بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک برای خانم ها و آقایان

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک بازار

درباره کرم ضد آفتاب و مزیت های استفاده از آن، آنقدر گفته شده که دیگر کمتر کسی از پیامدهای استفاده نکردن این محصول با خبر است. در حقیقت کرم ضد آفتاب، یکی از حیاتی ترین محصولات مورد استفاده برای خانم ها و آقایان به خصوص در روزهای آفتابی تابستان است. با این حال انتخاب این محصول با توجه به عواملی مانند نوع برند، جنس پوست و بودجه، کار ساده ای نیست؛ به ویژه اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب با خاصیت ضد چروک نیز باشید. در این مطلب به شما می گوییم که چرا انتخاب کرم با کیفیت اهمیت دارد و بهترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار کدام اند؟

انتخاب کرم ضد آفتاب بی کیفیت؛ خداحافظی با پوست سالم

اگرچه استفاده از کرم ضد آفتاب مهم ترین قدم برای سالم نگه داشتن پوست است، اما کیفیت کرم می تواند بیش از هرچیز بر سلامت پوست شما اثرگذار باشد. یک کرم ضد آفتاب استاندارد و با کیفیت، از ورود اشعه مضر نور خورشید و اثرگذاری آن بر پوست جلوگیری می کند. این فرایند با کمک ذرات موجود در کرم اتفاق می افتد.

ضد آفتاب برندهای نامعتبر یا کرم های ارزان و بی کیفیت، فاقد این ذرات محافظ هستند و به همین دلیل ریسک سلامت محصول و آسیب پذیری را بالا می برند. در نتیجه با استفاده از این کرم ها فقط یک لایه چربی فاقد ویتامین و بی فایده را بر پوست سالم خود قرار داده اید. بنابراین بهتر است قبل از خرید، از سلامت و اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید و کرم ضد آفتاب را از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بخرید. به علاوه پیشنهاد می کنیم خرید کرم ضد آفتاب با خاصیت رفع چروک را در اولویت خود قرار دهید.

انتخاب کرم ضد آفتاب با توجه به نوع پوست

آشنایی با 5 مدل از بهترین کرم های ضد آفتاب و ضد چروک در بازار

برای انتخاب و خرید یک کرم ضد آفتاب استاندارد، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر معتدل نگه داشتن رطوبت و چربی پوست، خاصیت ضد چروک نیز داشته باشد. یک کرم ضد آفتاب با این ویژگی ها می تواند بهداشت پوست شما را تامین کند و یک محافظت کننده واقعی باشد. در ادامه با بهترین کرم های ضد آفتای و ضد چروک در بازار آشنا شوید.

1- کرم ضد آفتاب بیلندا، محافظ همه جانبه در برابر آسیب نور خورشید

جلوگیری از ایجاد لک پوستی و از بین بردن چروک های ریز صورت، مهم ترین ویژگی است که می توانیم برای کرم ضد آفتاب بیلندا نام ببریم. این کرم لطیف و سبک، یکی از بین برنده های قوی برای لکه های پوستی است. همچنین می تواند مانع از بروز لکه های جدید شود و می توان از آن به عنوان زیر ساز آرایش نیز استفاده کرد. کلاژن موجود در ضد آفتاب صورت و بدن بیلندا می تواند طراوت را به پوست شما بازگرداند و به یک کرم ضد آفتاب روزانه و محبوب تبدیل شود.

انواع کرم ضد چروک و ضد آفتاب

2- کرم ضد آفتاب سان سیف، یک ضد آفتاب چندکاره برای خانم ها

بسیاری از خانم ها به انجام آرایش روزانه عادت دارند اما می خواهند که تنها از یک زیر ساز آرایش استفاده کنند. به همین دلیل کرم ضد آفتاب را از برنامه روزانه خود حذف می کنند. برای حل این مشکل، ما به شما کرم ضد آفتاب سان سیف را پیشنهاد می کنیم. این کرم انواع متفاوتی دارد. بعضی از این مدل ها حاوی پرایمر و کرم پودر هستند.

سان سیف فاقد چربی است و بر اساس رنگ پوست، انواع رنگ را عرضه کرده است. همچنین بعد از استفاده طولانی مدت از این کرم ضد آفتاب، می توانید نتیجه معجزه گر سان سیف را بر چروک ها ببینید. اگر به کرم های ضد آفتاب رنگی علاقه دارید، کرم ضدآفتاب SPF 50 ژنوبایوتیک رنگ بژ طبیعی نیز یک همتای با کیفیت برای این کرم است.

ضد چروک قوی برای خانم ها

3- کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره، محصولی بی نقص برای آقایان و خانم ها

سینره را می توان شناخته شده ترین برند برای کرم های آرایشی و درمانی دانست. کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره، یک ضد آفتاب و ضد چروک قوی برای همه افراد است. این محصول می تواند با پوست آقایان و خانم ها سازگاری داشته باشد. علاوه بر آن فاقد پارابن و چربی های غیرمفید است. کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره spf 50 ، یک درمان موثر برای آفتاب سوختگی است.

4- کرم ضد آفتاب هیدرودرم مخصوص آقایان، به صرفه و با کیفیت

برند معتبر و محبوب هیدرودرم علاوه بر تولید کرم های آرایشی مناسب برای خانم ها، محصولات کاربردی و باکیفیتی برای آقایان نیز در لیست خود دارد. کرم ضد آفتاب هیدرودرم مخصوص آقایان، یک کرم تیوپی و کوچک است که می تواند همه جا همراه آقایان باشد.

از طرفی این کرم بسیار لطیف است و اثر سفیدی معمول کرم های ضد آفتاب را بر پوست باقی نمی گذارد. از مهم ترین ویژگی های این کرم می توان به ویتامین E و آلوئه ورای موجود در آن اشاره کرد. ترکیب این مواد به همراه کلاژن می تواند یک ضد چروک قوی برای پوست آقایان باشد.

کرم ضد آفتاب برای آقایان

5- کرم ضد آفتاب بیودرما، ضد آفتاب درمانی و ضد چروک برای انواع پوست

بیودرما بیش از آنکه یک برند برای تولید محصولات آرایشی باشد، در تولید کرم های درمانی موفق بوده است. ضد آفتاب بیودرما نیز یکی از محصولات مهم این شرکت است که حاوی انواع ویتامین مفید برای پوست است. این کرم از ایجاد لکه های پوستی و پیری زودرس جلوگیری می کند و برای انواع پوست مناسب است.

بیودرما می تواند التهاب های پوستی را به طور موثری کاهش دهد. به همین دلیل استفاده از آن بعد از تراپی های پوستی مانند لیزر، میان افراد رایج است. آقایان نیز می توانند با انتخاب این کرم ضد آفتاب، از آسیب پوستی ناشی از اشعه خورشید جلوگیری کنند.

خرید کرم ضد آفتاب و ضد چروک از فروشندگان معتبر

اگر انواع کرم ضد آفتاب و برندهای آرایشی را نمی شناسید، بهتر است از فروشندگانی خرید کنید که شناخته شده هستند و اطلاعات درستی در زمینه هر محصول ارائه می دهند.

در فروشگاه اینترنتی زیبابست می توانید اطلاعات تخصصی و کارآمدی را از محصولات مختلف بخوانید و با خرید آنلاین، به آسانی کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. ارسال کالاها با ارزش بیش از 100 هزار تومان رایگان است و در بسته بندی بهداشتی و منظم بین 1 تا 3 روز کاری در نقاط مختلف ایران به شما تحویل داده می شوند.

برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، به فروشگاه آنلاین زیبابست مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

عزت الله 17.03.1400

من میخواهم بهترین کرم ضد آفتاب وضد چین وچروک را برایم در افغانستان ارسال ویا معتبر ترین نمایندگی تان را در افغانستان برایم معرفی کنید. تا کرم مورد نظرم را دریافت کنم. تشکر

    زیبابست 18.03.1400

    سلام دوست گرامی
    برای خرید از سایت لازم است آدرسی در ایران داشته باشید تا بتوانیم کار ارسال محصول را برای تان انجام دهیم.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان