با این 5 روش صورت تان را در منزل چاق کنید

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاق کردن صورت در منزل

برای اینکه صورت چاق و پرتری داشته باشید حتما نباید به وزن تان اضافه کنید. لاغر شدن و افتادگی صورت معمولا در اثر کاهش چربی صورت اتفاق می افتد که یکی از دلایل اصلی آن پیری و افزایش سن است اما دلایل دیگری مثل ژنتیک و کاهش وزن هم میتواند با تحت تاثیر قرار دادن عضلات صورت فرم چهره شما را تغییر دهد و باعث شود صورت تان لاغر و استخوانی دیده شود.

همانطور که می دانید پر کردن صورت بدون چاق شدن بدن کار سخت و دشواری است به همین خاطر ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست سعی داریم شما عزیزان را با سریع ترین و طبیعی ترین روش های چاقی صورت و گونه ها در منزل آشنا می کنیم که با سفت و محکم کردن عضلات صورت باعث می شود چهره ی شما شاداب و جوان تر به نظر برسد.

روش های طبیعی تا چه میزان در چاقی صورت موثر هستند؟

چه خوب است که این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که برای رسیدن به هر هدفی از روش سالم به نتیجه برسید. معمولا برای چاق کردن صورت و برجسته کردن گونه ها روش های پزشکی زیادی مثل تزریق ژل و بوتاکس وجود دارد اما بهتر است به جای این شیوه های هزینه بر که ممکن است در کنار اثرگذاری موقت برای پوست تان عوارضی هم به همراه داشته باشند از ترفندهای طبیعی برای چاق شدن صورت تان استفاده کنید.

ممکن است برخی از این راهکارهای خانگی شما را خیلی سریع به نتیجه دلخواه برساند و در مقابل مشاهده تاثیرات دستورالعمل های دیگر نیاز به کمی صبر و حوصله داشته باشد اما مطمئنا برخلاف روش های پزشکی که احتمال ماندگاری پایینی دارند و موقتی هستند استفاده از این راه حل های طبیعی با اثرگذاری دائمی و بدون بازگشت به شما اطمینان خاطر بیشتری می دهد.

بهترین راهکارهای چاقی صورت در خانه

بهترین راهکارهای چاقی صورت در خانه

ساده ترین و موثرترین روش ها برای چاقی صورت اضافه کردن آجیل (بادام، پسته، فندق، بادام زمینی)، مواد غذایی مقوی (ماهی های چرب، سالاد کاهو و جوانه گندم و شیر)، مکمل ها، ویتامین ها به رژیم غذایی تان است اما علاوه بر این ها راهکارهای دیگری برای پر شدن صورت پیشنهاد می شود که ما در ادامه ی مطلب به مهم ترین آن ها می پردازیم.

1- ماساژ صورت با روغن های طبیعی

ماساژ صورت با روغن گیاهی همچون روغن نارگیل، زیتون، آووکادو،بادام و آملا با پر کردن فضای بین بیرونی ترین لایه های پوستی باعث چاق شدن صورت و گونه ها و شاداب به نظر رسیدن چهره ی تان می شود.

برای اینکه آلرژی و حساسیتی به هر کدام از این روغن های طبیعی نداشته باشید قبل استفاده بهتر است مقدار کمی از این روغن را روی یک قسمت از بدن تست کنید و اگر هیچ واکنشی روی پوست مشاهده نکردید برای کل صورت استفاده کنید.

2- ماسک گلاب و گلیسیرین

یکی از ماسک های پرطرفدار بین خانم برای چاقی صورت ماسک گلاب و گلیسیرین است که نه تنها هیچ عوارضی ندارد بلکه با افزایش چربی پوست باعث پرشدن صورت می شود. ترکیب این دو ماده ارزشمند علاوه بر اینکه در مراقبت صورت و حفظ رطوبت طولانی مدت پوست اثرگذار است با به تاخیر انداختن چروک ها و روند پیری پوست باعث می شود چهره افراد جوان تر از سن آن ها به نظر برسد.

برای بهره مندی از خواص این سرم بی نظیر هر شب قبل خواب 5 قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را به خوبی با هم ترکیب کنید و روی صورت و گونه ها بمالید و اجازه دهید تا صبح روی صورت باقی بماند.

ماسک آلوئه ورا برای چاقی صورت

3- ماسک آلوئه ورا

وجود ویتامین های E و C و مقادیر بالای آنتی اکسیدان در ژل این گیاه با افزایش میزان کلاژن و خاصیت کشسانی پوست از شل شدگی پوست پیشگیری می کند و باعث پر شدن صورت و گونه ها می شود.

برای تهیه این ماسک در صورت تمیز بودن پوست مقداری از ژل آلوئه ورا را روی پوست صورت به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید و بعد از خشک شدن صورت تان را با آب ولرم شستشو دهید.

4- ماسک سیب

سیب های قرمز و زرد یکی از بهترین گزینه ها برای چاقی صورت هستند. سیب به دلیل داشتن کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان از ضعیف شدن ماهیچه های صورت جلوگیری می کند و با هیدارته نگه داشتن پوست باعث نرمی و چاق شدن صورت می شود.

برای پر شدن صورت سیب را با رنده یا مخلوط کن له کنید و آن را به مدت 20 دقیقه روی صورت قرار دهید و در انتها صورت تان را با آب بشویید.

5- مصرف ژله به صورت ناشتا

شاید خیلی از شما با تاثیرات ژله برای چاقی صورت آشنا باشید. ژله به خاطر داشتن ژلاتین و اسید آمینه های ضروری که برای پوست مفید هستند باعث افزایش کلاژن سازی، شکل گیری سلول های جدید پوستی و جلوگیری از بروز چین و چروک می شود همینطور با آبرسانی پوست کمک می کند صورت تان پرتر و جوان تر از قبل دیده شود.

مصرف ژله برای هر فردی با توجه به شرایط افراد متفاوت است اما بطو رکلی لازم است حداقل 3 الی 4 ماه روزانه بصورت ناشتا یک وعده ژله به اندازه یک کاسه ماست خوری مصرف کنید تا پس از گذشت زمان شاهد بهترین تغییرات روی صورت تان باشید.

تاثیر کرم حجم دهنده صورت

بررسی تاثیرات کرم های حجم دهنده صورت

اگر می خواهید صورتی پر و چاق داشته باشید یکی دیگر از راه حل هایی که در کوتاه مدت شما را به نتیجه می رساند استفاده از کرم حجم دهنده صورت است که با تاثیرگذاری دائمی شما را از عوارض و هزینه های هنگفت بوتاکس و ژل خلاص می کند.

این کرم ها با حفظ سلامت پوست باعث افزایش حالت ارتجاعی و در نهایت لیفت، سفت شدن و پر شدن صورت می شوند. استفاده طولانی مدت از این محصولات نه تنها به آبرسانی و هیدراته شدن پوست کمک می کند بلکه با تغذیه و تامین مواد موردنیاز پوست از پیری و افتادگی پوست نیز جلوگیری می کند.

برای داشتن صورتی زیبا و درعین حال جوان نیاز است وقت و کمی حوصله به خرج دهید تا بدون به خطر انداختن سلامت تان بهترین نتیجه را دریافت کنید. شما می توانید با مطالعه این مقاله، بهترین راهکارهای خانگی را برای چاق شدن صورت و گونه ها بکار بگیرید همینطور می توانید با مراجعه به سایت زیبابست با موثرترین کرم های حجم دهنده صورت آشنا شوید و در صورت انتخاب هر کدام از محصولات برای سفارش بصورت تلفنی و یا آنلاین اقدام کنید تا در سریع ترین زمان محصول مورد نظرتان را بصورت ارسال فوری درب خانه دریافت کنید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان