معرفی بهترین کرم ضد آفتاب های ایرانی در بازار

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

امروزه مدل های مختلفی از کرم های ضد آفتاب در بازار وجود دارد اما تنها بعضی از این برندها توانسته اند رضایت اکثر مصرف کننده ها را جلب کنند. اگر شما هم به دنبال انتخاب کرم ضد آفتاب خوب هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

خیلی از افراد بر این باورند که استفاده از کرم های ضد آفتاب فقط مختص فصل تابستان و روزهایی است که نور آفتاب را به چشم میبینیم و در روزهای سرد و برفی نیازی به استفاده از ضد آفتاب نیست اما در اصل اینطور نیست اشعه های مضر خورشید در تمام فصل سال وجود دارند و حتی در روزهای ابری می توانند باعث آفتاب سوختگی و یا ایجاد لک روی پوست شوند.

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب با به حداقل رساندن هر گونه آسیب های پوستی و جلوگیری از اصابت اشعه های فرابنفش از پوست در برابر آسیب هایی همچون آفتاب سوختگی، سرطان پوست، پیری پوست و ایجاد لک و تیرگی ها محافظت می کند. اگر شما هم قصد انتخاب و خرید بهترین ضد آفتاب های ایرانی را از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دارید با ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب حتی در منزل!

اشعه های فرابنفش به غیر از آسیب های که ایجاد می کنند دارای تاثیرات مثبت نیز هستند اما کاری که ضد آفتاب ها انجام می دهند آن است که با حفظ اثرات مفید با ایجاد یک لایه ی محافظ روی پوست باعث می شود اشعه های مضر فرابنفش (UVA و UVB) توسط پوست جذب نشود که این مسئله از بروز مشکلات جبران ناپذیری مثل سرطان پوست، پیری زودرس و آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

از آنجایی که محافظت و حفظ سلامت پوست امروزه در هر سن و سالی اهمیت زیادی پیدا کرده استفاده از محصولات مراقبتی پوست بخصوص کرم های ضد آفتاب می تواند بهترین تاثیر را در مراقبت صورت و جوانسازی پوست تان بر عهده داشته باشد.

کرم ضد آفتاب

کدام ضد آفتاب را انتخاب کنیم؟ رنگی یا بدون رنگ؟

هیچ تفاوتی از لحاظ تاثیرگذاری بین دو نوع ضد آفتاب رنگی و بی رنگ وجود ندارد تنها فرقشان این است که ضد آفتاب های رنگی به دلیل پوشش دهی لک، جوش ها و کاور مشکلات پوستی، نیاز مصرف کنندگان را به کرم پودرها برطرف می کند اما خانم هایی که پوستی صاف و یکدستی دارند می توانند از ضد افتاب های بی رنگ برای مصرف روزانه استفاده کنند.

دقت کنید ضد آفتابی که انتخاب می کنید دارای محافظت کافی در برابر نور آفتاب باشد و SPF بالای 30 داشته باشد همینطور بهتر است در ساختار و ترکیبات ضد آفتاب که تهیه می کنید از تیتانیوم و زینک استفاده شده باشد. این دو مواد شاید باعث ایجاد حالتی سفید روی پوست شوند اما به نسبت ضد آفتاب های دیگر دارای اثر محافظتی بیشتری می باشند و قادرند هرگونه التهابات را کاهش دهد و از ایجاد جوش های پوستی جلوگیری کند.

معرفی چند نمونه از بهترین کرم ضد آفتاب های ایرانی

شاید این مسئله برای تان مهم باشد که بین انواع مختلف ضد آفتاب های ایرانی و خارجی که کارکردهای مختلفی هم دارند کدام ضد آفتاب بهتر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی آشنا شوید.

کرم ضد آفتاب های الارو

کرم ضد آفتاب ضدلک الارو spf50، موثر در درمان لک های پوستی

یکی از ویژگی های مثبتی که ضد آفتاب الارو مدل spot solution را از ضد آفتاب های دیگر جدا می کند جذب کردن ویتامین های مفید خورشید و همینطور کاهش لک های ناشی از افرایش سن می باشد. این کرم با داشتن فیلترهای محافظتی قدرتمند از برخورد اشعه های مضر فرابنفش و اثرات زیانبار رادیکال های آزاد به سطح پوست جلوگیری می کند و روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

کرم ضد آفتاب ضد لک الارو به دلیل پوشانندگی مناسب نواقص پوستی صورت تان را صاف و یکدست می کند و همینطور بخاطر بافت سبکی که دارد مانع مسدود شدن منافذ و بروز جوش های پوستی خواهد شد.

کرم ضد آفتاب مای

کرم ضد آفتاب بی رنگ مای SPF30، محافظ قوی و ضد التهاب پوست

یکی دیگر از برندهای کرم ضد آفتاب ایرانی موفق برند مای می باشد که توانسته سالیان طولانی جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان ایرانی پیدا کند. این کرم دارای محافظت قوی در برابر اشعه های UVA و UVB است و به راحتی می تواند بروز هرگونه آسیب هایی همچون خشکی، التهاب و تحریکات پوستی را به حداقل برساند همینطور با تقویت و افزایش حالت انعطاف پذیری پوست از ایجاد چین و چروک های جدید حلوگیری کند.

این ضد آفتاب برای پوست های خشک و نرمال طراحی شده که با بافت سبک و بی رنگ بودن علاوه بر خانم ها می تواند برای آقایان هم گزینه مناسبی باشد.

کرم ضد آفتاب سینره

کرم ضد آفتاب رنگی سینره SPF 50 مناسب انواع پوست

یکی دیگر از محصولات ایرانی که می توان به عنوان بهترین ضد آفتاب رنگی برای انواع پوست معرفی کرد ضد آفتاب رنگی سینره SPF 50 است که بهترین انتخاب برای استفاده روزمره می باشد. این ضد آفتاب با عملکرد چندکاره علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید با مهار اثرات مخرب رادیکال آزاد از ایجاد چین و چروک و لک های پوستی جلوگیری می کند.
این کرم فاقد چربی با ایجاد ظاهری مات و بدون ایجاد حس سنگینی روی پوست شما را برای مدت طولانی، از استفاده روزانه محصولات آرایشی همچون کرم پودر بی نیاز می کند همینطور با خاصیت تسکین دهندگی خود در رفع التهابات و حساسیت های پوستی فوق العاده اثرگذار می باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعات جامعی در مورد بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و تاثیرات آن در اختیارتان قرار دهیم. شما عزیزان می توانید با آگاهی کامل و بدون هدر دادن وقت و هزینه ی اضافی سفارشتان را در هر ساعتی از شبانه روز در فروشگاه اینترنتی زیبابست ثبت کنید و تجربه ی خوشایندی را از خریدتان بخاطر داشته باشید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان