از بین برنده قطعی خط خنده و اخم کمتر از 2 هفته!

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
رفع خط خنده و اخم

چین و چروک های بین ابروها و خطوط کنار لب که اکثر افراد آن را به نام خط اخم و لبخند می شناسند امروزه به یکی از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از خانم ها و آقایان تبدیل شده که باعث می شود ظاهر شما خسته و مسن تر از آنچه که هست بنظر برسد.

می توان از اصلی ترین دلایل ایجاد خط خنده و اخم به افزایش سن یا از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست اشاره کرد اما مطمئنا عوامل دیگری مثل تکرار حرکات صورت، ژنتیک، اشعه های خورشید و یا کاهش وزن شدید می تواند در ایجاد این چروک ها که زیبایی و جوانی شما را تحت تاثیر قرار می دهد اثرگذار باشند.

ما سعی کردیم در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست به راه های درمان چین و چروک پیشانی و خط خنده بپردازیم تا شما عزیزان با کمک این راه حل ها علاوه بر صاف کردن این خطوط، شادابی و جوانی دوباره را به چهره تان هدیه دهید.

چگونه چین و چروک پیشانی و دور لب را درمان کنیم؟

برای از بین بردن چروک های اطراف لب و بین پیشانی روش های پزشکی و طبیعی زیادی وجود دارند که با کاهش عمق خطوط و در نهایت محو تدریجی این چین و چروک به ایجاد ظاهری جوان تر در افراد کمک می کند.

شاید برخی از افراد با نمایان شدن اولین خطوط ظریف روی پیشانی و دور لب، روش های درمانی سریع مثل بوتاکس یا تزریق ژل و چربی را به راهکارهای خانگی که می تواند درمانی قطعی برای رفع این خطوط باشند ترجیح دهند اما لازم است بدانید برای پر کردن چروک های کم عمق و گاهی عمیق که به تازگی شکل گرفته اند نیازی به روش های پزشکی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود نیست زیرا هر کدام از این روش ها علاوه بر هزینه بر بودن و داشتن عوارض های جانبی، اثرگذاری دائمی ندارند و بصورت موقتی عمل می کنند.

تاثیر روشهای خانگی در درمان خط خنده

تاثیر روش های خانگی در درمان خط خنده

می توان بصورت تدریجی و طبیعی تر به کمک درمان های خانگی کارآمد و موثر تا حد زیادی از شر خطوط ایجاد شده بین پیشانی و اطراف لب خلاص شوید. با مداومت در انجام یکسری تمرینات صورت، استفاده از ماسک هایی که باعث حفظ رطوبت پوست می شوند و کرم ها حاوی رتینول که کلاژن سازی پوست را فعال می کنند به راحتی می توانید از عمیق تر شدن این چروک ها جلوگیری کنید و روند پیری پوست را به تاخیر بیاندازید.

راهکارهای طبیعی موثر برای از بین بردن خط اخم و خنده

اگر می خواهید خطوط بین پیشانی و دور لب را با روش های طبیعی در خانه درمان کنید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید. ما بهترین و قطعی ترین راهکارهای رفع خط اخم و لبخند را به شما معرفی کنیم که در کنار تاثیرگذاری دائمی خود هیچ عوارض و آسیبی چه در زمان استفاده و چه در آینده برای پوست تان به همراه ندارند.

روغن زیتون

روغن زیتون با دارا بودن ترکیبات ضد پیری برای مبارزه با خط خنده و اخم فوق العاده موثر است. ویتامین ها، چربی های غیر اشباع موجود در این روغن با تقویت و بازسازی سلول های پوستی از پیری پوست جلوگیری می کند و باعث صاف شدن چین و چروک های پیشانی و خطوط دور لب می شود.

برای اینکار لازم است روزانه دو الی سه بار روغن زیتون را به تنهایی یا با عسل ترکیب کنید و روی خط خنده و پشانی ماساژ دهید طوری که جذب پوست تان شود.

روغن آرگان برای ماساژ صورت

روغن آرگان

روغن آرگان یکی دیگر از روش های خانگی موثری است که برای محو کردن خطوط لبخند و بین پیشانی استفاده می شود و این کار را با داشتن مقادیر بالای اسیدهای چرب با تقویت الاستیسیته و سفت کردن پوست انجام می دهد.

هر شب قبل از خواب مقداری از روغن آرگان را روی چین و چروک های پیشانی و خطوط دور لب بمالید و چند دقیقه ماساژ دهید. می توانید از این روغن بی نظیر برای چروک های صورت هم استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان از شر این چروک ها خلاص شوید و شاهد بهترین نتایج روی پوست تان باشید.

ماساژ صورت

یکی از راهکارهای خانگی برای حفظ جوانی و مراقبت صورت، ماساژ و ورزش صورت با درگیر کردن عضلات آن به داشتن پوستی صاف و به دور از چین و چروک کمک زیادی می کند. برای رفع خطوط پیشانی دست چپ خود را در سمت چپ پیشانی قرار دهید و به آرامی فشار دهید و همزمان دست را در سمت راست پیشانی در جهت عقربه های ساعت بصورت دورانی فشار دهید و پس از چند دقیقه این کار را در جهت خلاف عقربه ساعت انجام دهید.

برای از بین بردن خطوط اطراف لب دو انگشت اشاره را به گوشه های دهان قلاب کنید و به آرامی به سمت طرفین بکشید این وضعیت را برای چند ثانیه ثابت نگه دارید و مجددا تکرار کنید. برای تقویت بهتر عضلات دهان در حالی در برابر حرکت انگشت اشاره مقاومت می کنید گوشه دهان را به سمت یکدیگر بکشید اینکار را 25 مرتبه در روز انجام دهید.

کرم های رفع خط اخم و خنده

کرم های ضد چروک ساده ترین و راحت ترین راه حل برای مبارزه با چین و چروک هستند. شاید این روش به اندازه تزریق ژل و چربی نتیجه سریعی نداشته باشد اما به دلیل اینکه حالت تهاجمی به پوست را ندارد طرفداران بیشتری دارد.

از بهترین ترکیبات در کرم رفع خط خنده و اخم می توان به اسیدهای میوه، رتینوئید، اسید هیالورونیک، ویتامین C و E، سیلیکون و کلاژن و الاستین اشاره کرد که با تحریک کلاژن پوست و بازسازی سلول های آسیب دیده حالت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند و از افتادگی پوست جلوگیری می کنند.

کرم بوتاکس نلا

کرم بوتاکس و رفع چروک صورت نلا

این کرم منحصر به فرد با داشتن ترکیبات ضد چروک قوی یک محصول فوق العاده برای درمان انواع چروک صورت بخصوص خط اخم و پیشانی محسوب می شود که کمک می کند پس از 15 روز استفاده از آن شاهد تغییرات چشمگیری روی صورت تان باشید.

کرم بوتاکس نلا با فعالسازی کلاژن و الاستین سطح پوست و ترمیم سلول های پیر در کاهش عمق چروک های بین پیشانی و پر شدن خطوط اطراف لب تاثیر بسزایی دارد به همین خاطر می توان آن را جایگزینی عالی برای بوتاکس و هر گونه تزریق معرفی کرد.

در این مقاله از زیبابست به معرفی روش های خانگی رفع چروک پیشانی و اطراف لب پرداختیم تا شما عزیزان با رعایت این دستورالعمل های ساده و درعین حال کاربردی از روند پیشرفت این خطوط تا حد زیادی جلوگیری کنید.

ما در این مجموعه تنوع گسترده ای از بهترین برندهای ایرانی و خارجی کرم های رفع خط اخم و خنده را گردآوری کردیم بنابراین اگرعلاقمند به استفاده از کرم های ضد چروک هستید سری به سایت زیبابست بزنید و پس از کسب اطلاعات کامل در مورد محصول مدنظرتان آن را با مناسب ترین قیمت با ارسال فوری درب منزل دریافت کنید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان