چه آرایشی برای پاییز مناسب است؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مدل آرایش پاییزی یکی از محبوب‌ترین و رنگارنگ‌ترین سبک‌ها در آرایش است. برای یک میکاپ زیبای پاییزی باید علاوه‌بر آشنایی با رنگ‌ها، نحوه استفاده از آن‌ها در هر بخش آرایش را نیز بدانید. با بهترین ترفندهای آرایش پاییزی آشنا شوید.

مدل آرایش پاییزی

اگر از طرفداران آرایش‌های ترند دنیا باشید، حتما سبک آرایش مناسب هر فصل را دنبال می‌کنید و جدیدترین مدل‌های آن را امتحان خواهید کرد. اما در میان آرایش مناسب هر فصل، مدل آرایش پاییزی محبوبیت ویژه‌ای دارد. استفاده از رنگ‌های زنده، مدل‌های آرایشی منحصر به فرد و هماهنگی رنگ‌های آن با لباس‌های زیبای پاییزی می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند. اگر به دنبال ترفندهای آرایش مناسب فصل پاییز و نکات مهم آن هستید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب از زیبابست به شما تازه‌ترین نکات آرایشی را برای یک آرایش رنگارنگ مناسب فصل پاییز خواهیم گفت.

نکات مهم زیرسازی آرایش در فصل پاییز؛ بهترین محصولات زیرساز را انتخاب کنید

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در یک آرایش پاییزی مناسب رعایت کنید، زیرسازی اصولی است. فصل پاییز شروع سرما است و به دلیل تغییر آب و هوا، ممکن است تغییراتی را روی پوست خود احساس کنید. برای مثال افرادی که پوست خشک دارند، ممکن است در ابتدای پاییز دچار سوزش، قرمزی و پوسته‌های گونه شوند. همه این اتفاقات می‌تواند روی نمای نهایی آرایش شما تاثیرگذار باشد. به همین دلیل قبل از شروع آرایش باید زیرسازی درست و کاملی داشته باشید.

1- بهترین آبرسان پوست برای فصل سرما؛ مهم‌ترین بخش زیرسازی

استفاده از کرم آبرسان با چربی کم برای پوست خشک و آبرسان فاقد چربی برای پوست چرب می‌تواند به مرطوب شدن پوست شما قبل از آرایش و شادابی آن در نهایت کار کمک کند. انواع کرم آبرسان را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی متناسب با پوست خود خریداری کنید. بعد از کرم آبرسان، پرایمر را نیز فراموش نکنید و به خوبی سطح پوست خود را با پرایمر هماهنگ با نوع پوست خود بپوشانید.

بهترین زیرسازی آرایش در فصل پاییز

2- اصلاح رنگ پوست با آرایش؛ کاربرد اصلی کانتورینگ

بهترین شیوه کانتورینگ در فصل پاییز استفاده متناسب از کانسیلر است. اگرچه زاویه‌سازی و رنگ‌دهی به پوست با پالت کانتور بیش از هرچیز به فرم و رنگ صورت شما بازمی‌گردد، اما برای ایجاد یک رنگ مناسب، بهتر است رنگی تیره‌تر از حالت معمول داشته باشید. این تیرگی باید بیش از هرچیز به رنگ گندمی نزدیک باشد. بنابراین در این حالت نیز تعادل را حفظ کنید.

از طرفی برای تعادل در ایجاد هایلایت، از میزان کانسیلر کمتری در پایین پلک استفاده کنید. فراموش نکنید که در کانتورینگ صورت زیاده‌روی نکنید. هرچه پوست شما حالت طبیعی‌تری داشته باشد، زیباترین آرایش پاییزی را با کمک بهترین لوازم آرایش رقم خواهد زد.

کانتور صورت در آرایش پاییزی

سایه چشم پاییزی؛ مهم‌ترین قدم در جلوه میکاپ

بازی با رنگ‌ها و ایجاد یک چهره پاییزی مهم‌ترین بخشی است که میکاپ فصل پاییز را از سایر سبک‌های آرایشی جدا می‌کند. از طرفی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش صورت که می‌تواند چهره را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد، سایه چشم است. با روش‌های زیر می‌توانید یک سایه مناسب پاییز را داشته باشید.

1- سایه اسموکی با رنگ‌های پاییزی؛ محبوب‌ترین مدل سایه در پاییز

به طور کلی بهتر است برای آرایش پاییزی از رنگ‌هایی با کنتراست بالاتر استفاده کنید. به همین دلیل سایه اسموکی مناسب‌ترین سبک آرایش چشم برای فصل سرما و به ویژه پاییز است. اما بر خلاف سایه اسموکی مناسب فصل زمستان، در این فصل می‌توانید از طیف رنگ‌های طلایی، نارنجی و قهوه‌ای به خوبی استفاده کنید.

فراموش نکنید که محو کردن خط سایه هر رنگ در پشت پلک می‌تواند به تمیز بودن سایه و در نهایت زیباتر شدن آن کمک کند. اگر از رنگ‌های نارنجی و زرد استفاده می‌کنید به رنگ کلی آرایش و مقدار استفاده هرکدام نیز دقت کنید. به یاد داشته باشید که منظور از بازی با رنگ در سایه پاییزی، ترکیب کردن بی برنامه رنگ‌های تند نیست.

بلکه باید در آن تعادل و نظم نیز وجود داشته باشد. برای اینکه نمای زیباتری به چشم‌ها ببخشید، خط زیر پلک پایین را نیز با یک مداد مشکی یا قهوه‌ای تیره بکشید تا آرایش شما جلوه بیشتری داشته باشد.

مدل سایه اسموکی برای آرایش پاییزی

2- مدل سایه عربی؛ بهترین انتخاب برای آرایش پاییزی در مهمانی

سایه عربی معمولا سبک سنگینی از آرایش است که در استایل روزانه استفاده کمتری دارد. اما این مدل از سایه با ترکیب رنگ درست، می‌تواند بهترین آرایش برای مهمانی در فصل پاییز باشد. برای اینکه یک آرایش چشم پاییزی مناسب مهمانی داشته باشید، می‌توانید از پالت سایه اکلیلی با رنگ‌های پاییزی استفاده کنید.

سایه عربی به همراه خط چشم گربه‌ای یا خط چشم متناسب با فرم چشم‌هایتان، یک انتخاب منحصر به فرد و زیبا خواهد بود.

مدل سایه عربی برای مهمانی

3- سایه چشم اروپایی؛ مهم‌ترین انتخاب در آرایش پاییزی دخترانه

اگر از آن دسته افرادی هستید که آرایش پاییزی را دوست دارید اما با رنگ زیاد در آرایش موافق نیستید، این پیشنهاد را از دست ندهید. سایه اروپایی را به عنوان یک آرایش چشم لایت در دنیا می‌شناسند. به همین دلیل وقتی صحبت از مدل میکاپ پاییزی به میان می‌آید، کمتر کسی به سراغ سایه اروپایی می‌رود. برای ایجاد یک آرایش منحصر به فرد و خاص، می‌توانید مدل سایه چشم اروپایی را با رنگ‌های متعادل‌تر پاییزی ترکیب کنید.

همچنین نحوه پخش کردن سایه پشت پلک در سبک اروپایی باید با دقت و وسواس بیشتری انجام شود. برای مثال می‌توانید تنها ناحیه کریس چشم یا خط انتهای پلک را با یک براش نازک سایه بزنید و روی پلک را با سایه روشن‌تر بپوشانید. خط چشم مناسب برای این فرم سایه، خطی باریک و در انتها رو به بالا است. اما دقت کنید که از خط چشمی استفاده کنید که ریزش نداشته باشد و روی پلک پخش نشود. برای مثال خط چشم مایع این لی می‌تواند انتخاب مناسبی برای پاییز باشد.

سایه چشم اروپایی پاییزی

رژ لب پاییزی؛ کدام رنگ رژ مناسب فصل پاییز است؟

انتخاب رنگ رژ می‌تواند موثرترین عامل در جلوه نهایی آرایش شما باشد. در حقیقت با انتخاب یک سبک اشتباه از آرایش لب، ممکن است زیبایی سایه و سایر بخش‌های میکاپ را نیز تحت تاثیر قرار دهید. انتخاب بهترین رنگ رژ برای فصل پاییز مانند یک شمشیر دو لبه است. در حقیقت برای اینکه یک آرایش پاییزی کامل داشته باشید، باید دو سر طیف رنگی را انتخاب کنید.

رژ رنگ قرمز برای میکاپ پاییز

رنگ‌های قهوه‌ای، جگری، زرشکی و مشابه آن می‌توانند کامل کننده آرایش شما باشند. از طرفی سایه چشم پاییزی با طیف رنگ نود نیز هماهنگی بسیاری دارد. بنابراین سعی کنید رژ لب خود را از میان دو طیف بسیار پررنگ یا بسیار کم رنگ انتخاب کنید. رنگ‌های ملایم میانی اغلب زحمات شما را برای میکاپ پاییزی از بین خواهد برد.

رنگ رژ نود در آرایش لایت

بهترین رنگ رژگونه پاییزی؛ آخرین گام برای جذابیت

برای کامل کردن آرایش پاییزی خود، رژگونه بهترین مرحله است. یکی از اشتباهات رایج آرایشی در میکاپ پاییزی، استفاده از رژگونه با طیف رنگ صورتی است. برای اینکه صورتی استخوانی‌تر و آرایش پاییزی‌تری داشته باشید، رژگونه‌هایی با ترکیب رنگ قهوه‌ای، نارنجی و زرشکی را انتخاب کنید.

ست کردن آرایش با اکسسوری‌ها و زیورآلات پاییزی

مدل مو و استفاده از زیورآلات خاص می‌تواند جلوه آرایش شما را چندبرابر کند. بنابراین می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های رنگی و ست کردن آرایش سایه چشم و رژلب با زیورآلات و لباس‌های پاییزی خود، سبک شیک و منحصر به فردی داشته باشید. این جزئیات ممکن است در نگاه اول کم اهمیت باشند، اما در نهایت باعث می‌شوند که یک استایل تکرارنشدنی در فصل پاییز داشته باشید.

ست کردن آرایش با لباس و اکسسوری

خرید بهترین لوازم آرایش اورجینال مناسب فصل پاییز از زیبابست

راز یک آرایش ماندگار به ویژه در فصل‌های سرد و مرطوب، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت با ماندگاری بالا است. این ویژگی را تنها در برندهای معتبر و لوازم آرایش اورجینال پیدا خواهید کرد. ما در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست با شناسایی این دغدغه بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی را از برندهای معتبر عرضه کرده‌ایم.

شما نیز می‌توانید ابزار آرایشی مورد نظر خود را به صورت اورجینال و با خرید اینترنتی ساده به سبد خرید خود اضافه کنید تا بعد از گذشت حداکثر 3 روز آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای دیدن همه محصولات کافی است با یک کلیک به بخش فروشگاهی سایت وارد شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر همکاران ما در بخش پشتیبانی به شماره 02128428833 پاسخگوی شما خواهند بود.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان