5 روش جدید برای از بین بردن چروک صورت در منزل

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
5 روش جدید برای از بین بردن چروک در منزل

چین و چروک معمولا با کاهش تولید پروتئین های کلاژن و الاستین پوست در اثر افزایش سن اتفاق می افتد اما عواملی مثل قرار گرفتن طولانی مدت در زیر آفتاب، خشکی پوست، عدم شستشوی صورت با آسیب پذیرتر کردن پوست و کاهش مقاومت آن می تواند در عمیق تر شدن این چروک ها نقش بسزایی داشته باشد.

همانطور که می دانید آشنایی با روش های صحیح مراقبت صورت و همینطور درمان های خانگی موثر می تواند تا حد زیادی در کندتر شدن روند پیری پوست و کاهش چین و چروک ها در سنین پایین و یا حتی در میانسالی اثرگذار باشد به همین خاطر ما قصد داریم این مقاله در فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی را به موضوع بهترین راهکار جوانسازی پوست در خانه اختصاص دهیم تا شما به راحتی و بدون صرف هزینه گزاف بتوانید زیبایی دوباره را به پوست تان بازگردانید.

1- جوانسازی صورت به کمک روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل برای کاهش چین و چروک مدت زیادی است که به عنوان یکی از روش های کارآمد و نتیجه بخش به اثبات رسیده است. به همین خاطر اگر روغن تراپی را در روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید به راحتی می توانید گامی درست در جهت جوان ماندن پوست تان بردارید.

این روغن به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی دارای فواید بسیاری برای پوست می باشد که از جمله تاثیرات آن می توان به نرم کنندگی، درمان مشکلات پوستی، جوانسازی و رطوبت رسانی پوست اشاره کرد. شما می توانید برای رفع افتادگی و جلوگیری از شل شدگی پوست شب ها بعد از شست و شوی صورت این روغن را روی پوست تان استفاده کنید و از تاثیرات بی نظیر آن بهره مند شوید.

تاثیر عسل بروی پوست

2- تاثیرات شگفت انگیز عسل در رفع چروک صورت

ماسک عسل همانند ماسک خیار و آلوئه ورا یکی از بهترین ماسک های در دسترس و طبیعی خانگی بوده که علاوه بر پاکسازی و بازسازی پوست در رفع جین و چروک صورت نقش موثری دارد پس همین حالا دست به کار شوید و با عسل پوست تان را جوان کنید.

برای اینکار لازم است قبل از هرکاری پوست تان را به خوبی بشویید و بعد به کمک براش عسل را روی تمامی قسمت صورت و گردن بمالید و اجاز دهید 15 تا 20 دقیقه روی پوست تان بماند و در نهایت صورت را با آب سرد شستشو دهید. بهتر است هفته ای چند بار این کار را تکرار کنید تا شاهد رفع چروک های ریز و بهترین نتایج روی پوست تان باشید.

3- آلوئه ورا و زیبایی پوست

همانطور که می دانید ژل آلوئه ورا یک ماده عالی در زمینه مراقبت های پوستی می باشد که التیام بخشی، ترمیم آسیب های پوستی، آبرسانی و همینطور کلاژن سازی تنها بخشی از فواید این گیاه بی نظیر می باشد.

برای استفاده از این ماسک ابتدا پوست ضخیم دور برگ را جدا کنید و ژل داخل آن را درون یک کاسه خالی کنید و بعد می توانید هم از ژل آلوئه ورا به تنهایی روی پوست صورت استفاده کنید و یا آن را با یک قاشق عسل و یا روغن نارگیل مخلوط کنید و روی صورت بمالید. این ماسک با تحریک پوست برای ساخت کلاژن بروز علائم پیری را به تعویق می اندازد و پوست تان را صاف و نرم می کند.

جوان سازی پوست با روشهای خانگی

4- معجزه ماسک سفیده تخم مرغ

می توان سفیده تخم مرغ را به تنهایی یکی از بهترین ماسک های ضد چروک صورت معرفی کرد زیرا به دلیل خاصیت سفت کنندگی همانند بوتاکس روی پوست عمل می کند و با جذب چربی های اضافی در بهبود ظاهر پوست و افزایش درخشندگی آن فوق العاده اثرگذار است.

سفیده یک تخم مرغ را با چنگال بزنید تا کف کند و بعد روی پوست تمیز به مدت 15 دقیقه قرار دهید تا کاملا خشک شود و در نهایت صورت تان را با آب ولرم بشویید. این ماسک یک درمان عالی خانگی ضد پیری است که به دلیل سازگاری با انواع پوست و همینطور دسترسی راحت جزو پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست در خانه شناخته می شود.

5- تاثیرات مثبت ویتامین E برای پوست

ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با مبارزه با اثرات مخرب رادیکال آزاد به رفع چروک های پوستی و کم ترشدن عمق چروک ها کمک زیادی می کند همینطور با خاصیت رطوبت رسانی و ترمیم کننده ای که دارد می تواند درمانی موثری برای خشکی، خارش، اگزما و آسیب های پوستی باشد.

ما در مقاله بهترین ویتامین برای پوست به این نکته اشاره داشتیم که ویتامین E به غیر از اثرات محافظتی به راحتی می تواند در کمرنگ شدن لک و سیاهی های روی صورت و همینطور روشن شدن تدریجی پوست، نقش مهمی داشته باشد. اگر شما هم علاقمند به استفاده از این ویتامین ضد چروک هستید می توانید شب ها قبل خواب یک کپسول ویتامین E را سوراخ نمایید و محتویات آن را روی صورت ماساژ دهید و یا با مصرف خوراکی آن به جوان ماندن و حفظ رطوبت پوست تان کمک کنید و در سنین بالا از داشتن پوستی سالم و زیبا لذت ببرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان