معرفی 5 مدل از بهترین ماسک موهای کراتینه ایرانی موجود در بازار

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
معرفی ماسک مو کراتینه ایرانی

همانطور که می دانید داشتن موهای سالم و درخشان نیاز به رسیدگی دارد که برآورده شدن این خواسته با تامین مواد مغذی از دست رفته مو و تقویت آن به راحتی امکان پذیر است .از آنجایی هر کدام از ما تحت تاثیر عواملی مثل آلودگی، استفاده بیش از حد دستگاه های حالت دهنده و رنگ کردن ممکن است بصورت ناخواسته به موهای خود آسیب بزنیم استفاده از یک محصول مراقبتی مناسب در برنامه هفتگی می تواند کمک کند تا هم آسیب وارده به مو را در زمانی کوتاه بهبود ببخشید و مدت طولانی تری شاهد زیبایی و شادابی هر چه بهتر موهای تان باشید.

ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست قصد داریم ضمن آشنایی شما با تاثیرات و فواید ماسک مو به معرفی چند مورد از بهترین ماسک موهای کراتینه موجود در بازار بپردازیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل تری محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فواید استفاده از ماسک مو

ماسک مو را می توان یکی از موثرترین محصولات مراقبت از مو معرفی کرد چرا که با فراهم کردن تمامی ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز مو می تواند ساختار آسیب دیده مو را تقویت، ترمیم و در نهایت احیا کند و هر گونه مشکلاتی همچون موخوره، شکنندگی، خشکی و وزی مو را در کمترین زمان درمان کند.

ماسک مو با محافظت سه گانه خود از ساقه، ریشه و پیاز مو در بازسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده مو و بازگشت آن به حالت اولیه فوق العاده موثر است همینطور با تقویت تارهای نازک و ضعیف مو باعث مستحکم تر و قوی تر شدن آن می شود طوریکه روز به روز می توانید شاهد حالت پذیری و شادابی هر چه بهتر موهای تان باشید.

فواید استفاده از ماسک مو آبکشی

بررسی تاثیرات ماسک موی کراتینه روی مو

ماسک موی کراتینه بهترین انتخاب برای افرادی با موهای خشک، وز و آسیب دیده می باشد که علاقمند به داشتن موهای صاف و لطیف هستند. زمانیکه میزان کراتین مو در اثر افزایش سن و یا آسیب دیدگی کاهش پیدا می کند رطوبت مو از دست می رود و حالتی مثل وزی، خشکی و شکنندگی برای کوتیکول مو (خارجی ترین بخش در ساقه مو ) اتفاق می افتد.

ماسک های کراتینه با تامین کراتین از دست رفته و بازسازی ساختار مو از درون به حفظ سلامت کوتیکول مو و احیای دوباره آن کمک زیادی می کند و باعث می شود وضعیت آسیب دیده موهای شما بطور قابل توجهی بهبود پیدا کند.

آشنایی با انواع ماسک مو

همانطور که می دانید ماسک ها دارای دو نوع آبکشی ( داخل حمام ) و بدون آبکشی ( بیرون حمام ) هستند که برای هر جنس مویی مناسب است اما بهتر است افرادی با موهای خشک، وز و رنگ شده به دلیل حالت پذیری بهتر و تامین رطوبت از دست رفته مو تا حمام بعدی از ماسک موی بدون آبکشی استفاده کنند.

ماسک موی آبکشی در حمام و بعد از شستشوی مو با شامپو روی موهای تمیز و خیس استفاده می شود که لازم است تا قبل آبکشی مجدد طبق زمان توصیه شده روی محصول روی موها بماند تا با جبران مواد مغذی مورد نیاز مو به رفع آسیب دیدگی ها و افزایش طراوت مو کمک کند و بهترین نتیجه را برای موهای تان به همره داشته باشد.

اما ماسک موی بدون آبکشی مناسب بعد از حمام بوده که با ایجاد یک لایه محافظ روی موهای خشک شده یا نم دار در محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی، حرارت، آبرسانی تارهای خشک، افزایش حالت پذیری، رفع گره و وزی مو فوق العاده موثر عمل می کند.

ماسک مو کراتینه ایرانی

پرطرفدارترین ماسک موهای کراتینه ایرانی

ما ادامه ی مطلب را به معرفی موثرترین ماسک مو کراتینه ایرانی که بازخورد خوبی از سمت مصرف کنندگان دریافت کرده اختصاص می دهیم تا شما عزیزان متناسب با جنس مویی که دارید با این محصولات باکیفیت مراقبتی آشنا شوید و علاوه بر بهره مندی از جنبه ی درمانی آن شاهد درخشانی و زیبایی هر چه بهتر موهای تان باشید.

ماسک مو کراتینه مورینگا

ماسک مو ترمیم کننده مورینگا مناسب موهای کراتینه و آسیب دیده

این ماسک مو با افزایش اثر کراتین درمانی و بازسازی بافت های آسیب دیده مو یک محصول بی نظیر برای موهای کراتینه و رنگ شده شناخته شده است که به صاف و لخت شدن موهای وز و فر کمک زیادی می کند.

ماسک مو بدون سولفات مورینگا مناسب موی آسیب دیده با استفاده از ترکیب منحصر به فرد لافاایل (روغن آرگان، آفتاب گردان، مورینگا، هسته انگور و ویتامین A و E ) علاوه بر ترمیم ساختار کراتین مو با جبران رطوبت از دست رفته مو در از بین بردن خشکی، موخوره و شکنندگی تارهای خشک بسیار اثرگذار است.

می توان از دیگر ویژگی های این ماسک فوق العاده به تقویت کنندگی، دفع اثرات مضر رادیکال آزاد و آلودگی هوا، شانه پذیری راحت تر و درخشان شدن مو اشاره کرد که باعث شده این محصول به بهترین ماسک موی کراتینه تبدیل شود.

ماسک مو توپاز

ماسک مو با آبکشی توپاز مناسب موی کراتینه

ماسک موی توپاز با داشتن بالاترین میزان مواد مغذی، پروتئینی و قدرت تاثیرگذاری بالا جزو پرطرفدارترین محصولات در زمینه مراقبت و بهداشت مو معرفی شده که در تقویت و بازسازی تارهای آسیب دیده اثرگذاری چشمگیری دارد.

این محصول یک انتخاب فوق العاده برای موهای کراتینه و آسیب دیده است چرا که در کنار تامین رطوبت و آبرسانی موهای خشک و وز با تغذیه ساقه مو باعث افزایش استحکام تارهای ضعیف مو شده به علاوه با تقویت بافت های کراتین مو به ماندگاری بهتر اثرات کراتین روی مو کمک زیادی می کند.

ماسک مو جنسینگ شون

ماسک مو ترمیم کننده جینسینگ شون

این ماسک به عنوان یک محصول کاملا طبیعی وظیفه اصلی خود را با تغذیه عمقی بافت های آسیب دیده انجام می دهد و باعث می شود تارهای خشک و شکننده دوباره احیا و شادابی خود را بدست آورد. ماسک مو جنسینگ شون به کمک عصاره گیاهی جنسینگ و کراتین هیدرولیز شده موجود در فورمولاسیون خود از بافت مو در مقابل آسیب های محیطی محافظت می کند و در نهایت با آبرسانی آن باعث افزایش لطافت و درخشندگی بیشتر موهای تان می شود.

ماسک مو ترمیم کننده شون حاوی عصاره جنسینگ و کراتین حجم 150 میل به دلیل سایز مناسب تا مدت ها نیاز شما را از یک محصول آبرسان و ترمیم کننده برآورده می کند و کمک می کند بعد مدت کمی استفاده سلامت و زیبایی دوباره به موهای تان برگردد.

ماسک مو کراتینه لافارر

ماسک مو ترمیم کننده موهای رنگ شده لافارر

ماسک مو ترمیم کننده لافارر با ایجاد یک لایه محافظتی و تغذیه بافت های آسیب دیده اثر تثبیت کننده و ترمیمی روی موهای رنگ شده دارد و کمک می کند تارهایی که در اثر رنگ و دکلره وز و شکننده شدند شادابی و طراوت دوباره بدست آورند. این ماسک به راحتی می تواند از بافت مو در مقابل حرارت اتو و سشوار محافظت کند و با افزایش رطوبت مو از ایجاد موخوره، خشکی و شکنندگی مو جلوگیری کند.

لازم به ذکر است استفاده از ترکیبات بی نظیر (روغن دانه انار، روغن دانه کتان، روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا، ویتامین F و کراتین هیدرولیز شده) و اثرگذاری قوی این محصول سبب شده ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب موی رنگ شده و آسیب دیده حجم 200 میل در رده پرفروش ترین ماسک های بازار قرار بگیرد.

ماسک مو کراتین کامان

ماسک مو کراتین داخل حمام کامان

ماسک مو کراتین کامان با قدرت محافظت کنندگی بالا و خاصیت نرم کنندگی فوق العاده جزو یکی از محبوب ترین محصولات برند معتبر کامان قرار گرفته که در تقویت، درمان خشکی مو و رفع کدری موهای رنگ شده فوق العاده موثر عمل می کند. این ماسک با بهره مندی از موثرترین عصاره ها و روغن های گیاهی ضمن ترمیم و احیای موهای آسیب دیده به افزایش درخشانی و تقویت مو نیز کمک زیادی می کند.

ماسک موی داخل حمام کامان مدل کراتین بهترین انتخاب برای خانم هایی است که علاقمند به داشتن موهای نرم و لطیف هستند و به ماندگاری بهتر و طول عمر بیشتر رنگ مو توجه دارند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان