راهنمای خرید عطر گرم زنانه و معرفی 3 عطر با تخفیف ویژه

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
راهنمای خرید عطر زنانه

پوشش مناسب و زیبا در کنار رایحه ای که دیگران از شما دریافت می کنند به عنوان جزوی از استایل شخصی می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد و در افزایش جذابیت و اعتماد به نفس تان تاثیر مهمی داشته باشد. شاید انتخاب عطر مناسب برای شما و یا هدیه دادن به دیگران چندان کار ساده ای نباشد به همین خاطر ما قصد داریم این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابست را به معرفی بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه اختصاص دهیم تا شما عزیزان بتوانید راحت تر عطری مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

چه ملاک هایی را برای انتخاب عطر و ادکلن مناسب باید در نظر داشت؟

برای انتخاب عطر و ادکلن و یا مردانه باید این موضوع مد نظرتان باشد که علاقمند به چه رایحه و طبعی هستید و براساس آن قدم بردارید. برای مثال عطر های گرم و شیرین دارای رایحه ی گلی، طبیعت، مشک، شکلات هستند و حس لطافت و زنانگی در شما را دو چندان می کند که مناسب فصل های سرد سال می باشد و عطرهای خنک با داشتن رایحه ی ملایم شکوفه ها و مرکبات احساس تازگی و آرامش خاصی در شما ایجاد می کند که می تواند برای بهار و تابستان انتخاب مناسبی باشد اما در ساخت عطرهای تلخ از اسانس های ریشه درختان و ادویه های تند شرقی استفاده می شود و به گونه ای جذابیت بیشتری به نسبت عطرهای دیگر برای شما به همراه دارد.

معرفی عطرهای گرم

آشنایی با خصوصیات عطرهای گرم

بهتر است بدانید بهترین گزینه برای فصل پاییز و زمستان انتخاب عطرهایی با رایحه ی گرم و شیرین است. چراکه حتی پوشیدن لباس های ضخیم هم از پخش رایحه و ماندگاری آن به هیچ عنوان کم نخواهد کرد.

بطور کلی عطرهای گرم از رایحه های چوب صندل، مشک، ادویه های شرقی و شکلات برخوردار هستند و عطرهایی که در آن از نت های گلی یاس، مریم و محمدی استفاده شده جزو عطرهای گرم و لطیف به شمار می روند که به دلیل ایجاد سر درد برای افراد گرم مزاج مناسب نخواهند بود اما برای افراد سرد با طبع سرد بسیار آرامش بخش می باشد.

معرفی چند عطر زنانه گرم

یکی از موضوعات مهم در انتخاب و خرید عطر و ادکلن زنانه، ماندگاری و پخش بوی آن است که لازم است بدانید عطرهای گرم و تلخ بیشترین ماندگاری را در مقایسه با عطرهای خنک و تابستانی دارا هستند. ما در ادامه به معرفی چند عطر زنانه با رایحه گرم و شیرین می پردازیم. اگر علاقمند به استفاده از عطرهای با طبع گرم هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

عطر جیبی زنانه پاور پلاس با رایحه la vie est belle

عطر جیبی زنانه پاور پلاس با رایحه la vie est belle

این عطر با بهره گیری از نت های گلی شما را به یک باغ پر از گل و گیاه دعوت می کند. عطر جیبی زنانه پاور پلاس با رایحه la vie est belle جزو عطرهای گرم و شیرین محسوب می شود که برای فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب است. نت های اولیه این عطر حاوی رایحه انگور فرنگی سیاه و گلابی است و نت های میانی آن شامل ترکیب فرح بخش شکوفه های پرتقال، زنبق و یاسمین بوده و در پایان با در کنار هم قرار دادن عطر پاچولی، دانه تونکا و وانیل به اتمام می رسد.

این عطر دارای رایحه شیرین و طبع گرمی است که با قدرت پخش بوی بالا و دوام طولانی برای قرارهای عاشقانه و مهمانی های دوستانه یا رسمی می تواند گزینه خوبی باشد.

عطر زنانه جیبی پاورپلاس با رایحه trussardi donna

عطر زنانه جیبی پاور پلاس با رایحه trussardi donna

این عطر یک انتخاب بی نظیر برای خانم های شیک پوش می باشد که با رایحه شیرین گلی و میوه ای حس زنانه را در شما پر رنگ تر می کند. در نت آغازین این عطر رایحه میوه ای لیمو و یوزو و در نت های میانی نیلوفر آبی، یاس و شکوفه های پرتقال خودنمایی می کند و با رایحه چوب صندل، نعناع هندی، وانیل و سدر به پایان می رسد تا شیرینی دلپذیر این عطر را ماندگار کند.
عطر زنانه جیبی پاور پلاس با رایحه trussardi donna و عطر گلی- میوه ای حس لطیف زنانه به شما می دهد که سرزندگی خود را به خوبی به رخ بکشید.

عطر زنانه جیبی پاور پلاس با رایحه alien

عطر زنانه جیبی پاور پلاس با رایحه alien حجم 25 میل

این عطر با رایحه جذاب و همینطور ماندگاری بالا حس زیبای آرامش و شادی برای شما خانم های سخت پسند به ارمغان می آورد.
ترکیب هنرمندانه رایحه گل یاس با نت های چوبی در این عطر طوری رقم خورده که هر انسانی را به خود جذب می کند. نت های ابتدایی، میانی و پایانی عطر زنانه جیبی پاور پلاس با رایحه alien تنها از 3 رایحه دلپذیر گل یاس، نت های چوبی و کهربا تشکیل شده که برای استفاده در مهمانی های شبانه و فصل های سرد سال مناسب است.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان