لوازم آرایشی ضروری در روتین آرایشی خانم‌ها

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

برای آشنایی با لوازم آرایش ضروری برای آرایش خانم‌ها این مطلب را دنبال کنید.

لوازم آرایشی مورد استفاده در روتین آرایشی روزانه خانم‌ها

زنان در همه جای دنیا با آرایش کردن و آراستن صورت سعی در زیباتر نشان دادن چهره خود دارند. فرقی نمی‌کند که یک آرایشگر حرفه‌ای یا یک فرد مبتدی در آرایش کردن باشید بعضی از لوازم آرایش باید در کیف آرایشی هر خانمی وجود داشته باشند. ما در این مقاله وسایل مهم آرایشی و کاربردهای آن را برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

انواع لوازم آرایشی پوست صورت؛ عضو ثابت روتین روزانه آرایشی

شادابی، سلامت و زیبایی پوست صورت مهم‌ترین عامل زیبا دیده شدن صورت شما است. یک آرایش مناسب برای پوست با استفاده از وسایل مناسب می‌تواند چهره شما را چند سال جوان‌تر نشان دهد.

استفاده از مرطوب کننده و آب‌رسان پوست؛ بهترین محصول مراقبت پوست

پوستی خشک یا دهیدراته به سرعت پیر شده و چین و چروک می‌افتد. بهترین راه برای پیشگیری از این اتفاق، این است که براساس تایپ پوستی خود مرطوب کننده و آب‌رسان پوست صورت را تهیه کرده و استفاده از آن را در روتین پوستی خود قرار دهید.  استفادهاز مرطوب کننده در روتین پوستی افراد به خصوص خانم‌ها باید قرار داشته باشد اما محافظ پوست دیگری هم وجود دارد که می‌تواند کمک بسیار زیادی به حفظ سلامت پوست خانم‌ها می‌کند.

استفاده از پرایمر در روتین آرایشی خانم‌ها ضرورتی ندارد و بیشتر میکاپ آرتیست‌‌ها و افرادی که به صورت حرفه‌ای آرایش می‌کنند آن را زیر آرایش خود به کار می‌برند. پیشنهاد ما به شما تهیه و استفاده از یک پرایمر مناسب برای حفظ بیشتر سلامتی پوست صورت است.  ما در زیبابست با همراهی متخصصین حوزه پوست و مو انواع محصولات مناسب پوست صورت را برای شما فراهم کرده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به بخش‌های مختلف سایت از آن‌ها باخبر شوید.

آیا می‌توان مرطوب کننده را جایگزین استفاده از پرایمر کرد؟

خرید لوازم آرایش اصل صورت در سلامت پوست تاثیر مستقیم دارد. قبل از زدن کرم پودر بر روی پوست صورت با استفاده از یک پرایمر مناسب منافذ باز پوستی را ببندید. زدن پرایمر علاوه بر پخش یک دست کرم‌ پودر مانع از نفوذ آن به لایه‌های عمیق پوستی شده و سلامت پوست را حفظ خواهد کرد. می‌توانید به جای پرایمر از مرطوب کننده صورت استفاده کرده و عملکرد مشابه آن را با پرایمر مشاهده کنید.

انتخاب کرم پودر مناسب برای روتین روزانه

کرم پودر و پنکک؛ مهم‌ترین بخش کیف لوازم آرایشی خانم‌ها

کرم پودر و پنکک جز مهم‌ترین لوازم آرایشی صورت هستند. کرم پودر را براساس نوع پوست خود تهیه کرده و با مقدار مناسبی از آن، صورت خود را به جز محدوده چشم‌ها و لب کاور کنید. معمولا خانم‌ها پنکک را به صورت ثابت در آرایش روزانه خود استفاده می‌کنند. می‌توانید به صورت روزانه از پنکک به تنهایی استفاده کنید ولی استفاده از کرم مرطوب کننده را زیر آن فراموش نکنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی لینک از قیمت بهترین کرم پودر برای استفاده روزانه و ویژگی‌های آن مطلع شوید.

لوازم آرایش چشم که در کیف آرایش شما ضروری هستند

حتی خانم‌هایی که اهل آرایش زیاد نیستند، میکاپ چشم هر چند ساده و با کمترین لوازم آرایش چشم را فراموش نمی‌کنند. آرایش چشم‌ها به حدی در زیبایی و باز شدن صورت تاثیر دارد که می‌تواند به تنهایی چهره شما را از این رو به آن رو کند. نکته‌ای که همه خانم‌ها آن را می‌دانند و به این دلیل کارخانه‌های بزرگ آرایشی یک لاین مراقبتی کامل را برای آن طراحی کرده اند، حساسیت و آسیب پذیری چشم است.

برای سلامت چشم‌ها و جلوگیری از پیر و چروک شدن پوست دور چشم و پوست پلک، از لوازم آرایش اصل استفاده کنید و به لوازم بی کیفیت و قیمت پایین اصلا اطمینان نکنید.

نکته آخری که در مورد لوازم آرایش چشم وجود دارد این است که هیچ محصول مراقبتی را بدون مشورت یا پزشک متخصص برای چشم و پوست اطراف آن استفاده نکنید.

خرید سایه چشم و سایه ابرو برای داشتن چشمانی زیباتر

یک پلت سایه چشم و سایه ابرو با رنگ‌های نود یا خنثی باید در وسایل آرایشی هر خانمی وجود داشته باشد. سایه چشم تقلبی به سرعت پوست پلک را پیر و چروک کرده و شما را دچار افتادگی شدید پلک خواهد کرد. بنابراین از سایه‌های باکیفیت و با قیمت مناسب استفاده کنید و در هنگام خرید سایه چشم، تهیه براش مناسب برای سایه زدن را فراموش نکنید.

خرید ریمل و خط چشم برای داشتن چشمانی درشت و زیباتر

استفاده از ریمل و خط چشم در روتین یک آرایش مناسب جایگاه ویژه‌ای دارند. براساس نیاز خود نوع مناسبی از خط چشم مثل مویی یا ماژیکی و نوع مناسبی از ریمل مثل بلند کننده یا حجم دهنده را انتخاب کنید. می‌توانید استفاده از ریمل را به تنهایی در روتین آرایش روزانه خود قرار داده و از خط چشم برای موقعیت‌های خاص‌تر استفاده کنید.

انتخاب لوازم آرایشی چشم برای روتین روزانه

استفاده از رژلب و بالم لب و ایجاد یک تغییر بزرگ در صورت

پس از آرایش چشم‌ها آرایش لب است که تغییر بسیار زیادی در چهره خانم‌ها ایجاد می‌کند. رژ لب یکی از بهترین و جذاب‌ترین وسایل آرایشی برای زیباسازی صورت محسوب می‌شود. اگر به صورت روزانه از رژ لب استفاده می‌کنید، از اصل بودن رژ لبی که می‌خرید مطمئن شوید. تشخیص اصل بودن لوازم آرایشی کاری سخت نیست و با چند تکنیک ساده که برای شما در مقاله دیگری آن‌‌ها را آماده کرده ایم می‌توانید از اصل بودن رژ لب اطلاع پیدا کنید. گزینه بهتری که پیش روی شما قرار می‌گیرد استفاده مداوم از بالم لب است.

استفاده دائمی از رژ لب می‌تواند باعث خشکی پوست لب شده و آن را پوسته پوسته کند. بهتر است در برنامه روزانه خود بالم لب را جایگزین رژ لب کرده و به صورت دائمی از آن استفاده کنید.

در ادامه برای داشتن یک آرایش حرفه‌ای و کامل وسایلی را به شما معرفی خواهیم کرد که نیازی نیست آن‌ها را در روتین آرایش روزانه خود استفاده کنید اما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی بیشتر چهره شما داشته باشند.

نحوه خرید رژ لب مناسب برای روتین روزانه

یک آرایش حرفه‌ای با لوازم آرایشی حرفه‌ای تر

لوازم آرایشی زیادی هستند که برای داشتن یک آرایش زیبا و حرفه‌ای به ما کمک زیادی می‌کنند. اما اجباری برای وجود آن‌ها در آرایش روزانه و لوازم آرایشی شما وجود ندارد. با این حال وجود آن‌ها در کیف لوازم آرایش، می‌تواند ابزار کاملی برای آرایش مهمانی و مناسبت‌های مهم باشد. در ادامه بهترین لوازم آرایشی برای داشتن یک میکاپ ویژه را به شما معرفی خواهیم کرد.

کانسیلر، کانتور و برانزر لوازمی برای زاویه سازی و رفع ایرادات پوستی

کانسیلر همانطور که از نام آن پیدا است برای پوشاندن ایرادات پوستی استفاده می‌شود. نوع معروف آن سفید رنگ بوده و برای پوشاندن سیاهی و گودی زیر چشم استفاده می‌شود. از برانزر و کانتور نیز برای زاویه‌سازی و فرم‌دهی به صورت استفاده شده و نحوه استفاده از آن‌ها به فرم صورت و آرایش مد نظر شما وابسته است.

رژگونه و هایلایتر؛ دو یار جدانشدنی برای برجسته کردن گونه‌ها

از رژگونه برای مشخص کردن محدوده گونه و از هایلایتر برای برجسته‌تر کردن استخوان گونه استفاده می‌شود. براساس فرم صورت و مدل آرایش مد نظر خود نحوه رژگونه زدن و پخش آن را یاد بگیرید.

خرید فیکساتور یا تثبیت کننده آرایشی برای داشتن آرایشی با ماندگاری بالا

تثبیت آرایش صورت با فیکساتور اهمیت بسیاری دارد و ماندگاری آن را روی پوست صورت افزایش می‌دهد. اگر از فیکساتورهای معمولی استفاده می‌کنید قبل از زدن رژ لب از فاصله 15 سانتی متری روی صورت به جز نواحی چشم‌ها و لب‌ها به آرامی آن را اسپری کنید. اگر از پودر و فیکساتور‌های جامد استفاده می‌کنید فقط کرم پودر و کانسیلر را فیکس و تثبیت کنید.

پالت رژگونه و هایلایتر را چگونه انتخاب کنیم؟

خرید بهترین لوازم آرایش برای استفاده روزانه از زیبابست

ما در فروشگاه اینترنتی زیبابست شرایطی را فراهم کرده‌ایم که بتوانید لوازم آرایش مورد نیاز خود را به آسانی تهیه کنید. اگر برای انتخاب و تهیه محصول نیاز به مشاوره دارید با شماره‌گیری 02128428833 از متخصصین ما مشاوره رایگان دریافت کنید. خوشحال می‌شویم اگر نظر یا تجربه‌ای برای انتخاب لوازم آرایشی دارید در قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان