تعویض یا مرجوعی کالا

ما در فروشگاه اینترنتی زیبابست، همیشه سعی کرده ایم خریدی راحت برای تان فراهم کنیم.شما می توانید تا 7 روز بعد از تحویل گرفتن سفارش تان، آن را تعویض و یا مرجوع کنید. البته بخاطر مسائل بهداشتی این مورد شامل همه محصولات نمیشود. در زیر به صورت کامل تر برای تان توضیح داده ایم.

چه محصولاتی را میتوانیم تعویض یا مرجوع کنیم؟

بخاطر رعایت مسائل بهداشتی فقط محصولاتی امکان تعویض دارند که پلمپ داشته باشند و بعد از تحویل پلمپ شان باز نشده باشد.

  • مغایرت کالای دریافتی با سفارش

تمامی سفارش های ارسالی در دو مرحله مختلف چک می شود. به همین خاطر احتمال اینکه محصولی که بدست تان برسد با محصولی که سفارش داده اید متفاوت باشد خیلی کم است اما اگر این مورد برای تان پیش آمد، می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مان برای تعویض کالا راهنمایی تان کنند. 02128428833 (هزینه ارسال کالا از سمت شما را فروشگاه زیبابست تقبل می کند)

  • معیوب بودن محصول

ما همیشه برای ارسال سفارشات تمام تلاش مان را می کنیم تا به ایمن ترین شکل آن ها را ارسال کنیم اما گاهی اوقات پیش میاید که محصولی در مسیر تحویل، ضربه ببیند. اگر برای سفارش تان این مورد پیش آمده میتوانید آن را برای ما برگشت بزنید تا کالای جدید برای تان ارسال شود. هزینه برگشت کالا برعهده ما است. همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانند به شکل کامل تری راهنمایی تان کنند. 02128428833

  • انصراف از خرید

اگر به هر دلیلی از سفارش تان منصرف شده باشید می توانید خریدتان را کنسل کنید. اگر هنوز سفارش تان را ارسال نکرده باشیم با تماس تلفنی به شماره 02128428833 می توانید خریدتان را کنسل کنید.

اما اگر سفارش تان به واحد توزیع ارسال شده باشد لازم است زمانی که بدست تان رسید، آن را تحویل نگیرید تا سفارش تان برگشت داده شود. و وقتی بسته به انبار زیبابست رسید همکاران ما با شما تماس میگیرند و باقی موارد برای بازگشت مبلغ به حساب تان را انجام میدهند.

لازم است این مورد را ذکر کنیم، بخاطر هزینه ای که فروشگاه ما برای ارسال محصولات تقبل می کند، زمان برگشت هزینه خریدتان، مبلغ 9 هزار تومان کسر شده و باقی مبلغ به حساب تان واریز میشود. این مورد برای تمام مبلغ های خرید انجام خواهد شد.

  • تعویض محصول

اگر سفارش تان تحویل انبار شده باشد امکان تعویض سفارش تان را نداریم تا زمانی که محصول بدست تان برسد. و بخاطر رعایت مسائل بهداشتی محصولاتی که پلمپ ندارند امکان تعویض سلیقه ای برای شان وجود ندارد.

محصولاتی که دارای پلمپ هستند نباید پلمپ شان مخدوش شده یا باز شده باشد و محصول لازم است در سلامت کامل باشد. برای این محصولات اگر دلیل تعویض کالا، موارد سلیقه ای باشد هزینه برگشت مبلغ به انبار زیبابست برعهده خریدار است.

چقدر زمان میبرد تا مبلغ به حسابم واریز شود؟

اگر خریدتان را کنسل کرده اید و یا سفارش تان نقصی داشته است که لازم است مبلغ به حساب تان واریز شود. بعد از رسیدن بسته به انبار زیبابست همکاران ما با شما تماس میگیرند و بعد از دریافت شماره کارت تان (همان کارتی که با آن مبلغ را واریز کرده اید) حداکثر تا 1 روز کاری مبلغ را به حساب تان واریز می کنند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان