بهترین کرم پودرها با کاور لایت و فول کاور کدام است؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین کرم پودر مناسب برای انواع پوست

کرم پودر از لوازم آرایش بسیار اساسی برای بانوان محسوب می شود. در اولین مرحله برای یک آرایش کامل، باید پوست خود را صاف و یکنواخت کنید. پوست یک دست بدون وجود کرم پودر خوب و مناسب ایجاد نمی شود. نکته ای که باید بدانید این است که هر کرمی، مناسب پوست صورت شما نیست.

برای پیدا کردن مناسب ترین و بهترین کرم پودر، باید تحقیقات لازم را از طریق جستجو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی انجام دهید و با برندهای مختلف آشنا شوید. در این مقاله تعدادی از برندهای محبوب کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.

1- کرم پودر جورجیو ارمانی، برند آرایشی محبوب ایتالیایی

کرم پودر جورجیو ارمانی یک پوشاننده پوست ایتالیایی و مناسب برای پوست چرب است. این وسیله آرایشی پوست، قابلیت فول کاور دارد. تعداد زیادی از بانوان کرم پودر جورجیو ارمانی را به عنوان بهترین کرم فول کاور در اولویت اول انتخاب قرار می دهند. این کرم پودر فرمولاسیون سبکی دارد و به راحتی بر پوست می نشیند، در عین حال اجازه تنفس را به پوست ‌می دهد.

جورجیو ارمانی پوشش دهنده ای مناسب برای پوست های چرب است. این کرم پودر کاملا مناسب استفاده برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها است.

کرم پودر با کاور بالا

2- کرم پودر لورآل، پرفروش‌ترین کرم ‌پودر رنگی

لورآل یکی از بهترین برند‌های فرانسوی لوازم آرایش است. این کرم پودر که از بهترین محصولات برند لورآل است، spf 18 دارد و باعث محافظت پوست در برابر اثرات مضر آفتاب می‌شود. این کرم‌پودر فرانسوی دارای ترکیبات سبک با ماندگاری 24 ساعت و پوشش حداکثر است.

مزایای کرم پودر لورآل چیست؟

  • مقاومت در برابر رطوبت هوا
  • تنظیم میزان چربی و خشکی پوست
  • قابلیت کاور به صورت فول
بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

3- کرم پودر مات فارماسی، کرم موثر بر شفافیت پوست

کرم ‌‌پودر فارماسی به عنوان مناسب‌ترین و بهترین کرم ‌پودر برای پوست‌های چرب و مختلط شناخته شده است. پوشش‌دهنده صورت فارماسی ترکیباتی بسیار سبک از جمله کلسیم، منیزیم، زینک و مس دارد.

برای بانوانی که به درصد پوشانندگی و کاور پوست اهمیت بیشتری می دهند، کرم پودر مات فارماسی در اولویت دوم قرار می گیرد. این کرم پودر از نوع کاور لایت یا سطح پوشانندگی متوسط است. از طرفی این کرم کاملا مات است و بدون براق کردن پوست بالاترین کاور را ایجاد می کند. همچنین ماندگاری بالا دارد و ضد تعریق است.

4- کرم پودر نارس، پوشاننده قوی برای پوست های لکه دار

کرم پودر نارس یکی از بهترین لوازم آرایش برای پوست است. این کرم پودر برای بانوانی با پوست لکه‌دار قرمز یا تیره توصیه می شود. تاثیر شگفت انگیز کرم پودر نارس را می‌توان تا ۱۶ ساعت بر پوست احساس کرد. وجود ترکیب‌های سبک و انعطاف‌پذیر در این کرم پودر، مانع از ایجاد احساس خستگی و رخوت در پوست می شود. کرم پودر نارس یکی از بهترین کرم پودر‌ها در بین لوازم آرایشی با قابلیت فول کاور است.

بهترین کرم پودر با کاور بالا

5- کرم پودر کالیستا؛ بهترین کرم پودر ایرانی

کالیستا را می توان یکی از کاربردی ترین برندهای لوازم آرایشی دانست. این برند با وجود کیفیت بالا، کیفیت استانداردی دارد. از طرفی این کرم بسیار سبک است و نمایی کاملا مات را به پوست می دهد. بنابراین اگر به مصرف کرم پودر در آرایش روزانه عادت دارید؛ استفاده از کرم پودر کالیستا را به شما پیشنهاد می کنیم.

6- کرم پودر بیو، مناسب برای میکاپ های حرفه ای‌

کرم پودر بیو انتخابی مناسب در زمینه میکاپ های حرفه ای است. این کرم پودر در ترکیبات خود هیالورونیک اسید دارد که باعث افزایش رطوبت پوست می شود. پوشاننده پوست بیو محصولی مناسب برای پوست‌های خشک است.

طبق تجربه مصرف ‌کنندگان این محصول آرایشی پوستی، رطوبت پوست به‌طور شگفت انگیزی افزایش می یابد. تاثیرات این کرم پودر پس از گذراندن دوره‌های ۱۴ و 28 روز مشاهده می شود. خواص لیفتینگ ماده اولیه کرم بیو (matrixyl tm) از پیری زودرس جلوگیری می کند.

7- کرم پودر بورژوآ، با خواص طبیعی منحصر

یکی از چالش های انتخاب کرم پودر مناسب، ماندگاری آن روی پوست است. کرم پودر برژوآ با ماندگاری ۱۶ ساعت برای پوست خشک و نرمال پیشنهاد می شود. کرم پودر هلثی میکس بورژوا پرفروش ترین کرم پودر این برند به حساب می آید. این پوشاننده پوست از میوه های طبیعی نظیر سیب، زردآلو و طالبی ترکیب شده است که هر کدام اثرات مفیدی روی پوست دارد.

عصاره‌ سیب موجود در کرم پودر بورژوآ به پوست طراوت می‌دهد. از زردآلو برای شفاف کردن پوست استفاده می شود. در نهایت طالبی نقش آبرسان پوست را ایفا می‌کند. کرم پودر بورژوا با قابلیت فول کاور، چهره را بدون خستگی جلوه داده و ظاهری شاداب به پوست می دهد.

کرم پودر بورژوا برای پوست حساس

8- کرم پودر نوت، تسکین دهنده التهاب پوست

کرم پودر برند نوت جزو دسته کرم پودرهای مایع است که رنگ نسبتا روشنی دارد. استفاده از این محصول برای پوست های چرب توصیه می شود. همچنین این کرم پودر با SPF  15، به کاهش میزان تولید سموم و کنترل چربی پوست کمک می کند. کرم پودر نوت خواصی شامل عصاره گل رز است و رایحه خوشی دارد. کرم پودر مایع نوت در تمام طول روز درخشنگی خاصی به پوست شما می بخشد.

کرم فول کاور نوت ترکیباتی شامل روغن سدر، نرم کننده و ویتامین A، B دارد. شما می توانید برای از بین بردن جوش، تسکین پوست صورت از این کرم پودر استفاده کنید.

انتخاب بهترین کرم پودر؛ پوست هم نیاز به برنامه دارد!

اگر به سلامتی پوست خود اهمیت می دهید، بهتر است در انتخاب لوازم آرایش دقت کنید و همه جوانب لازم را در نظر بگیرید. جنس پوست، رنگ و میزان حساسیت شما فاکتور‌هایی هستند که در انتخاب یک کرم پودر مناسب موثرند.

در این مقاله سعی کردیم کرم‌ پودرهای کاربردی و فول کاور را به شما معرفی کنیم. برای خرید بهترین کرم پودر مناسب پوست خود می توانید به فروشگاه اینترنتی زیبابست مراجعه کنید. خواندن اطلاعات کامل محصولات به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین خرید شما در بازه یک الی 3 روز در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت نارضایتی می توانید تا 7 روز بعد محصول را تعویض کنید و تجربه خوشایندی از خرید داشته باشید. تیم پشتیبانی زیبابست، همراه شما در همه لحظات خرید خواهد بود.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان