آشنایی با ترفندهای آرایش شاین، جذاب‌ترین سبک آرایش برای مهمانی‌ها

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

میکاپ مخصوص مراسم و مهمانی‌های بزرگ با میکاپ روزانه تفاوت بسیاری دارد. گاهی اوقات هدفمان از آرایش یک تغییر و تحول خیره کننده در صورت است. برای اینکه زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته باشید آرایش شاین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آشنایی با ترفندهای آرایش شاین

آرایش شاین یکی از جذاب‌ترین سبک‌های آرایش برای مهمانی‌ها و مجلس‌های خاص به شمار می‌رود. آرایش شاین مختص چشم و لب‌هاست که با استفاده از لوازم آرایش براق و اکلیلی این قسمت‌های صورت را میکاپ می‌کنند. آرایش شاین عروس یا آرایش شاین دخترانه از پرطرفدارترین سبک‌های میکاپ برای مراسم عروسی و جشن‌ها است. اگر به عکس‌های قدیمی هم نگاه کنید درست در زمانی که آرایش‌های مات مد نبوده، چهره بیشتر خانم‌ها آرایشی براق و خیره کننده داشته است. البته این روزها با توجه به متد روز میکاپ صورت آرایش شاین هم دستخوش تغییراتی اساسی شده که این سبک میکاپ را جذاب‌تر کرده است. آرایش براق اصول خاصی دارد که برای زیباتر دیده شدن حتما باید رعایت شود. در ادامه این مطلب ترفندهای آرایش شاین را به شما معرفی می‌کنیم تا با جذاب‌ترین سبک آرایش برای مهمانی‌ها آشنا شوید.

لوازم آرایش مورد نیاز برای آرایش شاین چیست؟

در گذشته آرایش‌های شاین بیشتر با استفاده از رژ لب‌های براق و سایه‌های روغنی انجام می‌شد. اما این روزها برای یک آرایش شاین به لوازم آرایش تخصصی و حرفه‌ای نیاز دارید. سایه‌های اکلیکی، پرایمر سایه، هایلایتر‌های براق، رژ لب‌های براق و اکلیکی، کرم پودرهای براق، اسپرهای فیکس کننده و رژ گونه‌های براق با رنگ‌های طبیعی از مهم‌ترین اقلامی‌اند که در آرایش براق صورت مورد نیاز است. این لوازم را به راحتی می‌توانید از یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی تهیه کنید.

البته در زمان انتخاب لوازم آرایش باید حتما به موارد متعددی دقت کنید. برای مثال شاید بخواهید آرایش ترکیبی مات و شاین داشته باشید. به همین دلیل باید در انتخاب لوازم آرایش ظرافت بسیاری به خرج دهید چون باید حالت طبیعی صورت را هم حفظ کنید.

سایه شاین، مهم‌ترین وسیله برای آرایش شاین دخترانه

کل صورت را شاین و براق نکنید، مهم‌ترین نکته آرایش شاین

میکاپ شاین یکی از سبک‌های پرطرفدار آرایش صورت به شمار می‌رود. دلیل این محبوبیت این است که حالت زیباتر و جوان‌تری نسبت به آرایش مات به صورت می‌دهد. همچنین با درخشش خاصی که دارد چهره‌ای متفاوت برای شما به ارمغان می‌آورد. اما در زمان استفاده از لوازم آرایش دقت کنید که همه صورت را شاین و براق نکنید. به‌عنوان مثال اگر از سایه‌های اکلیکی استفاده می‌کنید دیگر نیازی به استفاده از رژهای اکلیلی و براق ندارید. در صورت استفاده از سایه‌ شاین بهتر است رژ لب‌های مات را با رنگ‌های ملایم انتخاب کنید. با این کار جلوه آرایش چشم‌ها از بین نمی‌رود.

در آرایش شاین می‌توانید از رژ گونه‌های شاین برای زیباتر و طبیعی‌تر شدن چهره همراه با سایه‌های شاین استفاده کنید. رژ گونه‌های شاین حالتی جذاب و خاص به گونه‌های شما می‌دهند و برجستگی آن‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهند. بنابراین برای اینکه آرایش شاین بهتری داشته باشید بین رژ لب‌های براق و اکلیلی و سایه‌های اکلیلی فقط یک کدام را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از رژهای براق را دارید به جای سایه‌های اکلیلی امکان استفاده از سایه‌های خیس هم وجود دارد. اما به‌یاد داشته باشید آرایش خیس با آرایش براق تفاوت‌های بسیاری دارد.

رازهای آرایش شاین چشم

استفاده از لیپ گلاس، راهی جذاب برای براق شدن و شاینیگ لب‌ها

 لیپ گلاس یا همان رژ لب‌های مایع یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای جلوه بیشتر آرایش صورت هستند. لیپ گلاس‌ها معمولا رنگ خاصی ندارند و باید روی رژهای ملایم و مات استفاده شوند تا حالتی براق به لب‌ها بدهند. اگر چشم‌ها را با سایه شاین و اکلیلی آرایش کرده‌اید و دیگر قصد استفاده از رژهای اکلیلی را ندارید، لیپ گلاس‌ها بهترین انتخاب برای براق شدن لب‌ها هستند.

یکی دیگر از امتیاز‌های استفاده از لیپ گلاس‌ها ماندگاری بیشتر رژ روی لب است. برخی از لیپ گلاس‌ها مقاومت قابل قبولی در برابر خوردن و نوشیدن غذا و مایعات دارند و به راحتی پاک نمی‌شوند. به همین ترتیب با استفاده از رژهای مایع دیگر نیازی به تجدید آرایش لب‌ها در طول مهمانی‌ها نخواهید داشت. لیپ گلاس‌ها رطوبت مورد نیاز لب را نیز تامین می‌کنند و اجازه پوست پوست یا تکه تکه شدن رژهای مات روی لب را نمی‌دهند.

آرایش شاین عروس، بهترین آرایش برای شب عروسی

هایلایتر صورت،‌ مکمل آرایش شاین برای زیباتر شدن

یکی دیگر از ترفندهایی که در میکاپ شاین به کار می‌رود استفاده از هایلایتر‌های براق است. هایلایترهای براق روی خط گونه‌ها و بینی باعث زیباتر و برجسته‌تر شدن استخوان‌های صورت می‌شوند. اگر برای آرایش چشم استفاده از سایه‌های اکلیلی را در نظر دارید پیشنهاد می‌کنیم مقداری از هایلایتر را با کرم پودر خود مخلوط کرده و روی پوست صورت پخش کنید. به این صورت آرایش شاینی یک دست و یک نواخت روی همه قسمت‌های پوست صورتتان خواهید داشت. همچنین بهتر است برای اینکه پوست صورت نسبتا براق و دلنشینی داشته باشید از هایلایترهای براق و مایع استفاده کنید.

هایلایتر، مکمل آرایش شاین دخترانه

مدل موی مناسب برای آرایش شاین چیست؟ موهای خیس خیره‌کننده‌ترین مدل مو

بعد از اینکه میکاپ شاین صورت به پایان رسید باید به فکر مدل موی مناسب باشید. اگر از سایه‌های خیس استفاده کرده‌اید موهای خیس هم بهترین مدل مو برای شماست. مدل‌ موهای خیس را بارها در میکاپ بازیگران و خوانندگان هالیوودی دیده‌ایم و جذابیت مدل موی آن‌ها نگاه ما را به سمت خود خیره کرده است. برای داشتن موی خیس باید موهای خود را سشوار بکشید و به آن‌ها ژل یا موس مو بزنید و به سمت عقب شانه کنید. یکی از ترفندهایی که موهای خیس شما جذاب‌تر باشد استفاده از شانه‌های دندانه درشت است.

به‌یاد داشته باشید معمولا آرایش چشم‌ها در میکاپ شاین اهمیت بیشتری نسبت به لب‌ها دارند. به همین خاطر استفاده از سایه شاین در آرایش شاین عروس یا آرایش شاین دخترانه در الویت قرار گرفته است. در بین انواع و اقسام سایه‌های چشم، سایه چشم کالیستا به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد استقبال میکاپ آرتیست‌ها واقع شده است. با انتخاب سایه‌های شاینی، چشم‌ها را به زیباترین حالت ممکن آرایش کنید و سپس با کمک هایلایتر، رژ گونه‌های براق و رژ یا لیپ گلاس‌ها آرایش خود را تکمیل کنید. در نهایت هم بهترین مدل مو را برای مراحل پایانی میکاپ انتخاب کنید.

مدل موی خیس، بهترین مدل مو برای میکاپ شاین برزیلی

در این مقاله از مجله زیبابست سعی کردیم ترفندهای آرایش شاین را به شما معرفی کنیم. امیدواریم انجام این ترفندها به زیباتر شدن آرایشتان کمک بسیاری کند. به‌یاد داشته باشید با توجه به اینکه آرایش شاین یکی از آرایش‌های سنگین است باید از لوازم آرایش مرغوب استفاده کنید. در فروشگاه اینترنتی زیبابست می‌توانید لوازم آرایش مورد نیاز برای میکاپ شاین را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان