هرگونه نگرانی شما را در این زمینه برطرف کنیم.

برای اطلاع از ویژگی ها و همینطور تاثیرات بهترین محصولات ضد جوش لازم است به سایت زیبابست مراجعه کنید و یا از طریق مشاوره تلفنی با همکاران ما ازعملکرد این محصولات مطلع شوید و بعد از انتخاب، محصول مدنظرتان را در تخفیفات ویژه با مناسب ترین قیمت بصورت آنلاین سفارش دهید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان