بهترین رژ لب های رنگ مات برای آرایش زمستانی

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
رژ لب های مات مناسب آرایش زمستان

در فصل زمستان با سرد شدن هوا در کنار تعویض کفش و لباس ها بهتر است ظاهر و سبک آرایش خود را تغییر دهیم تا به شکلی تنوع را وارد زندگی کنیم. یکی از روش هایی که در این هوای سرد کمک می کند چهره رنگ تازه ای پیدا کند استفاده از رژ لب با رنگ های گرم است که به دلیل هارمونی مناسب با این فصل می تواند ظاهر جذاب و خیره کننده را برای شما به خصوص افراد سفید پوست به ارمغان آورد.

برای انتخاب رنگ های مناسب رژ لب در زمستان که با رنگ های این فصل تناسب داشته باشد با ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست همراه باشید تا در عین داشتن آرایش زمستانی زیبا و جذاب، به چهره تان گرما ببخشید.

محبوب ترین رنگ های رژ لب در زمستان

رژ لب به عنوان روح آرایش شما در تکمیل نهایی میکاپ صورت نقش مهمی دارد و انتخاب یک رنگ مناسب با فصل می تواند به راحتی در زیبایی هر چه تمام آرایش و صورت تان تاثیرگذار باشد. برای روزهای سرد پاییز و زمستانی بهترین انتخاب رنگ هایی گرمی مثل قرمز، قهوه ای، مسی، نارنجی، زرشکی و شکلاتی هستند که باعث طراوت و شادابی بیشتر چهره می شود.

همینطور رنگ های سرد کالباسی، نود، صورتی و کرم که انرژی صورت را در این آب و هوای سرد از بین می برد برای این فصل مناسب نمی باشد.

محبوب ترین رنگ های رژ لب در زمستان

اگر به دنبال یک چهره طبیعی هستید، از رژ لب مات استفاده کنید

اگر جزو آن دسته خانم هایی هستید که علاقمند به آرایش های طبیعی هستید و ماندگاری رژ لب برای تان اهمیت دارد رژ لب های مات می تواند گزینه مناسبی در این هوای سرد باشد. رژ های مات با سازگاری با هر نوع آرایشی برای مدت طولانی بدون هیچ تغییری روی لب ها باقی می ماند و چهره ی شما را جوان و جذاب تر نشان می دهد.

همانطور که می دانید رژ های مات رطوبت کمتری به نسبت رژ لب های براق و شفاف دارند به همین خاطر بهتر است در فصل های سرد قبل استفاده از آن از مرطوب کننده لب و یا بالم لب استفاده کنید یا رژ های ماتی که حاوی مرطوب کننده هستند تهیه کنید تا با تامین رطوبت مورد نیاز لب از آرایش لب طبیعی و زیبا لذت ببرید.

چگونه آرایش لب مات زیبا داشته باشیم

اگر علاقمند به استفاده از رژ های مات هستید این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه با ارائه چند راهکار ساده که لازم است قبل زدن رژ لب این نکات را انجام دهید شما عزیزان را برای داشتن آرایش لب مات بی نقص همراهی می کنیم.

به دلیل اینکه بعضی از رژ های مات باعث خشک شدن لب می شوند استفاده از لایه بردار لب در کنار یک مرطوب کننده مناسب ضمن آبرسانی بافت لب می تواند با حذف لایه های مرده بافت لب را کاملا صاف و یکدست کند و آرایش تان را زیبا تر نشان دهد. مرحله بعدی استفاده از کانسیلر است که علاوه بر از بین بردن رنگ تیره لب با تقویت رنگدانه های رژ لب به ماندگاری بیشتر رژ روی لب کمک می کند.

برای اینکه آرایش لب تمیزی داشته باشید بهتر است با یک مداد لب نرم و مخملی روی خط اصلی لب را بکشید و سپس برای برجسته شدن لب ها داخل لب را هم کمی با مداد پر کنید و در انتها کار را با رژ لب تمام کنید.

چگونه آرایش لب مات زیبا داشته باشیم

معرفی پرطرفدارترین رژ لب های مات

از آنجایی که در زمستان معمولا رنگ های سرد نسبت به رنگ های گرم غالب هستند بهتر است با کمک رنگ های جیغ و تندی که در تضاد با این حال و هوای زمستانی هستند سردی و خشکی این روزها از چهره بیرون کنید و شور و نشاط تازه ای به آرایش تان ببخشید. ما در این قسمت با معرفی بهترین رنگ های رژ لب قصد داریم شما را در انجام هرچه بهتر یک آرایش زمستانی دلچسب و خیره کننده همراهی کنیم تا انتهای مطلب با ما باشید.

رژ لب این لی 330

رژ لب جامد این لی مدل DIVE شماره 330

رژ لب این لی 330 به دلیل داشتن رنگدانه های طبیعی و ترکیباتی فاقد سرب جزو یکی از محبوب ترین رژ ها از دید مصرف کنندگان قرار گرفته که تنها با یک بار استفاده پوشش کاملی روی لب ایجاد می کند. وجود مواد مرطوب کننده مناسب در ساختار این رژلب با تامین لطافت مورد نیاز لب ها کمک کرده به هیچ عنوان شاهد خشکی و پوسته پوسته شدن لب های تان نباشید و همیشه از داشتن آرایش لب زیبا و یکدست لذت ببرید.

رژ لب جامد این لی 330 جلوه ی مات لب های شما را تا ساعت ها حفظ می کند و به دلیل داشتن رنگ گرم قرمز- سرخابی و خاصیت نرم کنندگی می تواند انتخابی فوق العاده برای روزهای سرد سال باشد.

رژ لب شون m12

رژ لب جامد نیمه مات ولوت شون M12

این رژ لب هم با ظاهری نیمه مات و قدرت محافظت کنندگی بالا در دسته بهترین رژ های مات برای آرایش زمستانی معرفی شده که با داشتن رنگدانه های تیره زیبایی بخشیده به چهره ی تان را دو چندان می کند. رژ لب شون M12 با تامین مواد مغذی و ویتامین های موردنیاز بافت لب به کمک روغن های گیاهی ( روغن آووکادو و روغن دانه گیاه کامونیس ) پوست لب را آبرسانی و از خشکی و ترک لب پیشگیری می کند.

بافت نرم و مخملی این رژ لب جلوه ی خاصی به لب ها می بخشد همینطور با محافظت لب در برابر آسیب های محیطی همیشه لب های تان را مرطوب و باطراوت نگه می دارد.

رژ لب کالیستا m31

رژ لب جامد مات کالیستا شماره M31

برند کالیستا با بکارگیری ویتامین E و موم زنبور عسل در فورمولاسیون این رژ لب، سلامت و شادابی لب ها را در لیست الویت های خود قرار داده و با ساختاری فاقد پارابن به خوبی از لب های شما مراقبت می کند. این رژ لب با بافتی نرم و روان و رنگ قرمز متمایل به جیرگی بهترین پیشنهاد برای داشتن چهره ای ساده و طبیعی در فصل زمستان است.

برخی از رژ های مات باعث خشکی لب می شوند اما رژ لب کالیستا M31 به دلیل بهره مندی از باکیفیت ترین مواد اولیه اروپایی و نرم کننده های قوی نه تنها مانع خشکی، پوسته شدگی و ترک لب ها می شود بلکه با پوشش مات و یکدست زیبایی وصف نشدنی به ظاهرتان هدیه می دهد.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان