درمان سریع ریزش مو به همراه معرفی 3 محصول مو پرطرفدار در بازار!

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
درمان سریع ریزش مو

یکی از معیارهای مهم زیبایی داشتن موهای سالم و پرپشت است به همین خاطر کم شدن حجم موها و یا ریزش آن می تواند تا حد زیادی در کاهش اعتماد به نفس و از دست دادن زیبایی ظاهری افراد بسیار تاثیرگذار باشد.

ریزش مو یکی دیگر از مشکلات شایعی است که ممکن است برای خیلی از افراد تحت تاثیر عواملی مثل وراثت، افزایش سن، تغییرات هورمونی و یا تاثیرات دارویی اتفاق بیفتد و باعث ضعیف شدن روحیه فرد شود اما امروزه با پیشرفت علم و تولید محصولات مراقبت از مو مناسب می توان ریزش مو و یا حتی طاسی را برای خیلی از خانم ها و آقایان تبدیل شده به راحتی درمان کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از مشکل کم پشتی و یا ریزش مو رنج می برید این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست را از دست ندهید. ما دراین مطلب به دلایل اصلی ریزش مو و همینطور معرفی موثرترین محصولات برای درمان آن می پردازیم با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ریزش مو

بطور کلی ریزش مو در آقایان شایع تر از خانم ها بوده و معمولا به دو صورت تدریجی و ناگهانی اتفاق می افتد. در حالت تدریجی، فرد به مرور متوجه افزایش تارهای موی ریخته شده می شود که در صورت ادامه این روند ممکن است تا خالی شدن کف سر پیشرفت کند و فرد دچار کچلی و یا طاسی شود اما در نوع ناگهانی فرد در مدت کوتاهی شاهد ریزش شدید یک قسمت و کم پشتی مو می شود که در این نوع با مصرف برخی داروها و استفاده از محصولات مراقبت از مو مناسب می توان موها را تقویت و مشکل ریزش را برطرف کرد.

درمان ریزش مو

بهترین داروها برای درمان ریزش مو

برای تقویت مو و قطع روند ریزش مو راهکارهای مختلفی وجود دارد از جمله استفاده از داروهای ماینوکسیدیل موضعی (دارویی است که با افزایش جریان خون در کف سر باعث بهبود اکسیژن رسانی پوست سر و در نهایت تولید فولیکول های جدید مو می شود و در درمان طاسی های با الگوی زنانه و مردانه موثر است) و آنتی اندروژن است.

آنتی اندروژن ها با ممانعت از فعالیت آندروژن (اندروژن ها هورمون جنسی است که باعث صدمه به فولیکول مو می شود) ریزش مو با الگوی زنانه را متوقف می کنند. این داروها با جلوگیری از سرعت ریزش مو، نازک شدن مو و تحریک رشد موهای جدید به قطع ریزش مو کمک می کنند.

موثرترین محصولات ضد ریزش مو در بازار ایران

یکی دیگر از روش ها برای درمان ریزش مو استفاده از محصولات ضد ریزش است که با بهره گیری از فورمولاسیون گیاهی به رفع همیشگی معضل ریزش مو کمک کنند. ما در ادامه با معرفی چند نمونه از این سرم و تونیک مو پرطرفدار ایرانی که متناسب با شرایط آب و هوایی آیران تولید شده اند به شما عزیزان کمک می کنیم تا با استفاده از این محصولات باکیفیت به کاهش روند ریزش و بروز کمترین آسیب به موهای تان کمک کنید.

محلول مو توپاز

محلول ضد ریزش و پرپشت کننده مو توپاز

محلول مو توپاز را می توان یکی از موثرترین لوسیون های ضد ریزش مو معرفی کرد چرا که با بهره گیری از عصاره های گیاهی (جنسینگ، گزنه، بابونه، آلوئه ورا) و استفاده از تکنولوژی ترانس درمال (روشی است که در آن تمام مواد موثر به راحتی به لایه های زیرین پوست سر نفوذ می کنند تا ریزش متوقف شود) بدون اینکه عوارضی برای موهای تان به همراه داشته باشد برای هر نوع ریزش مو مناسب می باشد.

فورمولاسیون محلول ضد ریزش توپاز به گونه ای طراحی شده که با افزایش سرعت گردش خون رشد موهای جدید را سرعت ببخشد و با کنترل ترشح غدد چربی باعث از بین رفتن خارش و شوره سر شود.

نلا هیر

محلول رفع ریزش مو نلا هیر

محلول تقویت پیاز مو نلا هیر یک محلول کاملا گیاهی است که بدون استفاده از ترکیبات مضر در رفع ریزش و رشد تارهای جدید مو فوق العاده اثرگذار است به علاوه با تامین مواد مغذی موردنیاز مو و تحریک تقویت رشد مو به کاهش اثرات داروهای شیمی درمانی نیز کمک زیادی می کند.

استفاده از عصاره های گیاهی همچون آمله، مورد و تاج خروس این محلول را به یک ضد ریزش بی نظیر به نسبت سایر محصولات تبدیل کرده طوریکه علاوه بر درمان ریزش مو و افزایش حجم مو در تقویت، رفع شوره و سفیدی تارهای مو بسیار موثر عمل می کند.

لوسیون تقویت مو سینره

لوسیون گیاهی تقویت مو و ضد ریزش سینره

لوسیون تقویت مو سینره مخصوص خانم ها یک محصول صد در صد گیاهی و بدون عوارض است که مخصوص افراد با ریزش الگوی زنانه طراحی شده است. مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز مو در این ضد ریزش ریشه و ساقه مو را تقویت کرده و در نهایت با افزایش جریان خون در پوست سر باعث قطع ریزش، رویش مجدد مو و مستحکم شدن تارهای مو می شود.

لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم ها علاوه بر تحریک رشد مو با کنترل فعالیت غدد چربی اثراتی مثل خارش، قرمزی و شوره سر را از بین می برد و با تغذیه مو به حفظ سلامت و پرپشت مو کمک زیادی می کند.

2 روش اصلی از درمان های ریزش مو در خانه

گاهی ریزش مو به دلیل عدم دریافت ویتامین ها و ریز مغذی ها به میزان کافی از رژیم غذایی اتفاق می افتد که می توان با بکارگیری چند روش ساده خانگی که در ادامه به آن اشاره می کنیم به کاهش و قطع روند ریزش مو کمک کنید.

مصرف مکمل های بیوتین و زینک

اگر در رژیم غذایی خود نتوانید غذاهای غنی از مواد مغذی و ویتامین ها را دریافت کنید می توانید با استفاده از مکمل های بیوتین و روی به حفظ سلامت مو های تان کمک کنید. کمبود بیوتین و روی باعث تضعیف ساختار کلی فولیکول مو می شود اما جبران آن از طریق مصرف مکمل ها با تقویت فولیکول های مو باعث کاهش روند ریزش و افزایش سرعت رشد مو می شود.

روغن های گیاهی

استفاده از روغن های نارگیل، رزماری و جوجوبا یکی از بهترین روش های درمانی برای ریزش موی شدید، عفونت ها و خشکی پوست سر شناخته شده که با افزایش گردش خون در کف سر میتواند از تاثیرات منفی هورمون دی هیدرو تستوسترون (هورمون جنس مردانه است که مانع رشد مو می شود) جلوگیری کند. لازم به ذکر است که هر کدام از این روغن های گیاهی علاوه بر قطع ریزش در محافظت ریشه و فولیکول مو، تقویت و رطوبت رسانی بهتر تارهای جدید فوق العاده موثر هستند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان