8 ایده مهم و کاربردی برای لاک زدن ناخن‌ها

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

8 ایده جذاب و کاربردی برای خانم‌های خوش‌سلیقه که دوست دارند ناخن‌هایی زیبا و شکیل داشته باشند.

خرید لوازم آرایش ناخن از زیبابست

زیبایی و سلامت ناخن‌ها برای خانم‌ها در همه جای دنیا اهمیت بسیاری دارد. تنوع ایده‌ها و ترفندهای لاک زدن ناخن‌ها به حدی بالا است که اگر تمام آن‌ها را امتحان کنید باز هم مدل دیگری که تجربه نکرده اید وجود دارد. ما در این مقاله ترفندهایی کاربردی و اصول لاک زدن ناخن را برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا پس از خواندن مقاله مثل یک آرایشگر حرفه ای لاک بزنید.

1- بررسی سلامت و استحکام ناخن‌ها اولین قدم برای لاک زدن اصولی

عده زیادی از خانم‌ها با کاشت غیر حرفه‌ای ناخن یا استفاده از لوازم بی کیفیت، ناخن‌های خود را به ناخن‌هایی شکننده می‌کنند. اما بهتر است بدانید که خرید لوازم آرایشی اصل فقط محدود به لوازم آرایش صورت نیست و لوازمی که برای آرایش ناخن‌ها استفاده می‌کنید هم باید باکیفیت و اورجینال باشند. مشکل ناخن‌های قارچ زده یا ضعیف شده را پیش از لاک زدن و کاشت ناخن برطرف کرده و از وسایل آرایش ناخن تمیز و باکیفیت استفاده کنید.

نحوه صحیح لاک زدن ناخن

2- انتخاب لاک مناسب؛ کاری که در ظاهر ساده به نظر می‌رسد

لاک مهم‌ترین بخش از لوازم آرایش ناخن محسوب می‌شود. انتخاب رنگ لاک باید کاملا براساس خواسته و علاقه شما باشد. اما علاوه بر توجه به زیبایی و رنگ، بهتر است از لاک‌هایی که مدت زمان زیادی از استفاده آن‌ها می‌گذرد خودداری کنید. چراکه استفاده از این لاک‌ها ممکن است آسیب جدی به ناخن‌های شما وارد کنند.

خرید لاک ژلیش و 2 نکته مهم که باید جدی بگیرید

لاک ژلیش به دلیل ماندگاری بالایی که دارد برای بسیاری از خانم‌ها گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. مشکل از نحوه ریموو کردن لاک ژلیش شروع می‌شود. چون لاک ژلیش با لاک پاک کن و استون پاک نشده و باید با کشیدن سوهان از روی ناخن برداشته شود. اگر دفعات ژلیش کردن ناخن کم باشد آسیبی به ناخن نخواهد رسید اما سوهان کشیدن روی ناخن با تعداد بالا به آن‌ها آسیب جدی وارد خواهد کرد. بهتر است بعد از هربار پاک کردن لاک ژلیش، ناخن‌ها را با ویتامین C تقویت کنید.

ترفند لاک زدن ناخن

3- استفاده از کرم آب‌رسان برای ناخن را جدی بگیرید

عده زیادی فکر می‎‌کنند که خرید کرم آب‌رسان فقط برای پوست صورت و بدن لازم است. حفظ رطوبت و آب‌رسانی به ناخن‌ها به خصوص ناخن‌هایی که به صورت مداوم لاک و کاشت دارند بسیار اهمیت دارد. قبل از زدن لاک یا کاشت ناخن حتما از یک کرم آب رسان استفاده کرده و ناخن‌ها را به‌خوبی چرب کنید. بعد از کاشت و زدن لاک می‌توانید به صورت دائمی زیر ناخن‌ها را چرب کرده و آن‌ها را آب‌رسانی کنید.

4- استفاده از انواع چسب؛ چگونه لاک بزنیم که اطراف ناخن لاکی نشود؟

بسیار برای همه خانم‎‌ها پیش آمده که هنگام لاک زدن، لاک از محدوده ناخن بیرون زده و روی پوست آن‌ها مالیده شده است. چسب چوب و چسب مایع به‌راحتی از پوست دست جدا می‌شوند و به همین دلیل می‌توانند برای حل این مشکل به ما کمک کنند. اطراف ناخن را با لایه‌ای از چسب چوب بپوشانید و بعد از زدن لاک آن را از پوست جدا کنید.

همچنین این روزها محصولی با نام چسب لاک در بازار عرضه شده که برای محافظت از رنگی شدن پوست دور ناخن از آن استفاده می‌شود. اگر به این لوازم دسترسی ندارید، می‌توانید چند تکه چسب کاغذی یا نواری دور ناخن بچسبانید و پس از اتمام کار آن‌ها را بردارید.

استفاده از چسب دور ناخن برای لاک زدن

5- روش صحیح لاک زدن ناخن که خانم‌های زیادی آن را بلد نیستند

لاک زدن درست ناخن به‌ظاهر کار ساده‌ای است اما برای بعضی از خانم‌ها کار سخت و دشواری است. برای لاک زدن ناخن بعد از طی کردن مراحل قبل باید در چند مرحله ناخن‌های خود را لاک بزنید.

  • برای شروع، قلم موی لاک را از ابتدای ناخن‌ها یعنی قسمت نزدیک به ریشه به سمت نوک آن فقط در یک جهت حرکت دهید
  • مرحله قبل را برای بقیه قسمت‌های ناخن انجام دهید
  • اجازه دهید لاک به طور طبیعی خشک شده یا از دستگاه UV استفاده کنید
  • دوباره از ابتدا طبق مراحل قبلی ناخن‌های خود را یک بار دیگر لاک بزنید
  • کثیفی‌های لاک را از اطراف ناخن با استون یا لاک پاک کن پاک کنید
  • اگر چسب چوب یا چسب مایع دور ناخن‌ها زده اید آن‌ها را بردارید
  • دست را بعد از اتمام کار کاملا افقی و بدون حرکت نگه دارید تا مایع لاک از روی ناخن ریزش نکند و نمایی زیباتر داشته باشد
  • بعد از طی کردم تمامی این مراحل برای بالا بردن ماندگاری لاک آن را در یخچال نگهداری کنید
روش صحیح لاک زدن ناخن

6- تبدیل لاک براق به مات؛ چگونه ناخن‌های خود را مات لاک بزنیم؟

می‌توانید با خرید یک لاک به چند روش مختلف از آن استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین روش‌ها مات کردن لاک‌های براق است. برای داشتن ناخن‌هایی با رنگ مات نیازی نیست که لاک مات بخرید. زمانی که لاک زده اید قبل از خشک شدن آن دست‌های خود را با فاصله مناسبی بالای آب گرم بگیرید تا بخار آب با ناخن‌های شما تماس پیدا کند. دست خود را کنار بکشید و خواهید دید که لاک ناخن پس از خشک شدن کدر خواهد شد.

البته لاک‌های مات و کدری در بازار موجود هستند که استفاده از آن‌ها کار راحت‌تری خواهد بود. فروشگاه اینترنتی زیبابست انواع لاک با بهترین برندها را برای شما فراهم کرده است. بنابراین علاوه بر تهیه محصولات مورد نیاز مثل خرید سایه چشم و انواع لوازم آرایشی می‌توانید لاک‌های مات را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.

7- طراحی ناخن بدون استفاده از قلم مو در یک حرکت ساده

شما بدن زحمت و در کمترین زمان ممکن می‌توانید یک طراحی زیبا روی ناخن خود داشته باشید. ابتدا کناره های ناخن خود را با چسب چوب بپوشانید. ناخن‌ها را به رنگ سفید یا هر رنگ دیگری که دوست دارید زمینه ناخن باشد لاک بزنید. چند رنگ لاک مختلف را در ظرف پر از آبی بریزید. انگشت خود را وارد ظرف آب کرده و آن را به صورتی خارج کنید که لاک‌ها روی ناخن آن قرار بگیرند. اجازه دهید لاک خشک شده و چسب اطراف آن را بردارید. با برق ناخن یک الی دو بار روی ناخن کشیده و اجازه دهید خشک شود.

آموزش لاک زدن در خانه

8- مراقبت از ناخن‌ها؛ موضوعی که جدی گرفته نمی‌شود

مراقبت از ناخن‌ها قبل و بعد از لاک زدن اهمیت بسیاری دارد. وجود انواع قارچ، بیماری پوستی، زردی و شکنندگی ناخن‌ها به دلیل بی توجهی به مسائل مراقبتی و بهداشتی ناخن‌ها است. تمام وسایلی که برای کاشت و لاک زدن استفاده می‌کنید را هر چندوقت یک بار ضد عفونی کنید. افرادی که تایپ پوستی آن‌ها خشک است به‌راحتی دچار پوسته، خشک و شکننده شدن ناخن‌ها می‌شوند. رسیدگی به ناخن‌ها را در روتین پوست خشک خود قرار دهید و سعی کنید از آسیب دیدگی ناخن‌ها جلوگیری کنید.

خرید بهترین لوازم آرایش ناخن از زیبابست

ناخن‌هایی سالم و زیبا هم در زیبایی و هم در اعتماد به نفس یک خانم تاثیر زیادی می‌گذارد. لاک زدن یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های زیباسازی ناخن است به شرط این که درست و اصولی انجام شود. ما در این مقاله روش‌‌های جدید و اصولی لاک زدن را به شما معرفی کردیم.

ما در فروشگاه اینترنتی زیبابست با بالا بردن تنوع رنگ و مدل محصولات بهداشتی و آرایش ناخن بهترین‌ها را به شما مشتریان گرامی عرضه کرده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت‌های مختلف سایت بهترین محصولات موجود در بازار را با قیمت مناسب خریداری کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. اگر نظر یا ایده‌ای برای لاک زدن یا مراقبت از ناخن دارید آن را در قسمت نظرات برای ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان