بهترین ترفندهای کانتور انواع بینی؛ از کانتور بینی گوشتی تا بینی عقابی

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

در این مقاله ساده‌ترین ترفندهای آرایشی برای کانتورینگ و کوچک نشان دادن بینی را برای شما بازگو می‌کنیم.

کانتور بینی کوچک

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که خانم ها در هنگام آرایش دارند این است که با وسایل و ابزارهای آرایشی ای که دارند به راحتی بینی خود را کوچک تر و قلمی تر از آنچه که هست نشان دهند. کوچک کردن بینی در فرایند گریم و آرایش روزانه نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد اما با این حال ترفندهایی وجود دارد که افراد می‌توانند به راحتی و با وسایل آرایشی ساده و ارزان آن را انجام بدهند. اگر شما هم دوست دارید تا در مورد این ترفندهای ساده اطلاعات جامعی به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مقاله همراه فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست باشید.

برای کانتور بینی به چه لوازم آرایشی نیاز داریم؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ترفندهای کانتورینگ صحبت کنیم، بهتر است تا در مورد لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای کانتورینگ با شما حرف بزنیم. اولین نکته‌ای که به آن نیاز دارید این است که یک پلت کانتورینگ تهیه کنید. البته اگر شما تجهیزات و لوازم آرایش کاملی ندارید می‌توانید از یک پلت سایه قهوه ای استفاده کرده تا بدون صرف هزینه اضافی بتوانید یک کانتورنیگ ساده انجام دهید. اما به غیر از کانتور دیگر به چه ابزاری نیاز داریم؟

  • کانتور پودری یا کرمی
  • کانسیلر
  • هایلایتر
  • براش با تراکم بالا
  • پودر فیکس آرایشی
  • مرطوب کننده یا پرایمر
چطور کانتورینگ بینی انجام دهیم؟

بیس آرایش بینی را با مرطوب‌کننده آغاز کنید

اولین و مهم‌ترین مرحله برای هر نوع آرایشی این است که بیس و پایه آرایشی مناسبی برای آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با یک مرطوب کننده که متناسب با پوست شماست و یا یک آبرسان قوی، پوست خود را برای آرایش آماده کنید. در اینجا فرقی نمی‌کند که آرایش برای کدام قسمت از صورت است، آماده کردن پوست اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید.

کانتور کرمی بهترین لوازم آرایشی برای کانتور بینی

اگر شما یک فرد مبتدی هستید و دوست دارید کانتور خیلی طبیعی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا به جای کانتور پودری از کانتور کرمی استفاده کنید. استفاده از کانتور کرمی باعث می شود تا مواد آرایشی سرجای خود به خوبی پخش شوند و در نهایت ظاهر مناسبی ایجاد می‌کند. به صورت کلی فرایند کانتورینگ نیاز به دقت خاصی دارد، اگر با این مرحله آرایشی خیلی آشنایی ندارید، پیشنهاد می‎‌کنیم تا مقاله کانتورینگ چیست؟ از بلاگ زیبابست را حتما مطالعه کنید.

کانتور بینی گوشتی به چه شکل است؟

از کرم پودر یا پنکیک به جای کانتور استفاده کنید

یکی از ترفندهای ساده و ارزانی که باعث می‌شود هر فردی بتواند با وسایلی که دارد کانتورینگ انجام دهد، این است که به جای خرید کانتور پودری یا کرمی از یک کرم پودر یا پنکیک تیره رنگ استفاده کند.

شما می‌توانید با کمک کرم پودر و یا پنکیکی که به نسبت کرم پودر اصلی شما رنگ تیره تری دارد، خیلی ساده و شیک کانتورینگ انجام دهید، بدون اینکه نیازی به خرید وسایل آرایشی جدیدی داشته باشید. به صورت کلی شما می‌توانید برای آرایش صورت خود از ترفندهای ساده‌ای استفاده کنید و به واسطه آن نیازی به خرید محصول جدید نداشته باشید. به عنوان مثال استفاده از کرم ضد آفتاب سینره بدون رنگ به جای مرطوب کننده و به عنوان پایه آرایشی می‌تواند یکی دیگر از این ترفندها باشد.

از هایلایتر برای براق کردن استخوان بینی کمک بگیرید

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از اتمام مراحل کانتورینگ حتما از یک هایلایتری که دانه‌های اکلیل ریزی دارد، برای هایلایت کردن استخوان بینی و غضروف بینی خود استفاده کنید. استفاده از هایلایتر باعث می‌شود تا بینی شما پس از کانتورینگ قلمی‌تر و خوش‌فرم‌تر به نظر بیاید.

از براش های مخصوص کانتورینگ برای قلمی کردن بینی خود استفاده کنید

یکی دیگر از موارد ارزشمندی که باید در هنگام کانتورینگ بینی به آن توجه داشته باشید این است که از براش مناسب کانتورینگ برای آرایش بینی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با کمک براش‌هایی که تراکم زیادی دارد و نوک آن کج است برای کانتور کردن گوشه‌های بینی خود استفاده کنید. استفاده از براش مناسب با کانتورینگ بینی، باعث می‌شود که کانتور در جای مناسب خود باقی بماند و پخش شود.

استفاده از براش مخصوص برای کانتور بینی بزرگ

متناسب با ایرادهای بینی خود کانتور کنید

نکته مهم و ارزشمندی که باید در فرایند کانتورینگ به آن توجه کنید این است که کانتور مناسب با بینی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر بینی شما گوشتی و بزرگ است حتما برای کانتورینگ از کناره‌های بینی خود به سمت بالا کانتور کنید. اما اگر بینی شما تنها پهن است، بهتر است تا مراحل کانتورینگ را از محل نزدیک به تیغه بینی ادامه دهید.

استفاده از هایلایتر برای قلمی نشان دادن بینی بسیار پیشنهاد می‌شود اما نکته قابل توجه این است که استفاده از هایلایتر برای بینی‌های عقابی اصلا توصیه نمی‌شود چرا که رعایت نکردن این نکته تنها باعث می‌شود که بینی شما بزرگ‌تر دیده شود.

از کانلسیر برای روشن کردن فضای بین ابرو و بینی استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که به بهتر جلوه دادن بینی شما کمک می‌کند این است که از یک کانسیلر معمولی برای روشن کردن نقطه بین ابرو و بینی خود استفاده کنید. البته این یک روش مرسوم آرایشی است و اصولا خانم ها زمانی که از بهترین کانسیلر برای روشن کردن زیر چشم خود استفاده می کنند، این مرحله را برای فضای میانی بینی و ابروی خود نیز ادامه می دهند.

کانتور بینی با چنگال، ایده خلاقانه برای افراد مبتدی

یکی از ایده‌های ارزشمندی که بیشتر در شبکه های اجتماعی در مورد آن صحبت می شود این است که از وسایلی مانند چنگال برای پیدا کردن جای مناسب کانتور استفاده کنید.

شما می‌توانید با قرار دادن چنگال روی تیغه بینی خود، جای مناسب برای کانتور را از کناره‌ها به دست آورید. توجه داشته باشید که این ایده برای همه بینی‌ها قابل اجرا نیست و اگر شما بینی با اندازه‌ای معمولی دارید می‌توانید از این ترفند کمک بگیرید.

کانتور بینی براش براش آرایشی یا چنگال؟

پس از اتمام کانتورنیگ بینی، آرایش خود را فیکس کنید

مهم‌ترین نکته‌ای که همیشه خانم‌ها آن را نادیده می‌گیرند این است که بعد از زحمات زیادی که برای آرایش خود می‌کشند، اقدامی برای فیکس کردن آرایش خود انجام نمی‌دهند. فیکس کردن آرایش باعث می‌شود تا چهره شما سرحال و طبیعی به نظر بیاید و با کاهش و یا افزایش دما دچار به هم ریختی نشود. خصوصا زمانی که از کانتورینگ برای آرایش خود استفاده می‌کنید، بهتر است تا حتما از پودر فیکس و یا اسپری های تثبیت‌کننده آرایشی برای ثابت نگه‌داشتن آرایش خود در ساعات طولانی استفاده کنید.

در این مقاله در مورد ترفندهای ساده و کاربردی برای کانتورینگ بینی با شما صحبت کردیم. حتما پس از خواندن این مقاله متوجه شدید که «کانتور بینی» خیلی هم کار سختی نیست و می‌توانید از آن برای خودآرایی روزانه استفاده کنید. حالا نوبت شماست تا از تجربیات خود در مورد کانتور بینی برای ما صحبت کنید تا سایر مخاطبان زیبابست هم از ایده‌ها و تجربیات شما استفاده کنند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان