بهترین آرایش برای صورت کشیده؛ ترفندهایی که چهره شما را متعادل می‌کند

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

با چند ترفند آرایشی ساده مانند محو کردن زوایای صورت، می‌توانید صورت لاغر و کشیده را به صورت گرد تبدیل کنید. این ترفندها را بشناسید.

آرایش صورت کشیده

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام آرایش باید آن را رعایت کنید، این است که میکاپ باید علاوه بر ایجاد رنگ، به متعادل سازی چهره و جذابیت کلی صورت شما نیز کمک کند. به همین دلیل این روزها برای هر فرم صورت، یک سبک آرایشی وجود دارد. در هر سبک می‌توان ترفندهایی برای متعادل سازی چهره انجام داد تا فرم صورت به شکل دلخواه شما به نظر برسد. صورت‌های لاغر و کشیده گونه‌ای از چهره‌ها هستند که میکاپ آن‌ها فوت و فن‌های خاص خود را دارد. اگر صورت استخوانی و کشیده دارید و می‌خواهید ترفندهای آرایشی برای گرد کردن صورت را یاد بگیرید، در ادامه با مراحل آرایش صورت کشیده آشنا شوید.

آرایش ابرو برای صورت لاغر و کشیده چگونه است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مدل ابرو، تاثیر چندانی در فرم دهی به صورت هنگام آرایش ندارد و تنها باید با پر کردن فضاهای خالی آن، رنگی به ابروها بدهند. در حالیکه مدل ابرو را می‌توان یکی از تاثیرگزارترین عوامل کشیده‌تر یا گردتر نشان دادن صورت دانست. عده‌ای نیز عقیده دارند که با نازک کردن ابرو، می‌توانند زوایای صورت خود را گردتر نشان دهند. اما نازک کردن بیش از حد ابرو نه تنها به سبک آرایش شما کمکی نمی‌کند، بلکه می‌تواند به نتیجه نهایی گریم و میکاپ نیز لطمه بزند.

بهترین فرم ابرو برای صورت کشیده، ابروهای نسبتا پهن یا متوسط با یک قوس کوچک در انتها هستند. اگر قد ابروی شما کوتاه است سعی کنید آن را کمی به سمت بالا فرم دهید. فرم دهی به ابرو با ابزارهای آرایشی مانند ریمل ابرو، صابون ابرو و ژل ابرو صورت می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی تهیه کنید.

بهترین مدل ابرو برای صورت لاغر و استخوانی

زیرسازی آرایش؛ بهترین روش کانتور برای گرد کردن صورت کشیده

زاویه‌سازی و بازی با رنگ‌های کانتور روی صورت، می‌تواند به طور مستقیم خطوط صورت شما را متعادل کند و فرم دلخواهتان را به صورت ببخشد. بنابراین بهتر است قبل از شروع میکاپ با لوازم آرایش، با کمک کانتور و کانسیلر بهترین زیرسازی میکاپ را انجام دهید.

رنگ کانتور برای گرد کردن صورت

افرادی با صورت لاغر و بلند اغلب پیشانی و چانه کشیده نیز دارند. برای کانتور پیشانی باید بالاترین قسمت پیشانی و نقطه رویش مو را با کانتور تیره بپوشانید. اما این پوشانندگی باید بیشتر از حد معمول باشد تا بعد از پوشش دهی به وسیله پنکیک یا پدر فیکس، پیشانی کوتاه‌تر نشان داده شود. همچنین فراموش نکنید که استفاده از رنگ‌های روشن‌تر کانسیلر به شما کمک می‌کند تا صورت توپرتری داشته باشید.

کانتورینگ صورت کشیده و لاغر

با قلم کانتور می‌توانید علاوه بر کوتاه‌تر کردن نمای پیشانی و چانه، خط رویش موهای بغل صورت را نیز بکشید. اما بر خلاف کانتور صورت گرد، کانتور خط گونه باید رنگ ملایم‌تر و غلظت کمتری داشته باشد. بعد از کانتورینگ صورت کشیده، خطوط را محو و پوست صورت را با پودر فیکس یا پنکیک یکدست کنید.

به دلیل اینکه کانتور گونه در این نوع از میکاپ کمتر انجام می‌شود، بعد از پودر فیکس با کمک یک رژگونه با رنگ ملایم، گونه را برجسته کنید. برای برجسته‌سازی رژگونه و گردتر نشان دادن صورت، رژگونه را در حالت لبخند و با مقداری کمی انحنا با گونه بزنید. بهترین رنگ رژگونه برای صورت لاغر، رنگ‌هایی با تم گلبهی و صورتی هستند.

بهترین رژگونه برای صورت لاغر و کشیده

آرایش چشم؛ خودآرایی صورت استخوانی با بهترین ابزار آرایش چشم

آرایش چشم در همه ترفندها و سبک‌ها، یکی از اولویت‌های آرایش است. به عبارت دیگر انتخاب‌های نادرست برای آرایش چشم‌ها، به طور مستقیم روی نمای کلی و نهایی میکاپ تاثیر دارد. بنابراین باید بهترین فوت‌و فن‌های آرایشی را برای زیباتر شدن چشم‌ها به کار ببرید.

بهترین سایه برای صورت‌های کشیده و لاغر، سایه‌هایی با زمینه روشن هستند. سایه‌هایی با تیرگی زیاد، آرایش اسموکی غلیط و سایه‌های عربی بسیار پر انتخاب‌های مناسبی برای صورت‌های لاغر نیستند.

برای فرم دهی به صورت بهتر است چشم‌ها را با سایه به حالت گردتری تبدیل کنید. برای مثال بعد از انتخاب رنگ زمینه سایه و پخش کردن آن پشت پلک، با یک سایه سفید یا کرم و با کمک فرچه سایه، روی قسمت مرکزی پلک بکشید. با این کار پلک شما حجم پیدا می‌کند و به نمای نهایی میکاپ نیز جلوه بیشتری خواهد داد.

بهترین سایه برای صورت کشیده و سبزه

بهترین آرایش چشم برای صورت کشیده، خط چشم گربه‌ای است. البته توجه کنید که خط چشم شما نباید بیش از حد نازک یا بیش از حد پهن باشد. برای کامل شدن زیبایی میکاپ چشم در آرایش صورت لاغر و بلند، بهتر است از مژه مصنوعی پر استفاده کنید. اگر امکان استفاده از مژه را ندارید و یا مژه‌های پری دارید، انتخاب یک ریمل حجم دهنده می‌تواند به شما در ایجاد مژه‌هایی زیبا و خاص کمک کند.

خط چشم گربه ای برای صورت استخوانی

آرایش لب؛ کدام رنگ رژ مناسب آرایش صورت کشیده است؟

آرایش لب در حقیقت آخرین مرحله از این میکاپ ساده اما کاربردی است. قبل از انتخاب رنگ رژ، سطح لب را با پنکیک بپوشانید. سپس با کمک مداد لب به طور کامل خط دورلب را بکشید. در رسم خط سعی کنید که بیش از حالت افقی، به حالت عمودی لب توجه کنید. بعد از انتخاب رنگ و آرایش لب با رژ، مقدار کمی از سایه سفیدی که مرکز پلک کشیده بودید را با فرچه به مرکز لب پایین بزنید تا لب حالتی قلوه‌ای پیدا کند.

برای صورت لاغر و کشیده از رنگ‌های تیره استفاده نکنید. رنگ روشن می‌تواند صورت شما را بازتر و با زاویه کمتری نشان دهد.

بهترین رنگ رژ برای صورت سبزه

بهترین مدل مو برای صورت لاغر و کشیده

یکی از اشتباهات رایجی که می‌تواند زیبایی میکاپ شما را کمتر جلوه دهد، انتخاب مدل موی اشتباه برای فرم صورت کشیده است. اگر صورت لاغر و کشیده‌ای دارید، به جای جمع کردن کامل مو، از دو طرف آن را باز بگذارید.

موی باز مدل‌دار و چتری می‌تواند به همراه استفاده از لوازم آرایش شیک و ماندگاری مانند پنکیک‌های با دوام یا خط چشم مایع این لی، یک ظاهر شیک و به یاد ماندنی تا پایان مهمانی از شما بسازد.

مدل مو برای صورت کشیده

خرید بهترین لوازم آرایش برای خودآرایی انواع فرم صورت از زیبابست

استفاده از لوازم آرایش اورجینال، با کیفیت و ماندگار هم کیفیت آرایش شما را تضمین می‌کند و هم به سلامت پوست شما آسیب نمی‌رساند. برای خرید انواع لوازم آرایش اورجینال می‌توانید با مراجعه به سایت زیبابست، بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را انتخاب کنید.

سفارش شما در هر نقطه از ایران، در طول یک تا سه روز به دست شما خواهد رسید. برای دیدن همه محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زیبابست مراجعه کنید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان