ابروهایی پرپشت و درخشان با مصرف بهترین تقویت کننده ابرو

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

معمولا کمبود ویتامین، آلودگی‌های مختلف، مشکلات هورمونی، استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد و عدم توجه به سلامت ابروها اصلی‌ترین عامل ریزش و کم پشت شدن ابروها به شمار می‌روند. استفاده از محلول‌ها و سرم‌های تقویت کننده ابرو نقش مهمی در زیبایی، پیشگیری و کنترل ریزش ابرو دارد.

نعرفی بهترین تقویت کننده ابرو

ابروها به ‌عنوان یکی از اجزای صورت تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و داشتن ابروهای سالم و پرپشت دغدغه بسیاری از ما است. در این میان برخی افراد به دلایل گوناگونی دچار ریزش و کم پشت شدن ابروهای خود می ‌شوند. شاید راه‌ های گوناگونی برای رفع ریزش و زیباتر شدن ابروها وجود داشته باشد، اما همه این راه ‌ها از نظر علمی درست و قابل اطمینان نیستند. اگر شما هم به دنبال کنترل ریزش و حفظ زیبایی ابروهای خود هستید، مطالعه این مقاله از سایت زیبابست را از دست ندهید؛ چون می‌خواهیم بررسی بهترین تقویت کننده ابرو بپردازیم.

1- ژل تقویت کننده ابروی اویدرم مدل کراستم؛ بهترین تقویت کننده ابرو

برای داشتن ابروهای سالم و زیبا باید به بهداشت پوست اهمیت دهیم و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نامرغوب را کنار بگذاریم. افرادی که دچار ریزش و کم پشتی ابروهای خود شده ‌اند، بهتر است از مصرف خودسرانه محلول‌ها و پودرهای گیاهی و نامعتبر پیشگیری کنند. در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی زیبابست می ‌توانید بهترین تقویت کننده ابرو استاندارد و تایید شده را برای مراقبت از ابروهای خود تهیه کنید.

یکی از محصول های مناسب برای تقویت ابروها، ژل تقویت کننده ابروی اویدرم است. این ژل تقویت کننده باعث پرپشت شدن، پیشگیری از ریزش، تحریک سلول‌های رشد و تقویت تارهای نازک ابرو می‌ شود. در ترکیبات ژل تقویت کننده ابروی اویدرم مدل کراستم از عناصر گیاهی و ویتامین B5 استفاده شده است. این تقویت کننده با تحریک فولیکول های مو و افزایش جریان خود باعث رویش ابروها می شود و برای خانم و آقایان قابل استفاده است.

ژل تقویت کننده ابروی اویدرم مدل کراستم، بهترین انتخاب برای تقویت ابروها

2- سرم احیا کننده ابرو سریتا؛ قوی ترین محلول تقویت کننده ابرو

تقویت‌ کننده های ابرو فقط برای حفظ زیبایی ابروها نیستند و بیشتر آن‌ ها قابلیت درمانی هم دارند. این تقویت کننده ها هم مانند محصول های مراقبت صورت از جمله کرم های ضد آفتاب در ترکیبات خود املاح و ویتامین های ضروری برای پوست و ابرو را دارند.

سرم احیا کننده ابرو سریتا یکی از قوی‌ ترین تقویت‌ کننده های ابرو است که خاصیت درمانی هم دارد. این سرم با داشتن ماده بیماتوپروست در ترکیبات خود به تقویت فولیکول های رشد ابرو کمک کرده و باعث رشد مجدد آن ها می‌ شود. روغن آرگان، ویتامین E و گلیسیرین از ترکیبات دیگر این سرم ابرو هستند. با استفاده از سرم سریتا می ‌توانید از شکنندگی و خشکی ابروهای خود جلوگیری و رطوبت مورد نیاز آن را تامین کنید.

3- سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره؛ بهترین تقویت کننده ابرو ایرانی

مشکلات هورمونی یکی از مهم‌ ترین عوامل ریزش ابروها به شمار می روند. برای درمان این مشکل می توانید از سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره استفاده کنید. تقویت کننده ابرو Cinere به دلیل داشتن پپتیدهای موثر در ترکیبات خود باعث استحکام بیشتر موها در محل رویش شده و از ریزش ابروها جلوگیری می کند. ویتامین ها و آمینواسیدها بخش دیگری از ترکیبات این سرم تقویت کننده را تشکیل می دهند.

سرم تقویت کننده ابرو سینره بدون رنگ است و بعد از استفاده، روی پوست اثر سفیدی یا سفیدک بر جای نمی‌ گذارد. این محصول را روزی دوبار بدون نیاز به شستشو روی ابروهای خود استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

در کنار زیبایی و سلامت ابروها، مراقبت از چشم‌ ها هم موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. بهترین محصولات مراقبت چشم را می توانید در سایت زیبابست مشاهده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

سرم تقویت کننده ابرو سینره، بهترین تقویت کننده ابرو ایرانی

4- تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا؛ بهترین تقویت کننده ابرو خارجی

در این بخش از مطلب می خواهیم یکی از بهترین تقویت کننده های ابرو خارجی را به شما معرفی کنیم. تقویت کننده ابرو ماوالا محصولی از کشور سوییس است که در ترکیبات آن ویتامین ها و مواد معدنی بی شماری وجود دارد. موکوپلی ساکارید طبیعی موجود در این محلول باعث افزایش رشد ابروها و مژه ها می شود. ویتامین B2 و آمینواسیدهای موجود در محلول ماوالا هم به افزایش گردش خون در ابروها کمک می کند. این ترکیبات در کنار یکدیگر از ریزش و کم پشت شدن ابروها جلوگیری کرده و باعث استحکام و ضخامت آن ها می شوند.

تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا، حاوی ویتامین ب و آمینواسیدهای ضروری برای ابرو و مژه

5- ژل تقویت کننده ابرو سروینا؛ یک تقویت کننده ابرو گیاهی حاوی رزماری

تقویت کننده های گیاهی پوست و مو، طرفداران بی شماری دارد و علت این موضوع نداشتن عوارض بر اثر استفاده از این محصولات است. ژل تقویت کننده ابرو سروینا یک محصول ایرانی بوده که بر پایه عصاره های گیاهی تولید شده است. در این ژل تقویت کننده ابرو عصاره های رزماری، آویشن و رازیانه، گیاه بابونه و صمغ درخت تارا به کار رفته است. با استفاده از این ژل از ریزش ابروهای خود جلوگیری کرده و باعث رشد مجدد آن ها می شوید.

آشنایی با طریقه مصرف ژل تقویت کننده ابروی سروینا

در هنگام مصرف ژل تقویت کننده ابروی سروینا، باید پوست صورت با استفاده از یک پاک کننده از آلودگی ها پاک کنید. سپس مقدار بسیار کمی از ژل را روی ابروها قرار داده و آن ها را ماساژ دهید. بعد از ماساژ ابروها، اجازه دهید ژل سروینا به مدت ۴ ساعت روی ابروهای شما بماند و بعد آن را به‌ طور کامل بشویید.

عصاره رزماری در ژل تقویت کننده ابروی سروینا باعث جلوگیری از ریزش ابرو می شود

6- ژل تقویت کننده ابروی اوریفلیم مدل The One، تقویت کننده ویتامینه مژه و ابرو

برخی از افراد علاوه بر ریزش ابرو، به ریزش مژه هم دچارند. استفاده از برخی محصول های دوکاره مانند ژل تقویت کننده اوریفلیم مدل وان برای درمان ریزش ابرو و مژه ها تاثیر قابل توجهی در این افراد خواهد داشت. این تقویت کننده ابرو و مژه محصولی از کشور سوئد است و بعد از استفاده باعث شفافیت و درخشندگی ابرو و مژه می‌ شود.

اگر چشم های حساسی دارید یا از لنزهای مختلف استفاده می کنید نگران استفاده از ژل تقویت کننده اوریفلیم نباشید. این محصول بدون عطر و رنگ یا عناصر شیمیایی خطرناک است و آسیبی به چشم ها نمی رساند. در ترکیبات این ژل تقویت کننده بیوتین یا همان ویتامین B8 و پانتنول وجود دارد که باعث استحکام مژه ها و ابروهای نازک و ضعیف می شود.

7- محلول تقویت کننده ابرو اکسیلیا، معجزه‌ای برای تقویت و رشد ابرو و مژه

داشتن ابروهای پر پشت و مژه های بلند با وجود محصولات و محلول های تخصصی، کاری غیر عملی نیست. محلول تقویت کننده ابرو و مژه اکسیلیا یکی از محصولاتی است که به طور تخصصی به بلند شدن مژه ها و ابروها کمک می‌ کند. این محلول حاوی بیماتوپروست بوده که باعث رشد ابروها و حجیم شدن آن ها خواهد شد. محلول تقویت کننده ابروی اکسیلیا از عفونت های چشمی جلوگیری می کند و استفاده از آن باعث آسیب به چشم نمی شود.

محلول تقویت کننده ابرو و مژه اکسیلیا، محلولی تخصصی برای رشد ابرو و مژه

قوی ترین و بهترین انواع تقویت کننده ابرو را در سایت زیبا بست سفارش دهید

در این مقاله به معرفی بهترین تقویت کننده مو پرداختیم و امیدواریم توانسته باشیم به طور کامل درباره آن ها صحبت کنیم. به یاد داشته باشید با وجود محصولات تقلبی در بازار، لوازم آرایشی و بهداشتی از سایت های معتبر خریداری کنید. زیبابست با فروش محصولات اصل، با کیفیت و با قیمت مناسب سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد. شما می توانید با اطمینان خاطر محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را در این سایت سفارش دهید. قابل ذکر است کارشناسان زیبابست با شماره تلفن ۲۸۴۲۸۸۳۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه محصولات این فروشگاه هستند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان