کدام ژل شست و شوی صورت مناسب پوست شماست؟ معرفی برترین ژل های شست و شوی صورت

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین ژل شستشوی صورت برای انواع پوست

ژل های شستشوی صورت چند سالی است که به بهترین جایگزین صابون برای شستشوی صورت تبدیل شده اند. این محصولات، اغلب گیاهی یا بسیار سبک هستند و می توانند همه آلودگی های روزانه و چربی های را از سطح پوست پاک کنند. از طرفی این فیس واش ها، به دلیل وجود نرم کننده های مفید، باعث ایجاد خشکی در سطح پوست نمی شوند. با این حال برای خرید این محصولات باید به نوع پوست خود دقت کنید و بهترین آن ها را برای استفاده مداوم انتخاب کنید.

چرا برای پوست های مختلف باید فیس واش مخصوص را خریداری کنیم؟

یکی از اشتباهات رایج میان افراد، این است که تصور می کنند که برای شستشوی صورت نیاز به محصول خاص پوست خود ندارند و همه پاک کننده های صورت را شبیه به هم می دانند. در حالیکه هر فیس واش یا ژل شستشوی صورت، آنزیم های مخصوص خود را دارد و ممکن است با همه پوست ها سازگاری نداشته باشد.

علاوه بر نوع پوست، پیش از خرید باید به عواملی مانند نوع آنزیم ها و ویتامین های هر محصول و میزان پاک کنندگی آن نیز دقت کنید. در ادامه بهترین ژل شستشو برای انواع پوست را با مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین محصول را از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خریداری کنید.

بهترین ژل شستشو برای پوست حساس

بهترین فیس واش صورت، پاک کننده های کم خطر و دوست داشتنی

بهترین ژل شستشوی صورت، لزوما گران ترین محصول بازار نیست. شما می توانید با کمی جستجو، انواع فیس واش های اقتصادی و کارآمد را خریداری کنید و آن را به یک محصول مصرفی همیشگی برای حفظ بهداشت پوست خود تبدیل کنید. به همین دلیل بهتر است لیستی از انواع ژل شستشو با قیمت ها و برندهای متفاوت را بشناسید.

1- ژل شستشوی صورت ایوروشه مدل Nutritive vegetal؛ بهترین پاک کننده منافذ باز پوست

سابقه برند ایوروشه می تواند یکی از مهم ترین دلایل انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی آن باشد. سابقه ای که به دلیل کیفیت محصولات و در طول زمان به وجود آمده و در هر محصول جدید این برند نیز در نظر گرفته شده است. ژل شستشوی فوق العاده غنی ایوروشه یک پاک کننده عمقی است. این فیس واش می تواند آلودگی ها یا مواد آرایشی باقی مانده در منافذ باز را به خوبی از بین ببرد و به هیچ وجه باعث ایجاد خشکی در سطح پوست نمی شود.

این ژل را می توان از محصولات بهداشتی با سطح قیمتی بسیار بالا با توجه به حجم کم آن دانست. اما دلیل این قیمت بالا، کیفیت محصول و اورجینال بودن آن است. ایوروشه در حقیقت محصولی از کشور فرانسه است و پایه آن از عصاره گیاهی ساخته می شود.

2- ژل شستشوی صورت سینره مخصوص آقایان؛ یک فیس واش مردانه

برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در زمینه بهداشت فردی آقایان نیز محصولاتی کارآمد تولید کرده اند. پاک کننده صورت آقایان یکی از این محصولات است که استفاده از آن به یک فرایند معمول برای آن ها تبدیل شده است. آقایان نیز مانند بانوان برای از بین بردن آلودگی های روزانه، عرق و آلودگی‌هایی مانند دود سیگار، در انتهای روز به یک پاک کننده کارآمد و قوی نیاز دارند.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص آقایان، علاوه بر اینکه پاک کننده ای قوی به حساب می آید، می تواند لایه ای محافظ را بر سطح پوست باقی بگذارد. این ژل همچنین خاصیت ترمیم کنندگی در طول زمان را دارد. غلظت این محصول نسبت به دیگر پاک کننده های سینره کم است و این موضوع به دلیل وجود آنزیم هایی است که با پوست آقایان سازگاری بیشتری دارد. خرید این محصول را به دلیل حجم کارآمد، کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما پیشنهاد می کنیم.

ژل شستشوی صورت مخصوص آقایان

3- فیس واش کامان؛ بهترین شوینده صورت ایرانی برای انواع پوست

اگر به دنبال یک ژل شستشوی باکیفیت و اقتصادی هستید، بدون تردید محصولات کامان را انتخاب کنید. کامان برندی ایرانی است که با کیفیت بالای محصولات خود، توانسته جایگاه محکمی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کند. فیس واش کامان نیز مانند سایر محصولات این برند، برای انواع پوست چرب، خشک و مختلط تولید شده است.

حجم ژل شستشوی صورت با توجه به قیمت آن کاملا به صرفه است. اما نکته ای که این محصول را متمایز می کند، رایحه های متنوع و فوق العاده و بافت بسیار سبک آن است. با این حال با وجود غلظت کم و بافت سبک، میزان پاک کنندگی این محصول کاملا رضایت بخش است.

4- ژل شستشوی هربکس؛ قوی ترین شوینده برای پوست حساس

مهم ترین نکته ای که افراد با پوست چرب هنگام خرید شوینده صورت باید به آن توجه کنند، میزان و نوع آنزیم ها در محصول است. پوست چرب حساسیت بیشتری نسبت به آنزیم دارد و انتخاب یک محصول اشتباه می تواند سطح پوست را به یک بستر مناسب برای ایجاد آکنه و جوش تبدیل کند.

هربکس یک ژل شستشوی قوی است که نمی توان آن را تنها یک شوینده معمولی دانست. این محصول خاصیت ضدآکنه دارد. یعنی می تواند به سادگی از ایجاد جوش جلوگیری کند و تا حدودی در ترمیم بافت پوست نیز اثرگذار باشد.

ژل شستشوی هربکس یک محصول با کیفیت ایرانی است که با حدود قیمت 20 هزار تومان می توان آن را یک شوینده مناسب و اقتصادی نیز نامید.

ژل شستشوی صورت گیاهی برای پوست حساس

5- ژل شستشوی گارنیر؛ پاک کننده سه کاره برای پوست چرب

مهم ترین نکته ای که فیس واش گارنیر را به یک محصول ارزشمند برای خرید تبدیل کرده است، خاصیت لایه برداری آن است. این شوینده صورت دارای زینک و اکالیپتوس است. اکالیپتوس می تواند منافذ باز پوست را ترمیم کند و باعث ایجاد خنکی آن می شود. این حالت علاوه بر ایجاد حس خوشایند، از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری می کند.

این ژل شستشوی صورت، سه کاره است. یعنی می تواند به عنوان شوینده صورت، اسکراب ضد جوش و ماسک صورت استفاده شود. گارنیر برندی از کشور لهستان به سفارش ترکیه است و قیمتی نسبتا بالا دارد.

فیس واش و اسکراب مناسب پوست چرب

انتخاب بهترین ژل شست و شوی صورت از فروشگاه اینترنتی

خرید شوینده مناسب پوست صورت؛ بعد از خواندن اطلاعات محصولات و مقایسه آن ها، می توانید خرید ساده تری را تجربه کنید. بنابراین فروشندگانی را انتخاب کنید که توضیحات لازم را درباره مهم ترین ویژگی های محصول به شما می دهند.

ما در فروشگاه اینترنتی زیبابست با ارائه محصولات اورجینال و فراهم کردن شرایط خرید ساده، در کنار شما هستیم. شما می توانید توضیحات کامل هر محصول را در صفحه مورد نظر بخوانید و پس از مقایسه محصولات، آن را با یک کلیک به سبد خرید خود اضافه کنید. خرید شما در بازه 1 تا 3 روز و با بهترین بسته بندی به دست شما خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با تیم پشتیبانی زیبا بست در ارتباط باشید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان