بهترین روش جوانسازی پوست صورت با 3 راه طبیعی!

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین روش جوان سازی پوست صورت

جوانسازی و از بین بردن چروک صورت برای اکثر افراد بخصوص خانم ها امروزه به یکی از مباحث مهم و حائز اهمیت تبدیل شده طوریکه بدون در نظر گرفتن عواقب آن تنها برای داشتن صورتی زیبا و جوان حاضرند جراحی های مختلف و پر هزینه را انجام دهند. از آنجایی که پیر شدن پوست یک روند طبیعی است و نمی توان مانع آن شد بهتر است از همین حالا به دنبال راه حل های طبیعی برای پیشگیری از نشانه های افزایش سن و پیری پوست تان باشید.

امروزه روش های زیادی برای رفع چین و چروک صورت وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین آنها اشاره کنیم پس اگر شما هم به فکر مراقبت و استفاده از راهکارهای طبیعی جوانسازی صورت تان هستید با ادامه ی این مطلب در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست همراه باشید.

معرفی بهترین ماسک های طبیعی صورت

با توجه به خواص و تاثیرات شگفت انگیز میوه ها و روغن های گیاهی بهتر است بدانید بهترین روش برای داشتن پوستی جوان استفاده از مواد مفید موجود در طبیعت و ماسک های دست ساز است که می توانید بدون صرف هزینه های فراوان و در منزل به عنوان بهترین روش برای حفظ سلامتی و شادابی از آن بهره ببرید. ما می خواهیم در ادامه چند ماده طبیعی را به شما معرفی کنیم که استفاده روزمره آن به تنهایی یا در کنار کرم های مراقبت صورت به جوان ماندن پوست تان کمک می کند.

ماسک گوجه برای پوست

ماسک گوجه و زیبایی پوست

گوجه فرنگی یکی از سبزیجات بی نظیر در زمینه مراقبت و زیبایی پوست بوده که به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها با بازسازی ساختار پوست و دفع اثرات زیانبار رادیکال آزاد نقش مهمی در پیشگیری از نشانه های پیری و روشن شدن پوست بر عهده دارد. می توانید گوجه فرنگی را بصورت تنها به حالت ورقه ای روی پوست قرار دهید و یا با ترکیب لیمو یا زردچوبه روی پوست استفاده کنید.

برای ماسک زرد چوبه و گوجه نصف گوجه را با کمی زردچوبه مخلوط کنید سپس این خمیر بدست آمده را به مدت 10 دقیقه روی صورت قرار دهید و در نهایت با آب ولرم پوست تان را شستشو دهید.

استفاده از ماسک گوجه فرنگی و لیمو به افرادی که علاقمند به داشتن پوستی صاف و بدون لک هستند توصیه می شود. لازم است مقداری از آب گوجه فرنگی را با دو قاشق غذاخوری آبلیمو طبیعی مخلوط کنید و به کمک پنبه روی تمام نواحی صورت و گردن بمالید و بعد از 15 دقیقه پوست تان را بشویید. بهتر است حداقل هفته ای دو بار بطور مداوم تا یک ماه از این ماسک برای کاهش لک های پوستی و همینطور کاهش چین و چروک استفاده کنید.

تاثیر موز و عسل بروی پوست

تاثیرات موز روی صورت

موز را می توان یکی از بهترین ماسک های ضد چروک صورت معرفی کرد زیرا مواد مغذی موجود در آن سریعا جذب پوست شده و همانند بوتاکس روی پوست عمل می کند. این ماسک برای انواع پوست حتی پوست های آسیب دیده بسیار مناسب بوده و استفاده از آن در هر سنی چه در جوانی و یا میانسالی باعث می شود شاهد بهترین نتیجه روی پوست تان باشید.

اگر میانسال هستید و از نشانه های پیری روی صورت تان خسته شده اید پیشنهاد ما به شما ماسک موز و عسل است. ترکیب این دو ماده ارزشمند با تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست می تواند همانند کرم حجم دهنده صورت روی پوست اثرگذار باشد و تاثیرات مثبتی در بازگرداندن جوانی دوباره به پوست تان داشته باشد.

از مهم ترین خواص ترکیبی موز و عسل می توان به خاصیت ضد پیری، ضد عفونی کننده، افزایش انعطاف پذیری پوست و روشن کنندگی آن اشاره کرد که برای تهیه آن لازم است نصف موز را کاملا له کنید و با کمی عسل مخلوط کنید و خمیر حاصله را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست صورت تان قرار دهید و در انتها بعد از تمیز کردن پوست، صورت تان را بشویید.

اگر خطوط عمیق ناشی از افزایش سن هنوز روی صورت تان پدیدار نشده می توانید برای پیشگیری از پیدایش آن ها از موز له شده و یا ورقه ای به تنهایی روی پوست استفاده کنید و از نرم و لطیف شدن پوست تان لذت ببرید.

روغن زیتون برای پوست

خواص فوق العاده روغن زیتون برای صورت

از آنجایی که روغن زیتون خام فواید فراوانی در سلامت و زیبایی پوست دارد امروزه خیلی از تولید کننده های آرایشی از این روغن در بسیاری از کرم ها، محصولات آرایشی ارگانیک و مرطوب کننده ها استفاده می کنند پس اگر شما هم تمایل دارید از این ماده آرایشی طبیعی برای طراوت و جوانسازی پوست تان استفاده کنید ادامه این بخش را از دست ندهید.

اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های موجود در این روغن با خنثی سازی رادیکال آزاد باعث بهبود بافت پوستی، سفت شدن پوست و در نتیجه کند شدن روند پیری پوست می شود به همین منظور برای دریافت بهترین نتیجه از روغن زیتون برای کاهش چروک صورت کافیست مقداری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری آبلیمو و نمک دریا ترکیب کنید سپس این مخلوط را چند دقیقه روی صورت ماساژ دهید و اجازه دهید چند دقیقه روی صورت باقی بماند. برای جلوگیری از پیری زودرس لازم است به مدت یک ماه شب ها قبل خواب از این ماسک استفاده کنید تا شاهد اثرات چشمگیری روی صورت تان باشید.

اگر صورتی شل و افتاده دارید بهتر است در کنار تمامی این راهکار ها تغییری هم در سبک آرایش تان ایجاد کنید برای اینکار می توانید با رعایت چند ترفند ساده آرایشی کاری کنید تا ظاهرتان لیفت شده و جوان به نظر برسد. یک نمای لیفت شده طبیعی روی صورت نیازمند یکسری فوت و فن های ریز آرایشی است که در صورت علاقمند بودن به این موضوع می توانید با مطالعه مقاله مرحله به مرحله لیفت صورت با آرایش در خانه در مورد جزئیات آن اطلاع کسب کنید و با ریزه کاری های لیفت صورت با آرایش آشنا شوید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان