لیفت صورت چیست؟ مرحله به مرحله لیفت صورت با آرایش در خانه

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

با رعایت نکات ساده و جزئیاتی باورنکردنی می‌توانید بدون استفاده از داروهای شیمیایی و تنها با ترفندهای آرایشی، صورت خود را به صورت لیفت شده و شاداب نشان دهید.

لیفت صورت با آرایش

افتادگی پوست یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که بعد از سی سالگی به سراغ خانم‌ها می‌آید. به همین دلیل در سال‌های اخیر راه حل‌های متفاوتی برای درمان یا پوشاندن این افتادگی‌ها ارائه شده است. در این مطلب به شما خواهیم گفت که لیفت صورت چیست. همچنین در این مطلب بیان می‌کنیم که چگونه بدون درمان‌های شیمیایی و تنها با ترفندهای آرایشی می‌توانید صورت خود را به خوبی لیفت کنید. با این راهکارهای ساده آشنا شوید.

لیفت صورت؛ راه حلی برای درمان افتادگی پوست

تغییر در شادابی و سفتی پوست صورت یکی از اولین نشانه‌های افزایش سن است. با این حال علاوه بر بالا رفتن سن، دلایل دیگری مانند عدم رسیدگی به پوست، استفاده از لوازم آرایشی غیر معتبر، استرس و جمع شدن چربی در میان لایه‌ها و چروک‌های ریز صورت، باعث شل شدن پوست می‌شود. با وجود افتادگی صورت، پوست دیگر حالتی شاداب و سرزنده نخواهد داشت. به همین دلیل ممکن است حتی با آرایش روزانه و معمول نیز نتوانید جلوه دلخواه را برای صورت خود ایجاد کنید. لیفت صورت یکی از راه حل‌های پزشکی و سلامت برای ایجاد شادابی دوباره در پوست است.

لیفت صورت در حقیقت یک روش جوانسازی پوست است. این درمان با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و پایه آن نیز تزریق موادی به لایه‌های عمیق‌تر پوست است. اما با توجه به اینکه این روش درمانی پر هزینه است و ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشد، می‌توانید با کمک ترفندهای ساده آرایشی صورت خود را شاداب و لیفت شده نشان دهید. کافی است بهترین برندها را از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی تهیه کنید و نکات زیر را در آرایش رعایت کنید.

بهترین روش لیفت صورت

زیرسازی آرایش؛ ترفندهای کانتورینگ برای لیفت صورت

مهم‌ترین ابزار شما برای زیر سازی آرایش صورت و لیفت آن، کانتور و کانسیلر هستند. در حقیقت با این ابزارها می‌توانید زاویه‌سازی صورت را به گونه‌ای انجام دهید که رو به بالا و کشیده باشد. با این روش، صورت شما بعد از آرایش شاداب و جوان‌تر به نظر می‌رسد. قبل از شروع آرایش باید مراحلی کاربردی را برای تامین بهداشت پوست انجام دهید.

استفاده از آبرسان و پرایمری که قابلیت پر کردن منافذ باز پوست را دارد به شما کمک می‌کند که ساده‌تر مراحل زیرسازی را اجرا کنید. دقت کنید که بعضی از پرایمرها خاصیت رطوبت‌رسانی بیشتری دارند. اما در پر کردن منافذ ضعیف‌تر عمل می‌کنند. بنابراین باید پرایمرهایی را انتخاب کنید که به خوبی خطوط و لایه‌های صورت را پر و پوست را یکدست می‌کنند. همچنین پیش از استفاده از آبرسان، با نوک انگشتان خود پوست صورت را به آرامی و به سمت بالا ماساژ دهید.

بهترین لوازم آرایش اورجینال

چگونه با کانتور و کانسیلر صورت را به بالا لیفت کنیم؟

ساده‌ترین روشی که باعث می‌شود مرزبندی دقیق برای استفاده از لوازم آرایشی داشته باشید، این است که یک خط فرضی را از قوس ابرو به صورت عمودی در نظر بگیرید. این خط تا پایان آرایش صورت می‌تواند مرز استفاده از لوازم آرایش را برای ایجاد لیفت صورت مشخص کند. برای کانتور صورت باید روش‌های معمول کانتور را کنار بگذارید. بهترین روش کانتورینگ برای لیفت صورت، کانتور بغل پیشانی و در امتداد انتهای ابرو است. در حقیقت بر خلاف کانتورینگ معمولی، قلم کانتور را بالای پیشانی و زیر خط گونه استفاده نکنید. برای کانتور گونه، قلم را از بالای گوش به پایین بکشید. این خط باید صاف و درست تا مرز خط فرضی شما باشد.

برای محو کردن خطوط کانتور باید براش را رو به بالا بکشید. این کار باعث می‌شود سایه کانتور نیز رو به بالا ایجاد شود و با خطای دید، پوست شما را کشیده‌تر از حالت معمول نشان دهد.

روش صحیح استفاده از کانسیلر برای لیفت صورت نیز بسیار ساده است. کافی است علاوه بر هاله زیر چشم، انتهای چشم را نیز با کانسیلر بپوشانید و آن را به سمت بالا محو کنید. با این کار هاله زیرین چشم به چشمان شما حالت لیفت خواهد داد.

بهترین آرایش برای لیفت صورت بدون بوتاکس

ساده‌ترین روش لیفت چشم با آرایش؛ لیفت صورت با رعایت جزئیات آرایشی

مانند دیگر روش‌های آرایشی، بیشترین نما و جلوه را برای ترفندهای لیفت می‌توانید روی آرایش چشم پیاده سازی کنید. در گام اول باید به سراغ آرایش ابرو بروید. لیفت ابرو می‌تواند جلوه آرایش شما را زیباتر کند.

یکی از روش‌های لیفت ابرو، استفاده از ریمل ابرو است. با کمک فرچه ریمل یا ژل ابرو، ابروها را به سمت بالا شانه بزنید و ثابت کنید. اگر ابزارهای آرایشی ابرو را در اختیار ندارید، یک فرچه ابرو را روی یک صابون نرم و نم دار بکشید و ابروها را با فرچه به بالا شانه کنید.

لیفت ابرو در آرایش

مهم‌ترین بخش آرایش چشم برای لیفت صورت، خط چشم است. برای رسم خط چشم باید بر خلاف همیشه که قلم خط چشم را از انتهای چشم می‌کشید، از کمی بالاتر رسم آن را شروع کنید. در حقیقت در حالت عادی، امتداد خط چشم تا انتهای پلک باعث می‌شود چشم شما حالت افتاده‌تری پیدا کند. اما اگر خط چشم را با یک دنباله رو به بالا و کمی بالاتر از خط پلک بکشید، چشم شما حالتی کشیده پیدا می‌کند.

ارایش چشم رو به بالا

برای کامل کردن لیفت چشم با ترفندهای آرایشی، ریمل چشم را نیز از نقطه شروع خط چشم روی مژه‌ها بزنید. تیره کردن بیش از حد مژه‌های انتهایی باعث می‌شود که پلک حالتی افقی‌تر پیدا کند. همچنین بهتر است از کشیدن سایه و مداد تیره زیر پلک خودداری کنید.

نحوه زدن ریمل در آرایش لیفت صورت

مرحله پایان لیفت صورت با آرایش؛ ریزه‌کاری‌هایی که باید بدانید

برای زدن رژگونه در این نوع از آرایش، باید همان خط فرضی را دوباره در نظر بگیرید. همچنین بهتر است براش رژگونه را به صورت کاملا خطی بکشید و از محو کردن بیش از حد آن خودداری کنید. استفاده از هایلایتر بالای رژگونه، کنار پیشانی و بالای ابرو به صورت حرف c نیز می‌تواند در نمای کشیده صورت اثرگذار باشد.

برای آرایش لب نیز بهتر است از ترفندهایی استفاده کنید که باعث قلوه‌ای شدن لب می‌شوند و شکل کلی آن را از حالت افقی خارج می‌کنند.

راه های لیفت صورت با رژگونه

خرید اینترنتی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال از زیبابست

قبل از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست نیز می‌توانید با انجام کارهایی مانند روتین پاکسازی پوست، صورت شاداب و جوانی داشته باشید. همچنین برای حفاظت از پوست صورت باید از لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر و اورجینال استفاده کنید.

برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه اینترنتی زیبابست، کافی است به صفحه اصلی سایت مراجعه و سفارشات خود را به سادگی ثبت کنید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان