انواع کرم پودر برای پوست های چرب و معرفی 5 کرم پودر ایرانی پرفروش

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
انواع کرم پودر مناسب پوست چرب

کرم پودر به عنوان پایه و اساس آرایش صورت با ایجاد یک زیرسازی مناسب در پوشش نواقص پوستی و یکدست شدن حالت پوست نقش مهمی بر عهده دارد. لازم است بدانید انتخاب یک کرم پودر با توجه به شرایط و نوع پوست تان مهم ترین مسئله ای است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا اگر جزو آن دسته افرادی هستید که جنس پوست چرب و براقی دارید طبیعتا می دانید که استفاده از یک کرم پودر نامناسب علاوه بر خراب کردن آرایش می تواند آسیب های جدی برای پوست تان به همراه داشته باشد.

به همین خاطر ما در این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابست سعی داریم با معرفی چند محصول پرطرفدار که متناسب با جنس پوست های چرب طراحی و تولید شده اند نیاز شما عزیزان را برای خرید یک محصول مطمئن و در عین حال باکیفیت برآورده کنیم.

خصوصیات کرم پودر برای پوست چرب

مناسب ترین کرم پودر برای پوست های چرب، کرم پودر بدون روغن یا free oil است که چربی پوست را کنترل کند و باعث تشدید براقیت پوست نشوند همینطور با کوچک کردن منافذ پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. این کرم پودرها به نسبت سایر کرم پودر ها باید ماندگاری و پوشش قوی روی پوست داشته باشند طوریکه نیاز به تمدید مداوم نباشد.

می توان از دیگر ویژگی های کرم پودر پوست چرب به سبک بودن و آبرسانی آن اشاره کرد که کمک می کند آرایش تان فرم طبیعی تری داشته باشد و کرم پودر روی صورت حالت خشک و ماسیده پیدا نکند.

کدام کرم پودر برای پوست چرب مناسب است؟

از بین انواع کرم پودر کدام برای پوست چرب مناسب است؟

امروزه کرم پودر ها در مدل مختلف پودری، مایع، جامد در بازار و فروشگاه های لوازم آرایشی دیده می شود که هر کدام با ایجاد نمایی مات یا براق قدرت پوشش دهی متفاوت دارند . شما باید براساس جنس و شرایط پوست تان مدلی از کرم پودر را انتخاب کنید که به خوبی روی صورت بنشیند و ظاهر پوست تان را صاف و طبیعی نشان دهد.

بهترین انتخاب برای خانم هایی با جنس پوست چرب، کرم پودر هایی هستند که حالت پودری داشته باشد زیرا این دسته با جذب چربی پوست از براقیت و چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

اما اگر علاقمند به استفاده از کرم پودرهای با کاور و پوشانندگی بالا هستید می توانید کرم پودر مایع بر پایه آب و فاقد چربی تهیه کنید که علاوه بر خاصیت مات کنندگی به مرور مشکلات ناشی از چربی پوست را نیز درمان کند.

بهترین کرم پودر های پوست چرب

همانطور که می دانید ترشح چربی در پوست های چرب بیش از حد نرمال است و معمولا این نوع پوست ها دارای منافذ زیادی هستند که همین مسئله باعث می شود بعد آرایش صورت تان حالت براق و غیر طبیعی پیدا کند به همین خاطر انتخاب کرم پودر برای این نوع پوست بهتر است با دقت و تحقیق بیشتری انجام شود.

ما در ادامه با معرفی چند نمونه از پرفروش ترین کرم پودر ها با رنج قیمتی مناسب سعی داریم شما را در انتخاب و خرید یک محصول مناسب و باکیفیت کمک کنیم.

کرم پودر این لی

کرم پودر مات این لی

کرم پودر این لی با بافتی نرم و سبک و فورمولاسیون گیاهی بهترین انتخاب برای خانم هایی است که می خواهند چهره ای طبیعی، مات و بدون هیچ گونه برقی داشته باشند. این محصول با داشتن 7 رنگ متنوع نیاز خانم ها را برای تمامی رنگ پوست و سلیقه ها برآورده می کند همینطور با پوشانندگی مناسب کاوری صاف و بی عیب و نقص روی پوست ایجاد می کند.

ترکیبات بدون روغن و مقاومت بالای این محصول در برابر تعریق و گرما باعث شده این کرم پودر بدون ماسیدگی به راحتی روی پوست بنشیند و تا مدت ها بدون ایجاد سنگینی و چربی روی پوست تان باقی بماند.

کرم پودر نوت

کرم پودر پمپی نوت

یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودر پمپی نوت می باشد که به دلیل کنترل چربی و بافتی ابریشمی مورد تایید مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است. این کرم پودر فاقد چربی با داشتن SPF 15 علاوه بر پوشش دهی بسیار قوی از پوست تان در برابر اثرات مخرب رادیکال آزاد و اشعه های UV محافظت می کند به علاوه با پوشش مات نواقص پوستی صورت تان را صاف و یکدست نشان می دهد.

این محصول با خاصیت مات کننده و کاهش چربی از بروز جوش های جدید جلوگیری می کند همینطور به دلیل عدم استفاده از ترکیبات مضری همچون پارابن در از بین بردن حساسیت و تحریکات پوستی بسیار موثر عمل می کند.

کرم پودر الارو

کرم پودر الارو مدل anti age

اگر به دنبال کرم پودری فاقد چربی هستید که علاوه بر کاور و پوشانندگی مناسب از ایجاد چین و چروک پوست تان جلوگیری کند کرم پودر ضد چروک الارو بهترین انتخاب برای شماست. جلوه نهایی این کرم پودر مات بوده و با بافتی سبک و ساختاری بدون چربی سریعا جذب پوست می شود و پوششی صاف و یکدست روی پوست به وجود می آورد.

یکی از دلایلی که باعث شده این کرم پودر بدون پارابن در لیست پرفروش محصولات قرار بگیرد خاصیت ضد چروک و آنتی باکتریال بودن آن است که با از بین بردن التهابات از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

کرم پودر مات کالیستا

کرم پودر مات کالیستا مدل لانگ لستینگ

کرم پودر مات کالیستا با دارا بودن شش طیف رنگی طبیعی و همینطور رنگدانه های غنی بدون نیاز به تمدید مجدد، پوشش عالی و ماندگاری برای پوست تان فراهم می کند. فورمولاسیون بدون چربی و منحصر به فرد این محصول باعث شده این کرم پودر علاوه بر سازگاری با انواع پوست بخصوص پوست های چرب با کاهش چربی سطح پوست در جمع شدن منافذ و محو شدن مشکلات پوستی نیز اثرگذاری بالایی داشته باشد.

ترکیبات التیام بخش این محصول در کاهش التهابات و جوش های صورت تاثیر زیادی دارد و با متعادل کردن رطوبت و چربی پوست به ایجاد پوستی یکدست و مرطوب کمک زیادی می کنند.

از آنجایی که انتخاب کرم پودر برای پوست های چرب کار چندان ساده ای نیست ما سعی کردیم در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد بهترین کرم پودر های پوست چرب و خصوصیات آن ها در اختیارتان قرار دهیم تا شما عزیزان بعد از بررسی و تحقیق کامل، کرم پودر مناسب پوست تان را انتخاب کنید. برای گرفتن بهترین تصمیم در خرید کرم پودر متناسب با پوست چرب بهتر است سری به سایت زیبابست بزنید و از بین محصولات متنوع ایرانی و خارجی که کیفیت و قیمت تضمین شده ای دارند محصول مدنظرتان را انتخاب و بصورت آنلاین خریداری کنید تا آن را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان