کدام مدل خط چشم آرایش را زیباتر می‌کند؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اگر دوست دارید متناسب با نوع آرایش خود و فرم چشم خود آرایش فوق العاده ای داشته باشید این مقاله را حتما مطالعه کنید.

بهترین نوع خط چشم مناسب فرم چشم ها

بدون شک خط چشم همیشه کامل‌کننده آرایش‌های روزانه و آرایش‌های مجلسی به حساب می‌آید اما گاهی اگر در هنگام کشیدن خط چشم به فرم صورت و نوع آرایش خود توجه نداشته باشید نه تنها به بهتر شدن آرایش خود کمک نکرده‌اید، بلکه ظاهر نامناسبی برای چهره خود ایجاد کرده‌اید. اگر شما هم دوست دارید تا در مورد بهترین مدل خط چشم متناسب با فرم و شکل صورت اطلاعات لازم به دست آورید، حتماً در ادامه این محتوا همراه با زیبابست، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی باشید.

خط چشم نامرئی بهترین انتخاب برای آرایش‌های روزانه

بیشتر خانم‌هایی که اهل آرایش روزانه و طبیعی هستند، دوست دارند تا با یک خط چشم نازک و طبیعی آرایش خود را تکمیل کنند. اما چطور می‌توان برای آرایش‌های لایت و ساده از خط چشم هم استفاده کرد؟

بهترین انتخاب برای آرایش‌های روزانه این است که از خط چشم نامرئی استفاده کنیم. توجه داشته باشید که برای آرایش‌های روزانه بهتر این است که از یک خط چشم ماژیکی کمک بگیرید و بن مژه خود را کاملاً مشکی کنید.

توجه داشته باشید که در این فرایند اصلاً نیازی نیست که خط چشم شما کشیده شود و دم‌دار داشته باشد همین‌که بتوانید بن مژه خود را با کمک لوازم آرایش تیره کنید به سادگی توانسته‌اید یک خط چشم زیبا و فوق‌العاده برای خود بکشید.

خط چشم نامرئی بهترین انتخاب برای آرایش روزانه

مشکی کردن بن مژه به سرحال نشان دادن چشم‌ها و همچنین درشت‌تر شدن چشم‌ها کمک می‌کند. حالا اگر شما دوست دارید چشم‌هایتان زیباتر به نظر بیاید می‌توانید با یک مداد مشکی داخل چشم خود از پلک بالایی را نیز کمی مشکی کنید. با این کار شما به شکل معجزه‌آسایی چشم‌های خود را درشت‌تر و درخشان‌تر نشان داده‌اید.

خط چشم گربه‌ای، بهترین نوع خط چشم برای آرایش‌های مجلسی

بدون شک آرایش چشم گربه‌ای یکی از پرطرفدارترین انواع خط چشم است که هیچ زمان قدیمی نمی‌شود. این نوع خط چشم به نسبت خط چشم نامرئی فرایند حساس‌تری دارد چرا که شما برای کشیدن این خط چشم باید تبحر و مهارت کافی داشته باشید تا بتوانید هر دو چشم خود را به‌صورت قرینه و یک شکل بکشید.

برای کشیدن خط چشم گربه‌ای می‌توانید از خط چشم مایع اینلی هم استفاده کنید تا چشم‌های شما با یک آرایش کامل و مجلسی جذاب دیده شود.

یکی از موارد مهمی که در هنکام کشیدن خط چشم باید به آن توجه داشته باشید این است که به پهنای خط چشم خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید از مژه مصنوعی برای آرایش استفاده کنید می‌توانید پهنای خط چشم خود را بیشتر کنید اما اگر مژه‌های خود را قرار است فقط با ریمل بیارایید، پیشنهاد می‌کنیم پهنای خط چشم خود را متناسب با فرم چشم خود انتخاب کنید و از پهن کردن بیش‌ازحد آن بپردازید.

خط چشم آهویی، بهترین خط چشم برای چشم‌های خمار

فرم بعضی از چشم‌ها همیشه حالت خسته و خماری دارد. بهترین راهکار برای آرایش چشم پف دار و سرحال نشان دادن این چشم‌ها این است که از خط چشم آهویی هنگام آرایش خود استفاده کنند. خط چشم آهویی خیلی نازک و طبیعی است و از گوشه داخلی چشم به منتهی البته پلک‌ها کشیده می‌شود. شما می‌توانید از این خط چشم لایت و شیک در آرایش‌های روزانه خود هم استفاده کنید اما پیشنهاد می‌کنیم در هنگام کشیدن این خط چشم پایه آرایشی پلک‌های خود را با کمی رژ گونه خوش رنگ کنید تا خط چشم شما ساده و جذاب‌تر به نظر بیاید.

خط چشم آهویی بهترین انتخاب برای چشم های پفدار و خمار

خط چشم روباهی، بهترین ترند آرایش‌های اروپایی

خط چشم روباهی ترند جذاب آرایشی است که در سال 2020 همه اینفلوئنسرها و بلاگرهای آرایشی را به خود جذب کرد. بدون شک یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین انواع خط چشم‌ها همین خط چشم آهویی است که اتفاقاً به چشم‌های خانم‌های شرقی بسیار می‌آید.

برای خط چشم آهویی کافی است منتهی الیه بیرونی چشم خود را به بیرون بکشید و دم کوتاه اما کشیده‌ای برای چشم‌های خود طراحی کنید. برای طراحی خط چشم آهویی کار به پلک‌ها ختم نمی‌شود و پس از کشیدن چشم‌ها از قسمت بیرونی باید با یک مداد مشکی گوشه داخلی چشم خود را به حالت مثلثی به پایین سوق دهید. کشیدن خط چشم آهویی به مهارت و تبحر آرایشی افراد بستگی دارد اما شما می‌توانید با کمی تمرین و تکرار این سبک خط چشم را روی چشم‌های خود پیاده کنید.

خط چشم عربی، انتخابی برای خانم‌های چشم‌بادامی

اگر به آرایش‌های خلیجی و غلیظ علاقه داشته باشید حتماً تاکنون تجربه کشیدن خط چشم‌های عربی را داشته‌اید. در این سبک خط چشم، نوک ابرو با دم خط چشم در یک راستا قرار می‌گیرد و هارمونی مناسبی با مژه‌های رو به بالا و سایه چشم ایجاد می‌کند.

خط چشم عربی برای چشم‌های بادامی و ریزتر انتخاب جذابی است چرا که چشم‌ها را کشیده‌تر و درشت‌تر از حالت معمول نشان می‌دهد اما با توجه به اینکه پهنای این خط چشم به نسبت خط چشم گربه‌ای، آهویی و روباهی بیشتر است حتماً باید این خط چشم را با آرایش‌های غلیظ و کامل امتحان کنید چراکه این آرایش سبک آرایش‌های لایت و ساده اصلاً هماهنگ نیست.

خط جشم عربی بهترین خط چشم برای آزایش های غلیظ

خط چشم رنگی برای چه آرایش‌هایی مناسب است؟

اگر طرفدار تنوع در آرایش روزانه خود هستید حتماً تاکنون وسوسه استفاده از خط چشم‌های رنگی را تجربه کرده‌اید.خط چشم‌های رنگی به خودی خود جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد اما برای استفاده از آن‌ها باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید.

آیا خط چشم رنگی با هر آرایشی ست می شود؟
  • از رنگ‌های متناسب با رنگ چشم خود استفاده کنید
  • به ترکیب رنگی تناژ آرایشی خود توجه داشته باشید
  • در هنگام استفاده از خط چشم‌های رنگی سایه‌های رنگی را کنار بگذارید
  • از خط چشم‌های رنگی برای آرایش‌های رسمی استفاده نکنید
  • خط چشم خود را با تناژ رژ لب خود هماهنگ کنید

خط چشم قهوه‌ای هم در زمره خط چشم‌های رنگی به حساب می‌آید اما استفاده از این رنگ برای چشم خانم‌های ایرانی و خصوصاً افرادی که چشم‌های قهوه‌ای و عسلی دارند بسیار جذاب به نظر می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم اگر دوست دارید از رنگ‌هایی غیر از مشکی برای آرایش چشم خود استفاده کنید حتماً استفاده از خط چشم‌های قهوه‌ای را برای خود در اولویت انتخاب قرار دهید.

در این مقاله در مورد انواع خط چشم ها متناسب با انواع سبک های آرایشی صحبت کردیم. استفاده از خط چشم همیشه ایده جذابی برای جذاب نشان دادن چشم‌ها به حساب می‌آید اما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما برای شاداب شدن پوست خود بعد از هر آرایش روزانه و مجلسی از انواع ماسک‎‌های خانگی آبرسان مانند ماسک خیار نلا استفاده کنید تا بعد از یک آرایش فوق‌العاده بتوانید پوست خود را به خوبی آبرسانی و تقویت کنید.

 

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان