راهنمای خرید بهترین محصولات ضد جوش همراه با کد تخفیف زیبابست!

دسته بندی : آرایشی و بهداشتی
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
معرفی بهترین محصولات ضد جوش

همانطور که می دانید داشتن پوستی صاف و یکدست یکی از معیارهای مهم در زیبایی چهره محسوب می شود به همین خاطر خیلی از خانم ها راهکارهای مختلفی را برای رسیدن به این خواسته بکار می گیرند اما افرادی هم هستند که به دلایلی این مشکل را تجربه نکردند. به نظر شما راز داشتن پوستی شفاف و بدون جوش در چیست؟

پوستی صاف و شفاف آرزوی خیلی از افرادی است که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. ما در این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابست می خواهیم با معرفی چند محصول پرکاربرد و موثر دغدغه ی شما عزیزان را برای تجربه پوستی بدون نقص برطرف کنیم پس تا انتهای مطلب همراه مان باشید.

مهم ترین دلایل جوش صورت

جوش، آکنه و لک های باقی مانده از آن یکی از مشکلات شایع پوستی است که باعث احساس نارضایتی فرد از ظاهرش می شود و معمولا علل های مختلفی در ایجاد آن دخیل هستند.

به غیر از عوامل ژنتیکی از مهم ترین دلایل ایجاد جوش می توان به تولید بیش از حد چربی در پوست، مسدود شدن فولیکول مو با چربی و سلول های مرده پوست، فعالیت بیش از حد هورمون ها و باکتری اشاره کرد که به دنبال آن چربی در داخل پوست باقی می ماند و فرصت برای رشد باکتری ها و ایجاد عفونت فراهم می شود.

اما گاهی به غیر از عوامل فوق بعضی عادت های روزمره و سبک زندگی نادرست مثل استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب، تغذیه نامناسب، استفاده از روبالشی آلوده، خوابیدن با آرایش می تواند در بروز این حساسیت های پوستی تاثیرگذار باشد که انجام یکسری روتین های مراقبت صورت و تغییر سبک زندگی به راحتی می تواند از پیدایش جوش و لک های پوستی جلوگیری کند.

چگونه صورتی بدون جوش داشته باشیم؟

چگونه صورتی بدون جوش داشته باشیم؟

از آنجایی که پوست صورت هر روزه در معرض آسیب هایی محیطی قرار دارد بیشتر از سایر قسمت های بدن دچار جوش و لک می شود به همین خاطر ما در این قسمت سعی داریم با پیشنهاد چند راه حل ساده اما کاربردی به شما کمک کنیم خیلی سریع از شر این جوش ها خلاص شوید و یا شاهد ایرادات کمتری روی پوست تان باشید.

1- استفاده از پاک کننده های مناسب پوست

بهتر است قبل استفاده از محصولات ضد جوش صورت مطمئن شوید که بدون کومدوژنیک یا غیر جوش زا باشند زیرا وجود بعضی چربی ها در لوسیون ها و محصولات شستشوی صورت باعث بسته شدن منافذ پوستی و ایجاد جوش می شود. برای شستشوی صورت قسمت های مستعد آکنه و جوش های پوستی را با یک پاک کننده مناسب و آب گرم دو مرتبه در روز بشویید تا از ایجاد مجدد هرگونه تحریکات پوستی پیشگیری کنید.

2- پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست

یکی از دلایل شایع ایجاد جوش، باقی ماندن مواد آرایشی برای مدت طولانی از شبانه روز روی صورت است. اینکار با مسدود کردن منافذ پوستی اجازه تنفس به پوست تان را نمی دهد و به دلیل چرب بودن اکثر لوازم های آرایشی زمینه برای ایجاد جوش و آکنه فراهم می شود.

3- از دست زدن مداوم به جوش های صورت پرهیز کنید

سعی کنید از دست زدن دائم به جوش های صورت و خالی کردن آن ها خودداری کنید زیرا این عمل نه تنها باعث تحریک بیشتر جوش و التهابات روی پوست می شود بلکه با پخش عفونت و آلوده کردن مناطق دیگر پوست سبب جوش های جدید و کندتر شدن روند بهبودی آن می شود.

استفاده از کرم ضد آفتاب

4- کرم ضد آفتاب بزنید

شاید تا به حال بر این باور بودید که ضد آفتاب ها باعث وخیم تر شدن جوش و آکنه صورت شما می شود اما با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد که آفتاب برای هر نوع پوستی حتی پوست های چرب و مستعد جوش هم می تواند مضر باشد.

اشعه های مضر آفتاب با خشک کردن و از بین بردن رطوبت پوست سبب می شوند پوست برای جبران رطوبت و چربی از دست رفته چربی بیشتری تولید کند که این امر به مرور جوش های صورت را تشدید و باعث حساسیت بیشتر پوست های چرب می شود.

5- استفاده از محصولات ضد جوش

یکی از موثر ترین روش های درمانی مناسب برای رهایی از شر این جوش های ناخوانده استفاده از محصولات آنتی آکنه است که با فورمولاسیون و ترکیبات تاثیرگذار خود به کاهش و رفع جوش و التهابات کمک زیادی می کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا در پایان مطلب سه عدد از قوی ترین محصولات ضد جوش را به شما معرفی کنیم که در عین اثرگذاری مثبت خود بدون هیچ عوارضی پوست تان را صاف و یکدست می کنند.

کرم ضد جوش درماتوم

کرم ضد جوش قوی درماتوم

کرم ضد جوش درماتوم را می توان یک محصول فوق العاده برای از بین بردن انواع جوش و لک های پوستی معرفی کرد. این کرم با کنترل ترشح سبوم پوست و جلوگیری از فعالیت باکتری های مولد آکنه باعث جمع شدن منافذ پوستی و بهبودی جوش و اسکار ناشی از آکنه خواهد شد.

استفاده از چندین ماده موثر در ساختار این محصول، این ضد جوش را به یک کرم بی نظیر برای پوست های چرب و جوش دار تبدیل کرده به گونه ای که علاوه بر رفع جوش ها در کاهش التهابات، حذف چربی اضافی پوست و حفظ رطوبت طبیعی پوست هم بسیار موثر عمل می کند.

سرم ضد جوش لافارر

سرم ضد جوش لافارر

این سرم، درمانی موثر برای آکنه های خفیف، متوسط و روزاسه (یک نوع مشکل پوستی همراه با التهاب پوستی) بوده که با داشتن مواد موثر گیاهی، ترکیبات ارگانیک و ویتامین A به غیر از رفع جوش ها در روشن شدن لک های پوستی، کنترل ترشح چربی و از بین رفتن التهابات پوستی تاثیر زیادی دارد.

سرم ضد جوش لافارر با لایه برداری پوست و از بین بردن باکتری های مولد آکنه مانع از بسته شدن منافذ پوستی و در نهایت می تشکیل آکنه می شود. این محصول برای انواع پوست حتی افرادی با پوست حساس انتخاب مناسبی می باشد چون به هیچ عنوان سبب تحریک و خشک شدن پوست نمی شود و از بروز هر گونه التهابات و قرمزی پوست پیشگیری می کند.

کرم ضد جوش والنسی

کرم ضد جوش والنسی

این محصول با قدرت تاثیرگذاری و جذب سریع جزو یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبتی قرار گرفته که در رفع انواع جوش های صورت و بدن موثر است. وجود روغن درخت چای با داشتن خاصیت ضد باکتری از رشد میکروب ها در مناطق مستعد آکنه جلوگیری می کند همینطور با حذف لایه های مرده مانع از پیدایش جوش و آکنه های جدید می شود.

کرم ضد جوش والنسی دارای ترکیبات بسیار موثر جهت درمان انواع پوست می باشد که ضمن رفع آکنه و لک های پوستی به تنظیم ترشح چربی پوست، رفع خشکی و جوانسازی پوست هم کمک زیادی می کند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان