بهترین کرم دور چشم برای خانم های زیر 30 سال کدام است؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید بهترین کرم دور چشم

چین و چروک های اطراف چشم رایج ترین مشکلات پوستی هستند که با بالارفتن سن متوجه آن ها می شوید. به همین دلیل کمتر کسی را می بینید که از سنین پایین تری مانند 30 سالگی، به فکر تهیه وسایلی برای مراقبت بیشتر از دور چشم باشد و برای خرید کرم های دور چشم، وقت و هزینه زیادی صرف کند.در حقیقت اغلب افراد بعد از ایجاد چروک یا پف به فکر درمان آن می افتند. اما استفاده از این کرم ها، به سادگی می تواند به شما در پیشگیری از ایجاد این چروک ها کمک کند. در این مطلب ویژگی هایی از بهترین کرم های دور چشم را به شما می گوییم و بهترین محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای خرید کرم دور چشم به چیزهایی توجه کنیم؟

با وجود اینکه استفاده از کرم دور چشم به ویژه در خانم های زیر 30 سال هنوز چندان مرسوم نیست، اما شرکت ها و برندهای متفاوتی کرم های دور چشم برای این سنین را عرضه کرده اند و می توانید دنیایی از کرم ها با ویژگی ها و رایحه های متفاوت را در انواع فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی ببینید. با این حال اگر قصد خرید کرم دور چشم را دارید، با چشم بسته محصول نهایی خود را انتخاب نکنید. فراموش نکنید که پوست اطراف چشم، نازک ترین بخش پوست صورت است و استفاده از کرم های نامرغوب ممکن است به جای جوان تر کردن پوست شما، آسیب های بیشتری را ایجاد کند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید بهترین کرم دور چشم، موارد زیر را به خوبی بررسی کنید.

ویژگی های مناسب ترین کرم دور چشم

1- برچسب مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم تزئینی نیست!

تنها به دلیل توصیه دیگران، به فکر خرید کرم مناسب برای دور چشم نباشید. این بی توجهی باعث می شود که از جزئیات محصول بی خبر بمانید و صرفا برای خرید یک محصول معمولی زمان و هزینه صرف کنید. در حقیقت اگر به بهداشت پوست و زیبایی آن اهمیت می دهید، انتخاب کرم دور چشم را نیز مانند کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده با وسواس و دقت انجام دهید. نوع پوست، عدم حساسیت به موادی مانند کافئین، میزان رطوبت و چربی و نوع ویتامین های موجود در کرم دور چشم را به دقت بررسی کنید و به تناسب پوست خود یک محصول را انتخاب کنید.

2- کرم دور چشم مناسب سن شما کدام است؟

کرم های دور چشم با توجه به سن، میزان تاثیرگذاری متغیری دارند. اگر زیر 30 سال هستید، کرم هایی را انتخاب کنید که برای سن شما تولید شده اند. چرا که بعضی از کرم های دور چشم برای چروک ها و صدمات عمیق تری طراحی شده اند و برای درمان چروک های ریز و پراکنده شما مناسب نیستند.

خرید بهترین کرم دور چشم

3- حجم و قیمت کرم دور چشم، به صرفه خرید کنید

حجم کرم های دور چشم به طور معمول چندان زیاد نیست. با این حال کرمی را انتخاب کنید که مجموعه کامل و به صرفه ای از حجم، قیمت و کیفیت را داشته باشد. قیمت بالا همیشه نشانه بهترین بودن محصول نیست. از طرفی برندهای نامعتبر نیز می توانند سلامت شما را به خطر بیندازد. پس بهتر است هنگام خرید میان این عوامل، تعادل مناسبی برقرار کنید.

بهترین برندها برای خرید کرم دور چشم را بشناسید

با وجود اینکه یک برند به طور معمول نمی تواند در ارائه همه محصولاتش کیفیت بالایی داشته باشد، اما اولین انتخاب افراد برای خرید، شرکت هایی با نام آشنا هستند. اگر به دنبال خرید بهترین کرم دور چشم هستید، شرکت های معتبر و به نام لوازم آرایشی را بشناسید و محصولات آن ها را برای خرید بررسی کنید. در ادامه بهترین مدل های کرم دور چشم برای خانم های جوان را بشناسید.

1- کرم حلزون، بهترین کرم ضد چروک برای همه سنین

اگر قصد شما از خرید کرم دور چشم، پیشگیری از عمیق شدن چروک های ریز اطراف چشم است، از کرم هایی استفاده کنید که مواد شیمیایی کمتر و عصاره های متفاوت و کاربردی تری دارند. کرم ضد چروک و رفع سیاهی دور چشم حلزون والنسی یک انتخاب مناسب برای شما است. این کرم با عصاره حلزون و میزان قابل توجه کلاژن، می تواند به سادگی به جوان سازی پوست نازک اطراف چشم کمک کند. علاوه بر آن کلاژن می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و باعث ایجاد پوستی شفاف و بدون چروک در اطراف چشم شما شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های کرم حلزون این است که استفاده طولانی مدت از آن به پوست شما آسیبی نمی رساند.

مناسب ترین کرم دور چشم ضد چروک

2- کرم دور چشم  bb فارماسی، کرم مناسب رفع پف چشم با قیمت مناسب

پف چشم یکی از مشکلات رایج میان خانم ها است که می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. رفع پف چشم با درمان های ساده ای اتفاق می افتد. با این حال کرم های کاربردی نیز هستند که می توانند به شما در این فرایند کمک کنند. کرم دور چشم بی بی فارماسی با مرطوب نگه داشتن پوست زیر چشم و حفاظت از پوست در برابر اشعه خورشید، باعث می شود که التهابات زیر چشم کاهش پیدا کند. از طرفی این کرم رنگ دارد و می تواند علاوه بر جنبه درمانی، خاصیت پوشانندگی را هم به شما هدیه کند.

3- کرم خاویار والنسی، بهترین کرم خاویار برای رفع تیرگی زیر چشم

از بین بردن تیرگی زیر چشم، یکی از مشکلات پوستی است که روزانه هزاران نفر به دنبال راه حل هایی برای رفع آن هستند. اگر آزمایشات پزشکی لازم را برای اطمینان از سلامت خود انجام داده اید، وقت آن است که به دنبال درمان های پوستی باشید. یکی از بهترین درمان ها برای تیرگی زیر چشم، استفاده از کرم رفع تیرگی خاویار والنسی است.

این کرم منبع غنی از ویتامین های A، E و D است و با کمک عصاره خاویار و اسید فولیک، موجود می تواند هاله تیره زیر چشم شما را کمرنگ و پس از مدتی محو کند. با این حال اگر بیش از 30 سال سن دارید و به دنبال محصولی با قیمت پایین تر هستید، کرم رفع سیاهی دور چشم سینره، می تواند جایگزین خوبی برای این محصول باشد.

کرم دور چشم برای رفع تیرگی و پف

از کجا بهترین کرم دور چشم را بخریم؟

انتخاب فروشگاه مورد اعتماد برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و به ویژه کرم های درمانی، به اندازه انتخاب محصول مورد نظر حساس است و نیاز به دقت و وسواس دارد. بنابراین فروشگاه های معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید تا از اصل بودن اجناس آن ها اطمینان داشته باشید.

برای خرید بهترین کرم دور چشم و انواع لوازم آرایشی برندهای معتبر دنیا، می توانید به فروشگاه زیبابست سر بزنید. همچنین بخش پشتیبانی سایت در هر لحظه مشاور و همراه شما خواهد بود.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان