چگونه مثل حرفه ای ها رژ گونه بزنیم؟ (آموزش تصویری)

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چگونه مثل حرفه ای ها رژ گونه بزنیم؟

ممکن است از بین تمام محصولات آرایشی پرکاربردی مثل رژلب، مداد چشم و ریمل که هر روزه با آن سرو کار داریم قدرت رژ گونه را برای داشتن آرایشی زیباتر نادیده بگیرید اما باید بدانید که تنها چند ضربه از رژ گونه علاوه بر برطرف کردن ایرادات فرم صورت و برجسته کردن گونه ها، می تواند درخشش و شادابی بی نظیری به چهره ی تان ببخشد و ظاهرتان را کاملا طبیعی و سرزنده جلوه دهد.

همانطور که می دانید نوع رنگ رژگونه و طرز استفاده از آن می تواند باعث شود جوان تر و شاداب تر به نظر برسید و بالعکس انتخاب رنگی که مناسب پوست شما نباشد می تواند ظاهرتان را افتاده و خسته نشان دهد به همین خاطر شناخت رنگ مناسب پوست، فرم صورت و نحوه استفاده از رژگونه در داشتن یک آرایش حرفه ای و جذاب فوق العاده اثرگذار است.

در این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابست قصد داریم به آمورزش صحیح رژ گونه زدن و اطلاعاتی در این زمینه بپردازیم تا ضمن برطرف کردن هرگونه مشکلات شما، کمک کنیم چهره آراسته تری داشته باشید.

نحوه صحیح رژ گونه زدن چگونه است؟

نحوه صحیح رژ گونه زدن چگونه است؟

طرز صحیح استفاده از رژ گونه یکی از مراحل اصلی آرایش است که اگر به درستی انجام نشود صورت تان را بی روح و پژمرده نشان می دهد بنابراین برای داشتن یک آرایش زیبا و در عین حال حرفه ای اولین قدم شناخت فرم صورت است که با توجه به آن می توانید علاوه بر رفع ایرادات صورت از داشتن چهره ای جوان و سرزنده لذت ببرید.

در حالت کلی براش رژگونه را باید طوری روی سیب گونه (برجستگی گونه که زمان لبخند زدن مشخص می شود) قرار دهید تا دو انگشت از چشم و دو انگشت از بینی فاصله داشته باشد اما اگر بخواهیم با توجه به حالت صورت (گرد، بیضی، مستطیل، مربع، کشیده) تخصصی تر رژگونه بزنیم لازم است نکات و ترفندهایی را رعایت کنید با ما در ادامه همراه باشید.

آموزش رژ گونه زدن برای صورت گرد

صورت های گرد: اگر صورت گردی دارید باید از رژگونه زدن روی سیب گونه پرهیز کنید زیرا باعث می شود صورت تان گردتر به نظر برسد و در عوض رژگونه را به سمت بیرون گونه ها ( زیر سیب گونه در امتداد استخوان گونه) به سمت بالا پخش کنید تا صورت حالتی زاویه دار پیدا کنید اینکار به برجسته شدن گونه ها کمک زیادی می کند.

رژ گونه زدن برای صورت بیضی

صورت بیضی: اگر صورتی بیضی دارید ایده آل ترین فرم صورت را دارید چون می تواند از هر ترفندی استفاده کنید فقط باید مطمئن شوید که از رژگونه زیر استخوان گونه استفاده نمی کنید. در این فرم صورت باید براش رژگونه را در یک زاویه رو به بالا از مرکز سیب گونه به سمت شقیقه ها بکشید.

آموزش رژ گونه زدن برای صورت مربع

صورت مربع : در این حالت باید رژگونه را کمی زیر استخوان گونه بمالید تا گونه ها برجسته تر شوند همینطور می توانید با تمرکز روی سیب گونه ها و سپس کشیدن آن به سمت شقیقه ها کاری کنید تا زاویه های صورت طبیعی تر شوند و از پهن شدن صورت تان هم جلوگیری کنید.

 

آشنایی با انواع مدل های رژ گونه

آشنایی با انواع مدل های رژگونه

امروزه رژگونه ها به عنوان یکی از ساده ترین لوازم آرایش در مدل های مختلف پودری، کرمی، مایع و ژله ای تولید می شوند که تفاوت در بافت هر کدام می تواند ظاهری که به گونه های می دهد را تغییر دهد به همین خاطر بهتر است با توجه به نوع پوست و هدف شما در استفاده از آن انتخاب شوند.

رژگونه پودری: این نوع رژگونه معمولا ماندگاری بالاتری به نسبت سایر رژگونه ها دارد همینطور با پوشش دهی مناسب باعث می شود ناهمواری ها و برجستگی های صورت پنهان شود. رژگونه پودری به عنوان پرکاربرد ترین مدل رژگونه با جذب چربی پوست می تواند بهترین انتخاب برای پوست های چرب ومختلط و افرادی با تعریق زیاد باشد.

رژگونه کرمی: رژگونه های کرمی همانطور که از نامش پیداست به دلیل فورمولاسیون نرم و کرم مانندی که دارد به خوبی روی پوست شما پخش می شود و رنگ ملایمی به گونه های تان می بخشد. این مدل به خاطر قابلیت رطوبت رسانی که دارد برای پوست های خشک و نرمال گزینه ایده آلی می باشد.

رژگونه مایع : اگر می خواهید از یک رژگونه با دوام فوق العاده بهره ببرید توصیه ما رژگونه مایع است که برای هر جنس پوستی قابل استفاده است این رژگونه حتی بدون هیچ آرایشی می تواند چهره ی تان را تازه و شاداب نشان دهد اما لازم است میزان مصرفی آن را در نظر داشته باشید زیرا اگر به درستی از آن استفاده نشود به خاطر رنگدانه های قوی ممکن است آرایش تان را خرب کند.

انتخاب رژ گونه مناسب با رنگ پوست

انتخاب رژ گونه متناسب با رنگ پوست

یکی دیگر از نکاتی که به زیباتر شدن آرایش تان کمک می کند شناخت رنگ پوست تان است. اگر از ته رنگ پوست تان مطمئن نیستید کافی است به رگ های مچ دست تان دقت کنید اگر سبز هستند یعنی رنگ پوست گرمی دارید و رژگونه هایی با رنگ های قرمز، طلایی و نارنجی مناسب ترین انتخاب برای شماست اگر رگ های شما آبی یا بنفش باشند رنگ پوست سردی دارید و تناژهای با پایه صورتی روشن، مرجانی و هلویی می تواند بهترین گزینه باشند.

اما اگر رنگ پوست خنثی دارید (پوست تان نه روشن است و نه تیره) بسیار خوش شانش هستید زیرا می توانید از اکثر رنگ های سرد و گرم در لوازم آرایش صورت استفاده کنید.

ما سعی کردیم اصول اساسی رژگونه زدن حرفه ای را به شما آموزش دهیم اگر دغدغه شما هم مثل اکثر خانم ها این است که چطور می توان آرایش ساده و در عین حال حرفه ای داشته باشید لازم است بگوییم اینکار در کنار انتخاب محصولات آرایشی با کیفیت نیاز به تمرین و تکرار دارد که امیدواریم در این مقاله با معرفی تمامی راهکارهای مهم برای داشتن یک رژگونه حرفه ای به زیباتر شدن هر چه بیشتر آرایش تان کمک کرده باشیم.

شما عزیزان می توانید بهترین برندهای رژگونه را با مراجعه به صفحه ی اصلی سایت انتخاب کنید و پس از سفارش، محصول مدنظرتان را با قیمتی به صرفه در سریع ترین زمان در آدرس موردنظر تحویل بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان