پاکسازی و بستن منافذ باز پوست با کمک بهترین تونر صورت

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تونرها هم مانند بسیاری از لوازم مخصوص آرایش و بهداشت صورت مارک ‌ها و برند‌های مختلفی دارند. با توجه به اینکه هر کدام از این برندها و محصولات آن ها ویژگی منحصر به فرد خودشان را دارند؛ باید بهترین تونر صورت را برای پاک کردن و بستن منافذ باز پوست صورتتان انتخاب کنید.

معرفی بهترین تونر صورت در زیبابست

در طول فعالیت های شبانه روز اشعه‌ های مضر نور خورشید، ذرات آلوده و معلق در سطح شهر، چربی های مختلف و کرم های غیر استاندارد دست به دست یکدیگر می دهند تا پوست صورت دچار تیرگی، جوش های سر سیاه یا سر سفید، پیری زودرس و لک های تیره و روشن شود. از بین بردن آلودگی‌ های روی پوست به سادگی انجام نمی شود و گاهی اوقات استفاده از صابون نه تنها کارآمد نیست، بلکه امکان آسیب رساندن بیشتر به پوست هم وجود دارد.

در ترکیبات صابون‌ ها موادی مانند پارابن و الکل وجود دارد که پوست را خشک و شکننده می‌ کند. در این مواقع استفاده از محلول های پاک کننده یا همان تونرها بهترین انتخاب به شمار می رود. تونرها به صورت تخصصی برای پوست های مختلف تولید می شوند و همه آلودگی ها را از بین می برند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با بهترین تونر صورت این مقاله از زیبابست را تا انتها مطالعه کنید.

تونر، بهترین راه برای پاکسازی عمقی پوست

چرا باید تونرهای پاک کننده صورت استفاده کنیم؟

پوست صورت انواع مختلفی دارد که بر اثر عوامل مختلفی مانند ژنتیک، تغذیه، آب‌و‌هوای منطقه سکونت و گاهی اوقات مصرف برخی داروها شکل می‌گیرد. پوست های آکنه ای و جوش دار، معمولی، خشک، چرب و مختلط شناخته شده ترین انواع پوست صورت به شمار می روند. با توجه به خصوصیات هر نوع پوست برای شستشو و پاک کردن آلودگی ها باید مواد پاک کننده مخصوص به همان پوست استفاده شود. دلیل این موضوع درمان، پاکسازی و پیشگیری از آسیب های احتمالی به پوست است.

برخی از تونرها حاوی الکل و برخی دیگر فاقد الکل هستند و به همین دلیل باید در هنگام خرید این محلول های پاک کننده به اطلاعات درج شده روی محصول دقت کنید. تونرهای بدون الکل بعد از استفاده نیازی به شستشو ندارند و به همین دلیل استفاده از آن ها راحت تر است. شناخت و خرید محلول های پاک کننده ویژه انواع پوست کار مشکلی نیست. در یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی معتبر می توانید انواع تونر مناسب با پوست خود را تهیه و آلودگی های روی صورت را پاک کنید. مثلا اگر پوست شما مختلط است یک تونر خوب برای پوست مختلط را تهیه کنید. در ادامه مطلب بهترین تونر صورت را که از محصول های پرفروش مراقبت و روتین روزانه پوست به شمار می رود را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید محصول مورد نیازتان را شناسایی و خریداری کنید.

1-     تونر سی گل، بهترین مارک تونر برای پوست مختلط

مراقبت و روتین روزانه پوست فقط مربوط به زیبایی و جوان ماندن نیست. بهداشت پوست و پیگیری از بیماری های پوستی یکی از مهم ترین دلایلی است که باید به طور مرتب از پوست مراقبت کنیم. اما به یاد داشته باشید در طول این فرآیند مراقبتی با استفاده از محصول های غیر استاندارد و ناشناخته باعث وارد شدن آسیب های جدی به پوست نشویم.

همان طور که می دانید با توجه به نوع پوست باید تونر یا محلول پاک کننده مورد نیاز را خریداری کنید. اگر پوست مختلطی دارید، پاک کننده سی گل بهترین مارک تونر برای پوست مختلط به شمار می رود. تونیک روشن کننده ویتامین C سی گل، یک پاک کننده قوی برای متعادل سازی چربی پوست، لایه بردار برای پوست های چرب و یک روشن کننده است.

مهم ترین ویژگی های تونر سی گل چیست؟

تونیک روشن کننده ویتامین C سی گل، یک محلول پاک کننده معمولی نیست و ویژگی های مهمی به شرح زیر دارد:

  • لایه برداری عمیق و پاکسازی سلول های مرده پوست
  • تامین رطوبت مورد نیاز و آبرسانی پوست
  • کنترل ترشح سبوم پوست های چرب
  • حفظ شادابی و نشاط پوست
  • حذف چربی های اضافه پوست بدون ایجاد خشکی
ویتامینه شدن و بهداشت پوست با تونر روشن کننده سینره

2-     تونر سینره برای منافذ باز پوست های معمولی

شادابی و نشاط همیشه از دل طبیعت به وجود می آید و محصول های  بهداشتی و آرایشی که عصاره های گیاهی و طبیعی دارند، یکی از بهترین محصولات برای استفاده پوست و مو به شمار می‌روند. لوسیون پاک کننده صورت سینره یک تونر قابض منافذ پوست حرفه ای است که از عصاره گیاهان و اسانس ها مختلف تولید شده است.

تونر پاک کننده سینره با بستن منافذ باز راه ورود آلودگی ها را به لایه های مختلف پوست سد می کند. این لوسیون پاک کننده، شادابی و نشاط پوست را تامین می‌کند و با از بین بردن سلول‌ های مرده باعث جوانسازی پوست هم می شود.

با توجه به اینکه لوسیون سینره از عصاره های گیاهی و ویتامین های ضروری برای پوست تشکیل شده و فاقد مواد صابونی است، افرادی که پوست های چرب و مستعد آکنه دارند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

با مهم ترین ویژگی های تونر سینره آشنا شوید

تونر سینره یکی از معروف ترین محلول ها و لوسیون های ایرانی است که به دلیل آثار مثبت روی پوست، طرفداران بسیاری دارد. اصلی ترین ویژگی های تونر سینره به شرح زیر است:

  • تسکین بخش و ضد التهاب های پوستی
  • حاوی عصاره گل رز و عسل
  • حاوی ویتامین های گروه B
  • فاقد الکل و بدون ایجاد خشکی روی پوست
  • مناسب انواع پوست
لوسیون پاک کننده سینره، محصولی از دل طبیعت حاوی عصاره‌ گل رز

3-    تونر فتو فوکوس ربل رز وت اند وایلد، تونر آبرسان و درخشان کننده پوست

آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست باعث درخشان شدن آن می‌شود. تونر فتو فوکوس ربل رز وت اند وایلد ساخت کشور استرالیاست و مهم ترین ویژگی آن حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست است. اگر به دنبال بهترین تونر آبرسان برای پوست های خشک و کدر هستید ما در زیبابست استفاده از محلول پاک کننده وت ان وایلد رو پیشنهاد می کنیم.

از عصاره گل رز،‌ گلیسیرین و روغن سویا تشکیل شده است و با پاکسازی کامل و بستن منافذ باز پوست، آلودگی های پوستی را به طور کامل از بین می برد. این تونر استرالیایی فاقد الکل است و باعث خشکیدگی و حس کشسانی در پوست بعد از مصرف نمی شود.

مهم ترین دلایل استفاده از تونر آبرسان فتو فوکوس ربل رز

برای استفاده از تونرها هیچ دلیلی مهمتر از پاکسازی و سلامت پوست نیست. نکته قابل تامل اینجاست که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد، هر کدام از تونرها آثار متفاوتی روی پوست دارند. با توجه به همین موضوع، مهمترین ویژگی و دلیل استفاده از تونر فتو فوکوس ربل رز به شرح زیر است:

  • شفاف کننده پوست و از بین برنده ریزترین ذرات آلودگی
  • تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست
  • تنظیم PH و حالت اسیدی پوست
  • تمیز کننده تخصصی پوست و پاک کننده آلاینده‌ ها
  • کمک به زیباتر و جوان تر شدن پوست با استفاده مکرر و صحیح
فتو فوکوس ربل رز، بهترین تونر آبرسان

4-     تونر پاک کننده هیدرودرم، مناسب برای پاکسازی عمیق پوست

یکی از تونرهای ایرانی، نام آشنا و مناسب برای پوست های چرب و معمولی، هیدرودرم نام دارد. شاید بتوان گفت که تونر هیدرودرم فقط یک محلول پاک کننده نیست و برای درمان برخی از مشکلات پوست مانند آکنه هم کاربرد دارد. همچنین با محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، التهاب های پوستی را از بین می برد و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.

تونر هیدرودرم هم مانند بسیاری از تونرهای ایرانی و باکیفیت از ترکیبات و عصاره های گیاهی به همراه انواع ویتامین تشکیل شده است. عصاره گیاهان علفی، گلاب، نارون و رزماری مهم‌ترین بخش ترکیبات این محلول پاک کننده هستند. در تونر هیدرودرم ویتامین B5 هم وجود دارد که باعث حفظ رطوبت پوست می‌ شود.

مهم ترین فواید استفاده از تونر هیدرودرم

مهم ترین فایده استفاده از تونرها روتین روزانه و پیشگیری از مشکلات پوستی است. اما چرا باید از هیدرودرم به عنوان یک تونر استفاده کنیم؟ پاسخ این سوال به شرح زیر است:

  • از پوست در برابر بروز جوش و آکنه محافظت می کند.
  • یک پاک کننده عمقی برای منافذ پوست است.
  • با کمک سبومین، آثار مخرب اشعه فرابنفش خورشید را دفع می‌ کند.
  • رطوبت، طراوت و شادابی پوست را حفظ می کند.
  • با افزایش رطوبت پوست از خشکیدگی آن جلوگیری می کند.
پاکسازی عمیق پوست با تونر هیدرودرم

5-     تونر روشن کننده درمالاین،‌ بهترین انتخاب برای از بین بردن لک

بعد از آشنایی با انواع تونرها و ویژگی های منحصر به فرد آن ها، نوبت به معرفی بهترین تونر روشن کننده پوست رسید. قبل از هر چیز باید با نحوه عملکرد تونر پاک کننده و روشن کننده درمالاین آشنا شوید. این تونر با بستن منافذ باز، پوست را پاکسازی می‌ کند و باعث کاهش لک های روی آن می شود. همچنین با از بین بردن سلول های مرده و آلودگی های پوست به روشن شدن و طراوت پوست کمک می کند.

درمالاین برای انواع پوست مناسب بوده و حاوی عصاره های گیاهی است. این تونر روشن کننده به جز صورت برای قسمت های مختلف بدن هم قابل استفاده است.

چرا باید تونر روشن کننده درمالاین بخریم؟

پاسخ این سوال در قسمت معرفی تونر درمالین گفته شده است. خواص بی نظیری که این تونر برای پوست دارد مهم ترین دلیل استفاده از آن است. اما مهم ترین دلایل استفاده یا ویژگی های این محصول به شرح زیر است:

  • تامین کننده نرمی و لطافت پوست
  • شفاف و درخشان کننده پوست
  • مناسب برای پاک کردن آرایش
  • ایجاد حس خنکی و تازگی روی پوست
  • حاوی عصاره شیرین بیان، روغن سنجد و پروتئین هیدرولیز شده ابریشم
درمالاین، بهترین تونر روشن کننده پوست

زیبابست، عرضه کننده بهترین تونر قابض منافذ پوست صورت

معمولا شناخت نوع پوست و انتخاب یک محصول آرایشی و بهداشتی مخصوص به همان نوع، کار آسانی نیست. با توجه به آثار مثبت و عملکرد تونرها روی پوست صورت، محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند و شناخت بهترین نوع آن ها به زمان کافی نیاز دارد. اما شما به سادگی می توانید با ورود به فروشگاه اینترنتی زیبابست تونر مورد نظر خود را سفارش دهید. در زیباست با توجه به نیاز مشتری، اطلاعات محصولات آرایشی و بهداشتی به طور کامل ثبت شده است تا شما با خیال آسوده بهترین محصول را خریداری کنید.. همین حالا می توانید در سایت زیبابست تونر و محصولات دیگر مناسب با نوع پوستتان را سفارش دهید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان