میسلار واتر خوب برای انواع پوست کدام است؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین میسلار واتر

حتی اگر عادت به آرایش روزانه نداشته باشید، بعد از گذر از خیابان ها و حضور در هوای آلوده، در پایان شب با پوستی چرب و پر از آلودگی روبه‌رو خواهید بود. میزان آلودگی و ذرات چربی در پوست می تواند هنگام استفاده از لوازم آرایش، تا چندبرابر نیز باشد. اما آیا شستشوی صورت با صابون معمولی برای پوست مفید است؟ در این مطلب به شما بهترین محصول برای زدودن آلودگی های پوست، یعنی میسلار واتر را معرفی می کنیم. آشنایی با بهترین نوع میسلار واتر در بازار را از دست ندهید.

میسلار واتر چه نقشی در تازگی و شادابی پوست دارد؟

بعد از هربار شستن صورت با آب سرد چه حسی به سراغ شما می ‌آید؟ اغلب افراد بعد از شستشوی صورت حس شادابی و طراوت را دارند. پاک شدن آلودگی ها و تعریق روزانه از روی پوست صورت و تمیز شدن آن می تواند علاوه بر اینکه از بسیاری از بیماری های پوستی جلوگیری کند، خستگی روز را در پوست شما از بین ببرد. میسلار واتر درست همین وظیفه را به عهده دارد. این محصول کاربردی که چند وقتی است در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی به یکی از محصولات پرفروش تبدیل شده، یک محلول قوی اما بسیار سبک برای پاک کردن آلودگی ها از پوست صورت است. البته گاهی نیز بعد از آرایش روی صورت اسپری می شوند تا حس شادابی و طبیعی بودن پوست را در صورت ایجاد کنند.

میسلار واترها بر پایه آب تولید می شوند؛ بنابراین نیازی به شستشو ندارند و البته چربی و حس چسبندگی را بر پوست باقی نمی گذارند. اگر به دنبال بهترین میسلار واتر مناسب پوست خود هستید، لیست زیر را از دست ندهید.

میسلار واتر برای انواع پوست

میسلار واتر کامان؛ بهترین میسلار واتر برای پوست چرب و جوش‌دار

پوست چرب و دارای آکنه بیشتر از سایر پوست ها در معرض جذب ذرات آلوده است. به همین دلیل یکی از مهم ترین دغدغه افرادی که دارای پوست چرب هستند، پیدا کردن محصولاتی است که هم آلودگی‌ها را به صورت عمقی از روی پوست صورت پاک کند و هم بتواند به متعادل‌سازی چربی پوست کمک کند.

میسلار واتر کامان مدل 7in1 به طور تخصصی همراه شما برای تامین بهداشت پوست و ازبین بردن ذرات غیرمفید روی آن است. این محلول که بر پایه آب تولید شده، محصول ایران است و علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، باعث ایجاد ویتامین E بر پوست صورت شما خواهد شد.

این محصول وظیفه کنترل چربی را به عهده دارد؛ اما برخلاف بسیاری از محصولات تولید شده برای پوست چرب، چربی های مفید پوست را از بین نمی برد. به همین دلیل با استفاده از این میسلار واتر خشکی پوست را نیز تجربه نخواهید کرد. حجم و قیمت این محصول کاملا با هم تناسب دارند؛ بنابراین می‌توان گفت که با انتخاب آن، خرید به صرفه ای خواهید داشت.

میسلار واتر برای پوست چرب و حساس

میسلار واتر دافی؛ میسلار واتر مناسب پوست های حساس

میسلار واتر دافی را می توان یک آبرسان فوق العاده برای پوست دانست. این محصول چند سالی است که از برند ایرانی دافی برای پوست های مختلف تولید می شود و تجربه شگفت انگیز پاک کنندگی عمقی را برای مشتریان ایجاد کرده است.

مهم ترین ویژگی میسلار واتر دافی، ترکیبات منحصر به فرد آن است. این محصول دارای هیالورونیک اسید است و با کمک آن می تواند استحکام پوست را بالا ببرد. همچنین با تولید کلاژن از عمیق شدن چروک ها و پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.

میسلار واتر دافی کاملا ضدالتهاب است. بنابراین استفاده از آن به افرادی که پوست های خشک، حساس و پوسته پوسته دارند توصیه می شود.

میسلار واتر سینره؛ بهترین پاک کننده صورت از برند نام آشنا

تنظیم ph پوست یکی از مهم ترین وظایف میسلار واترها برای تامین سلامت پوست صورت است. این ویژگی در میسلار واتر سینره بیش از هرچیز دیگری شما را به خود جذب می کند. تاجاییکه بعد از استفاده از آن می توانید میزان تعادل چربی و نرمی پوست خود را به وضوح ببینید.

این محصول فاقد پارابن، الکل و اسانس است و می تواند مانند اسپری پاک کننده صورت سینره به التیام پوست و روشن شدن آن نیز کمک کند.

میسلار واتر مناسب پاک کردن آرایش

میسلار واتر ویشی؛ محلول پاک کننده سه کاره برای پوست

برند ویشی یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند فرانسوی در کشورما نیز طرفداران زیادی دارد و با کیفیت محصولات خود توانسته به یک برند معتبر و نام آشنا تبدیل شود. میسلار واتر ویشی یکی از این محصولات باکیفیت است. این محلول سه کاره علاوه بر پاک کردن چربی، آرایش و آلودگی ها، یک آب رسان قوی است و محلولی ضد التهاب برای پوست به حساب می آید.

باتوجه به کشور مبدا این برند، قیمت این محصول کمی بالاتر از محصولات مشابه ایرانی است. اما با توجه به حجم متناسب، کیفیت فوق العاده و بوی شگفت انگیز آن، کاملا ارزش خرید دارد.

میسلار واتر شون؛ بهترین ترکیب گیاهی برای طراوت پوست

اگر وجود عصاره های گیاهی در محصول پاک کننده صورت برای شما اهمیت دارد، میسلار واتر شون بهترین انتخاب برای شما است. این محصول با عصاره آلوئه ورا و چای سبز، ویتامین های مورد نیاز پوست شما را به سرعت تامین می کند. از طرفی می تواند با ایجاد کلاژن، از پیری زودرس پوست صورت جلوگیری کند.

با استفاده از این محصول می توانید آرایش صورت، چشم ها و لب را به سادگی پاک کنید و از ایجاد حساسیت و التهاب پوستی در امان باشید. این محصول ایرانی و با کیفیت قیمت متناسبی دارد و در اغلب فروشگاه های لوازم آرایشی در دسترس شما خواهد بود.

استفاده از میسلار واتر برای پاکسازی پوست از آلودگی

خرید بهترین میسلار واترها برای انواع پوست از زیبابست

برای خرید میسلار واتر کاربردی و مناسب، بهتر است قبل از هرچیز پوست خود را بشناسید. این شناخت دقیق به شما کمک می کند تا محصولی سازگار با پوست خود را خریداری کنید و در طولانی مدت دچار مشکلات پوستی نشوید. همچنین به دلیل اینکه میسلار واتر یک محافظت کننده پوست و از محصولات بهداشتی و مراقبتی آن به حساب می آید، قبل از خرید به دقت محصول مورد نظر را بررسی کنید. همچنین هنگام خرید بهتر است به فروشگاه های قابل اعتماد مراجعه کنید.

ما در زیبابست با فراهم کردن بستر خرید آسان لوازم آرایشی و بهداشتی کاملا اورجینال، همراه شما هستیم. شما می توانید بعد از مطالعه توضیحات کامل هر محصول و مقایسه آن با دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی، به سادگی یک کلیک خرید خود را انجام دهید تا بعد از گذشت یک تا سه روز کاری خرید خود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های پشتیبانی زیبابست تماس بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان