بهترین روش رفع تیرگی بدن در خانه، تنها در 2 هفته تیرگی ها را کاملا رفع کنید!

دسته بندی : آرایشی و بهداشتی
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین روش رفع تیرگی بدن در خانه

همانطور که می دانید همه ی افراد بخصوص خانم ها خواستار پوستی روشن و بی عیب هستند اما گاهی تحت تاثیر عوامل خارجی مثل عرق کردن، آلودگی و رشد برخی باکتری ها پوست بدن در نواحی کشاله ران و زیر بغل دچار تیرگی هایی می شود که شاید مشکلی برای سلامتی فرد نداشته باشد اما باعث نارحتی و خجالت فرد می شود.

اکثر افرادی که با این مشکل مواجه اند عمدتاً نگران این هستند که چگونه تیرگی پوست خود را روشن کنند و رنگ پوستی یکدست داشته باشند. اگر شما هم درگیر این وضعیت هستید تا انتهای این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابست با ما باشید تا با راه حل هایی خانگی روشن کردن پوست و همینطور دلایل ایجاد آن آشنا شوید.

مهم ترین دلایل ایجاد تیرگی بدن

مانند سایر قسمت های بدن، پوست زیر بغل، کشاله ران، زانو و آرنج نیز دچار تیرگی و تغییر رنگ می شوند. زمانی که سلول های رنگدانه ( ملانین ) در پوست سریعتر از حد معمول تکثیر می شوند نواحی تیره پوست ممکن است ایجاد شوند. این می تواند در نتیجه حذف مکرر موهای زائد، اختلالات هورمونی، اصلاح نامناسب، دئودورانت ها، داروها، اصطکاک ناشی از لباس های تنگ و ساییدگی ناشی از تجمع سلول های مرده باشد که می تواند منجر به تولید بیش از حد سلول های رنگدانه و در نتیجه تیرگی های پوستی شود.

روش های خانگی موثر برای درمان سیاهی پوست

شاید استفاده از محصولات سفید کننده مثل کرم و لوسیون بدن ضد تیرگی پوست تاثیرگذاری اثبات شده داشته باشند اما بسیاری از راهکارهای طبیعی نیز وجود دارند که می توانند با تاثیر بر رنگدانه های پوستی به رفع پوست های تیره و کدر و رسیدن به پوستی صاف و بی عیب و نقص کمک کنند. که در ادامه با معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم.

آموزش استفاده از زردچوبه برای رفع تیرگی بدن

از زردچوبه چطور برای رفع تیرگی استفاده کنیم؟

فواید آنتی اکسیدانی زردچوبه همان چیزی است که آن را برای درمان پوست های کدر، ناهموار و لکه دار موثر می کند. کورکومین یک آنتی اکسیدان قوی در زردچوبه است که با خاصیت روشن کنندگی فوق العاده به تنظیم سنتز ملانین در پوست کمک می کند در واقع ملانین کمتر، به معنای رنگ پوست روشن تر با میزان کمتر لکه های تیره روی پوست است.

برای درمان کدری پوست کمی پودر زردچوبه را با مقداری عسل ترکیب کنید تا خمیری تهیه شود. آن را به طور یکنواخت روی پوست پخش کنید و 20-30 دقیقه صبر کنید و در نهایت پوست را با آب بشویید. بهتر است برای نتیجه گیری سریعتر دو یا سه بار در هفته اینکار را تکرار کنید.

استفاده از جوش شیرین برای رفع تیرگی بدن

جوش شیرین

جوش شیرین روی پوست های خشک و پوسته پوسته به عنوان یک لایه بردار عمل می کند و ماهیت قلیایی آن به افزایش PH پوست و رفع پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند همچنین می تواند به از بین بردن تیرگی قسمت داخلی ران، زیر بغل و سایر نواحی کدر بدن کمک کند.

برای اینکار وان حمام تا نیمه از آب پر کنید و سپس جوش شیرین اضافه شده را داخل وان حل کنید و بدن تان به مدت 10-15 دقیقه در حمام جوش شیرین خیس کنید.

استفاده از روغن نارگیل و آب لیمو برای رفع تیرگی بدن

روغن نارگیل و آب لیمو

یکی از دلایل اصلی که باعث شده لیمو در رفع تیرگی پوست و محو شدن هایپرپیگمانتاسیون ( تیرگی پوست ) موثر باشد وجود ویتامین c فراوان آن است همینطور اسید سیتریک موجود در لیمو پوست را بطور عمیق لایه برداری می کند و آلودگی ها را از بین می برد که استفاده منظم آن به داشتن پوستی روشن تر و درخشان تر کمک شایانی می کند.

روغن نارگیل نیز با اثرات ضد باکتری و مرطوب کنندگی فوق العاده می تواند به ایجاد غشاهای سالم کمک کند و در عین حال یک سد محافظ ایجاد کند و احتمالاً تیره شدن پوست را کاهش دهد.

برای اینکار 2 تا 3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و 1 قاشق چایخوری آب لیمو را با هم مخلوط کنید و ترکیب حاصله را روی پوست تیره بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند.

استفاده از شکر برای رفع تیرگی بدن

اسکراب شکر

اسکراب های شکر با لایه برداری پوست به از بین بردن سلول های مرده پوست که ممکن است در نواحی کشاله ران، زانو و یا آرنج انباشته شده و منجر به تیره شدن پوست شود کمک می کند.

لازم است یک قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با هم خوب مخلوط کنید سپس به آرامی پوست ناحیه آسیب دیده را با اسکراب شکر لایه برداری کنید. اجازه دهید یک تا دو دقیقه این اسکراب روی پوست بماند و پوست را آبکشی کنید.

استفاده از آلوئه ورا برای رفع تیرگی بدن

آلوئه ورا

آلوئه با دارا بودن آلوئین فراوان پتانسیل بالایی در روشن‌ کردن پوست و تغییر رنگ پوست بر عهده دارد که اینکار را با بازسازی و ترمیم سلول های کدر سطح پوست انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ژل آلوئه ورا را روی نواحی تیره پوست بمالید و آن قسمت را ماساژ دهید تا ژل کاملا جذب پوست شود و در انتها پوست تان را آبکشی کنید.

بهترین محصولات برای رفع تیرگی بدن

بهترین محصولات در درمان تیرگی پوست

معمولا نحوه روشن کردن پوست های کدر دغدغه خیلی از افراد است اما انجام یک اقدام پیشگیرانه ساده مثل استفاده منظم ار مرطوب کننده ها در نواحی تیره، خشک و ضخیم پوست یا استفاده از انواع کرم رفع تیرگی بدن با خاصیت لایه برداری و روشن کننده می تواند برای رنگدانه هایی که لایه سطحی یا اپیدرمی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند، موثر باشند.

اگر علاقمند هستید با این محصولات قوی ضد تیرگی پوست آشنا شوید ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

کرم رفع تیرگی بدن والنسی

کرم رفع سیاهی بدن والنسی

کرم رفع سیاهی بدن والنسی به دلیل بهره گیری از عصاره میوه ها و ویتامین های روشن کننده پوست جزو یکی از بهترین محصولات رفع تیرگی پوست شناخته شده که با عملکردی سه کاره علاوه بر سفید کردن پوست در لایه برداری و کاهش چین و چروک پوستی نیز فوق العاده موثر عمل می کند.

کرم رفع تیرگی والنسی با خاصیت مرطوب کنندگی موثر به راحتی روی تمام نواحی از جمله بیکینی، زیر بغل، آرنج، زانو و قوزک پا قابل استفاده می باشد و با نرم و لطیف کردن پوست و همینطور نوسازی سلول های پوستی در مدت کوتاه شادابی و زیبایی همیشگی را به پوست تان باز می گرداند.

سرم روشن کننده اکسی لایت

سرم روشن کننده بدن اکسی لایت نلا

سرم روشن کننده اکسی لایت نلا با قدرت بالایی که در کاهش و درمان نقاط تیره و کدر سطح پوست دارد به عنوان یکی از بهترین نمونه های محصولات روشن کننده پوست معرفی شده است. این سرم با داشتن ترکیبات فعالی همچون ویتامین C، کوجیک اسید، عصاره آلوئه ورا نه تنها هیچ تحریک و عوارضی روی پوست افراد حتی پوست خانم های باردار ایجاد نمی کند بلکه با افزایش لطافت و کاهش رنگدانه های پوستی به بهبود ظاهر پوستی و درخشان شدن آن کمک زیادی می کند.

سرم اکسی لایت علاوه بر درمان انواع تیرگی نواحی کشاله ران، ناحیه تناسلی، زیر بغل، آرنج، زانو و قوزک برای از بین بردن لک های پوستی ناشی از افزایش سن، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب، بارداری، کک و مک و تیرگی دور چشم نیز انتخابی ایده الی می باشد.

ما در این بخش سعی داشتیم با راهکارهای کاربردی و موثر در خانه که نتیجه ی تایید شده ای دارند و همینطور معرفی قوی ترین محصولات رفع سیاهی پوست خواسته و نیاز شما عزیزان را برای داشتن ظاهری زیبا و در عین حال بی عیب و نقص حتی نواحی که بطور معمول قابل رویت نیستند برآورده کنیم.

اگر شما هم همانند خیلی از افراد از تیرگی زیر بغل، کشاله ران، آرنج و زانو خود خجالت می کشید و این مسئله برای تان آزار دهنده است می توانید به کمک روش های موثر و پایدار این مشکل را پشت سر بگذارید. سایت زیبابست با ارئه و عرضه بهترین کرم ها و محصولات روشن کننده پوست هر گونه نگرانی شما را در این زمینه برطرف می کند فقط کافی است وارد سایت زیبابست شوید و بعد از کسب اطلاعات کافی، محصول مدنظرتان را بصورت تلفنی و یا بصورت آنلاین ثبت کنید تا در زمانی کوتاه آن را تحویل بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان