بهترین مارک اسپری ضد تعریق زنانه و مردانه کدام است؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین مارک اسپری ضدتعریق

مواجهه با بوی عرق بدن یکی از دغدغه های رایج برای اغلب افراد است. تفاوتی ندارد که فصل تابستان و گرما باشد و یا بعد از پوشیدن لباس‌های حجیم زمستان این حس به سراغمان آمده است؛ به هرحال بخش مهمی از آراستگی ما با بوی بد عرق بدن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی نیز برای حل این مشکل، دست روی دست نگذاشته است. در ادامه بهترین اسپری خوشبوکننده بدن مخصوص آقایان و خانم ها را به شما معرفی می کنیم تا به شما کمک کنیم که این مشکل را به سادگی حل کنید.

تفاوت اسپری ضد عرق زنانه و مردانه؛ آیا خانم ها می توانند اسپری ضدتعریق مردانه بزنند؟

در سال های اخیر کمتر محصول بهداشتی را می بینید که برای هر دو جنس آقا و خانم، محصول خاصی را تولید نکرده باشد. در حقیقت افرادی که در بخش آزمایشگاهی و تحقیقات هر مجموعه آرایشی فعالیت می کنند، با انجام آزمایشات مختلف بهترین محصول را متناسب با سلامت هر جنس پیشنهاد می کنند. اسپری ضد عرق نیز در این ماراتن جا نمانده و انواع زنانه و مردانه آن را در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی پیدا خواهید کرد.

با این حال این دو محصول تفاوت چندانی با هم ندارند. اگرچه اسپری ضد عرق مردانه فرمولاسیون قوی تر و بافت غلیظ تری نسبت به اسپری خوشبوکننده بدن زنانه دارد، اما استفاده از آن برای خانم ها اشکالی ایجاد نمی کند.

یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های اسپری دو جنس مخالف، تفاوت در رایحه و بسته بندی محصولات است.

بهترین اسپری ضدتعریق برای خانم ها

4 مدل اسپری خوشبوکننده بدن مناسب بانوان؛ محصولاتی با رایحه لطیف و ماندگاری بالا

مهم‌ترین نکته ای که هنگام خرید اسپری برای خانم ها باید در نظر گرفت، رایحه ملایم و بافت سبک آن ها است. در ادامه به شما 4 مدل از محبوب ترین اسپری های ضدتعریق زنانه که نقش موثری در بهداشت فردی بانوان دارند را معرفی می کنیم.

1- اسپری ضد تعریق نیوآ مخصوص خانم ها؛ محصول قدیمی اما ماندگار

حتما گاهی برایتان پیش آمده که بعد از استفاده از یک محصول آرایشی و بهداشتی، با خود فکر می کنید که محصول موردنظر همه انتظارات شما را برآورده کرده و به یک محصول همیشگی برای شما تبدیل شده است. اسپری ضد عرق NIVEA یک از همین محصولات است. رایحه سبک و ملایم، بسته بندی مناسب و ماندگاری 48 ساعته این اسپری باعث می شود که برای مدت طولانی آن را همراه خود داشته باشید.

اسپری نیوآ زنانه، پودری است. بنابراین نباید آن را روی لباس اسپری کنید چراکه رد سفیدی اسپری روی لباس باقی می ماند.

اسپری نیوآ خوشبوکننده بدن خانم ها

2- اسپری زنانه بادی کر؛ بهترین ضدتعریق برای مهمانی ها

اگر رایحه بیش از ماندگاری برای شما اهمیت دارد و دلتان می خواهد همه عطرهای محبوب دنیا را همراه خود داشته باشید، اسپری بادی کر می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. این اسپری، ماندگاری 48 ساعته دارد و به دلیل استفاده از اسانس مشهورترین عطرهای دنیا، یک انتخاب مناسب برای شما هنگام حضور در دورهمی ها و مهمانی ها خواهد بود.

از طرفی این اسپری فاقد مواد مضر است و قیمت آن با توجه به حجم متناسبش، کاملا منطقی و مناسب به نظر می رسد.

3- اسپری زنانه لمسر؛ تداعی کننده بهترین عطرهای فرانسوی

اگرچه مدت ماندگاری بو روی بسته بندی این اسپری زنانه 24 ساعت درج شده است، اما تجربه نشان می دهد که می توانید بیش از این روی اسپری ضدتعریق لمسر حساب کنید. این اسپری برای مصرف روزانه بسیار کاربردی است. همچنین می توانید بهترین رایحه ها را از میان دنیای مدل های لمسر انتخاب کنید و آن را به رایحه همیشگی خود تبدیل کنید.

اگر رایحه شیرین، دخترانه و ظریف را می پسندید، مدل HOLLOWEEN و Chanel را از دست ندهید.

اسپری بدن برای جلوگیری از تعریق

4- اسپری ضد تعریق زنانه باله آ؛ ضدتعریق با کیفیت و اقتصادی

تنها کمی آشنایی با برند باله آ کافی است که به اسپری ضد عرق آن اعتماد کنید. این اسپری با رایحه‌های بهاری خود می‌تواند یک اسپری همیشگی در کیف شما باشد. با توجه به اینکه این محصول ساخت کشور آلمان است، می توان قیمت آن را کاملا مناسب با کیفیتش دانست. به همین دلیل نام آن در لیست بهترین اسپری ضدتعریق زنانه قرار داد.

اسپری ضدتعریق مردانه؛ 4 برندی که از خرید آن‌ها پشیمان نمی‌شوید

اسپری ضد تعریق مردانه، بافتی غلیظ تر از اسپری مناسب بانوان دارد. با این حال تنوع رایحه این محصولات کمی محدودتر از مدل های زنانه اسپری است. اما استفاده از این ضدتعریق ها می تواند به طور مستقیم به بهداشت فردی آقایان کمک کند. بهترین برندهای این محصول را بشناسید.

1- اسپری ضدتعریق مردانه رکسونا؛ بهترین اسپری برای بعد از باشگاه

نام رکسونا آنقدر شناخته شده است که می توان بدون درنگ به بهترین محصولاتش اعتماد کرد. رکسونا توانسته در سال های اخیر، کیفیت محصولات بهداشتی مخصوص آقایان را بالا ببرد و این موضوع باعث شده تا به یکی از انتخاب های همیشگی تبدیل شود. اسپری مردانه ضدعرق رکسونا دو نوع پودری و غیرپودری دارد. ماندگاری هر دو این مدل ها بسیار راضی کننده و قابل قبول است و حدود 48 ساعت بوی بد ناشی از عرق را خواهد پوشاند.

رکسونای غیرپودری می تواند بهترین انتخاب برای بعد از تمرین ورزشی در باشگاه باشد.

اسپری خوشبوکننده بدن آقایان

2- اسپری مردانه آدیداس؛ انتخاب همیشگی اسپرت پسندان

Adidas آشناترین نام برای کسانی است که به سبک اسپرت علاقه دارند. اسپری آدیداس نیز با رایحه های جذاب و جوان پسند خود، بیش از همه برای کسانی طراحی شده که از عاشقان تیپ اسپرت و سبک زندگی جوان پسند هستند. انوع رایحه اسپری آدیداس خنک کننده هستند و حس طراوت را برای شما به ارمغان می آورند. این محصول کاملا سازگار با پوست است و اسپری کردن آن روی بدن مانعی ندارد.

3- اسپری مردانه اکس؛ از بسته بندی حرفه ای تا رایحه لوکس

مهم ترین ویژگی برند اکس که آن را از دیگر برندهای اسپری متمایز می کند، ترکیب رایحه ها است. اسپری های این برند همیشه شما را با یک مجموعه کامل از رایحه ها شگفت زده خواهد کرد. ترکیب رایحه های نعنا، سدر، فندق، کارامل و چوب تنها با یک بار اسپری کردن، به مشام شما خواهد رسید و این ویژگی را در کمتر برندی می توان دید. علاوه بر رایحه متفاوت و ماندگار، ظاهر اسپری AXE را به عنوان یکی از لوکس ترین محصولات بهداشتی مناسب آقایان می شناسند.

اسپری بدن مناسب آقایان

4- اسپری مردانه پرستیژ؛ برند ایرانی و باکیفیت

اگر به دنبال یک برند باکیفیت و ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما اسپری ضدتعریق پرستیژ است. prestige توانسته با کیفیت قابل قبول خود و با ارائه رایحه های جذاب و متنوع، محصولاتی ماندگار را به دست آقایان برساند.

خرید اسپری ضدتعریق، بهترین ها را انتخاب کنید

هنگام انتخاب مناسب ترین اسپری ضدتعریق لازم است علاوه بر رایحه، به نکاتی مانند میزان آلومینیوم موجود در آن نیز توجه کنید. همچنین باید دقت کنید که اسپری فاقد هرگونه مواد تحریک کننده پوست و حساسیت زا باشد. یکی از مهم‌ترین نکات خرید نیز توجه به تاریخ انقضای محصول است.

برای اینکه یک محصول مطمئن خریداری کنید، بهتر است سری به فروشگاه های معتبر آرایشی بزنید. فروشگاه های آنلاین می توانند بخش مهمی از دغدغه شما برای خرید را از بین ببرند. فروشگاه اینترنتی زیبابست یک بستر فروشگاهی مطمئن برای عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال است. ما در فروشگاه آنلاین زیبابست در همه مراحل خرید همراه شما هستیم. بری کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی فروش ما در ارتباط باشید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان