بهترین بالم لب های موجود در بازار را بشناسید

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین بالم لب بازار

مراقبت از پوست یکی از مهم ترین فعالیت های روزانه برای اغلب افراد و به ویژه خانم ها است. استفاده از انواع کرم و لوسیون موجود در بازار برای حفظ سلامت پوست، دیگر به یک فرهنگ در حفظ سلامتی تبدیل شده است. اما در این میان به بهداشت و مراقبت بخش هایی از صورت کم تر اهمیت داده می شود. مراقبت از سلامت لب ها اگرچه یک عادت همیشگی نیست، اما اهمیت زیادی دارد. بالم لب یکی از محصولاتی است که می تواند فرسودگی پوست را از بین ببرد و شادابی و طراوت را به آن ها برگرداند. برای آشنایی با بهترین بالم لب های موجود در بازار، این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از بالم لب چه مزیت هایی دارد؟

جمع شدن پوست مرده روی لب ها، یکی از اتفاقات رایج است که به دلایل مختلفی مانند کم آبی بدن، تغییر فصل، اسیدی شدن پوست و جمع شدن آلودگی ها اتفاق می افتد. خشک و پوسته پوسته شدن لب ها درست به دلیل این پوست های مرده ایجاد می شوند. این اتفاق باعث می شود که لب ها نمای نامناسبی داشته باشند.

از طرفی ممکن است هنگام خوردن غذا احساس سوزش ناخوشایندی داشته باشید. بالم لب با ویتامین های متفاوتی که در ساختار خود دارد، پوست لب را بازسازی می کند و سلامت و زیبایی را به آن ها برمی گرداند و خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی لب را نیز دارد.

مزیت های استفاده از بالم لب

کدام بالم لب را بخریم؟ راهنمای انتخاب بهترین برند بالم لب

بالم لب نوعی پماد است که برای تقویت ساختار پوست لب و ایجاد استحکام در آن استفاده می شود. این پماد به صورت خمیری منسجم و اغلب بی رنگ است که در غالب ماتیک یا پمادهای کوچک تولید می شود و آن را می توان در برندهای مختلف و با اسانس های متفاوت از انواع فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی تهیه کرد. بالم لب بافتی سبک و ساده دارد، اما نباید خرید آن را ساده بگیرید و به هر برندی اعتماد کنید. در ادامه ما به شما بهترین بالم لب های موجود در بازار را به شما معرفی کرده ایم.

1- بالم لب هیدرودرم، منبع غنی از ویتامین E

هیدرودرم یکی از برندهای محبوب میان افراد است. اما نام آن را بیشتر از آنکه در محصولات زیبایی و لوازم آرایش ببینید، در محصولات بهداشتی و مراقبت پوست دیده اید. به همین دلیل است که می توانید با خیال راحت به کاربری دارویی این بالم لب اطمینان کنید. بالم لب هیدرودرم، اسانس های متفاوتی دارد و حتی در لیست آن می توانید بالم لب ضد آفتاب را نیز ببینید.

بالم لب هیدرودرم سرشار از ویتامین E است و می تواند نقش موثری در بازسازی پوست مرده نیز داشته باشد.

2- بالم لب نلا، یک محافظ همه جانبه

اگر بعد از زیاد شدن ترک های روی لب به فکر درمان افتاده اید، محافظ لب نلا می تواند یک راه حل مناسب برای شما باشد. نلا یکی از برندهای محبوب با قیمت مناسب است که محصولات منحصر به فرد و با کیفیتی تولید می کند. بالم لب نلا نیز مانند دیگر محصولات آن، توانسته به یک محصول کاربردی تبدیل شود.

مهم ترین ویژگی بال لب نلا، تامین بهداشت پوست، ترمیم ترک های لب ها و کاهش التهاب آن ها به کمک روغن جوجوبا، گلیسیرسن و عصاره شیرین بیان است.

بالم لب برای رفع خشکی و پوست پوسته شدن

3- بالم لب آلوئه ورا کامان، بازسازی لب با کمک ترکیبات گیاهی

کامان یکی از برندهایی است که در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه فوق العاده ای را در تولید محصولات بهداشت و مراقبت پوست پیدا کند. بالم لب این برند نیز مانند دیگر محصولاتش، سبک و کارآمد است و می تواند به یک بالم لب همیشگی در کیف شما تبدیل شود.

در میان انواع بالم لب های این برند، بالم لب آلوئه ورا کامان را می توان کامل ترین منبع ویتامین دانست. خنکی حاصل از آلوئه ورا به شما حس طراوت و شادابی لب ها را هدیه می دهد و یک محافظ 16 ساعته برای لب ها است.

اگر در طول روز آرایش بر صورت دارید و امکان استفاده از این بالم لب را ندارید، پیشنهاد می کنیم که شب ها بعد از شستشوی صورت، بالم لب را به لب ها بزنید و اجازه دهید تا صبح روی لب شما باقی بماند. با این کار در ساعت های استراحت شما، ویتامین A، E و آنتی کسیدان ها دست به دست هم می دهند تا شادابی را به سلول های پوست لب برگردانند.

در صورتی که حس خنکی ایجاد شده بعد از استفاده را دوست ندارید، می توانید بالم لب عسل کامان را انتخاب کنید.

بالم لب های کامان برای انواع پوست

4- بالم لب چپتر، بهترین بالم لب کاسه ای

بالم لب را معمولا به شکل ماتیکی می شناسند. اما بعضی از بالم لب های موجود در بازار، به شکل کاسه ای تولید می شوند و بسیار کارآمد هستند. چپتر یکی از برندهایی است که محصولاتی با بسته بندی زیبا و با کیفیت را ارائه می دهد. بالم لب چپتر به شکل کاسه ای در حجم 15 میل و با رایحه توت آکای، باعث نرمی و لطافت پوست لب می شود و رطوبت را در پوست حفظ می کند.

استفاده از محافظ لب برای آبرسانی بیشتر

5- بالم لب اوریاژ، بالم لب مناسب برای انواع پوست

بالم لب اوریاژ نسبت به دیگر بالم لب های معرفی شده، قیمت بالاتری دارد. با این حال میزان ترمیم کنندگی پوست آن بیشتر است و حجم بیشتری نیز دارد. ترکیب پلیمرهای مختلف در این بالم لب از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. علاوه بر این می تواند باعث تسکین التهاب لب ها شود.

6- بالم لب نیترو، تجربه متنوع ترین اسانس ها

نیترو یکی از برندهای با سلیقه در ارائه بالم لب است. محصولات مراقبت از لب این برند، تنوع بسیاری دارند و می توانید رایحه های شکلاتی، لیمو، نعناع، توت فرنگی، نارگیل و هسته انگور را با این بالم لب تجربه کنید.

این بالم لب تحت نظارت شرکت نیترو است و یک آبرسان قوی برای پوست لب به حساب می آید.

انواع رایحه بالم لب در بازار

بهترین بالم لب را از بهترین فروشگاه ها بخرید

این روزها خرید محصولات اورجینال آرایشی و بهداشتی به یکی از دشوارترین خریدها تبدیل شده است. شرکت های متفاوت به سادگی می توانند محصولات خود را با کیفیت پایین به نام محصول اصل به فروش برسانند. در این شرایط انتخاب یک فروشنده معتمد، مهم ترین تضمین برای تامین سلامت است.

فروشگاه اینترنتی زیبابست با ارائه محصولات اورجینال و ارائه توضیحات تخصصی، تجربه خرید منحصر به فرد و لذت بخشی برای شما به جا می گذارد. بعد از ثبت محصول در فروشگاه اینترنتی، خرید شما در فاصله یک تا سه روز با بسته بندی زیبا و بهداشتی در اختیار شما قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ پرسش های خود نیز می توانید با مشاوران فروش ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان