معرفی 8 تا از معروف‌ترین مدل‌های ماسک مو مناسب انواع موها

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

داشتن موهای سالم و زیبا نیاز به مراقبت‌ های روزانه، تامین ویتامین های ضروری و حفظ رطوبت مورد نیاز مو دارد. اگر موهای شما بعد از شستشو یا بر اثر رنگ کردن و استفاده از سشوار دچار خشکی شده، بهترین راه از بین بردن این آسیب ها، استفاده از ماسک مو است.

معرفی بهترین ماسک مو برای درمان آسیب و شکنندگی موها

موهای ما بر اثر عوامل مختلفی مانند آلودگی ‌ها، ذرات چربی و رنگ شدن‌ های مکرر دچار خشکی و شکنندگی می‌ شود. گاهی اوقات شدت این آسیب‌ ها آنقدر جدی و وسیع است که چاره ‌ای جز کوتاه کردن موها باقی نمی ماند. بهترین راه حل برای درمان موهای آسیب دیده، آبرسانی و استفاده از ماسک های مخصوص است. برای استفاده از یک ماسک مناسب باید به نوع موهای خود توجه داشته باشید. اگر به دنبال درمان موهای آسیب دیده خود هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید؛ چون می‌ خواهیم بهترین ماسک مو را در زیبابست معرفی کنیم.

1- ماسک مو کامان مدل بیوتن و زینک؛ بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده

موهایی که به دلیل دکلره، اتو کشیدن و سشوار کشیدن بیش از اندازه، دچار آسیب شده ‌اند باید از ماسک مویی استفاده کنند که خاصیت درمانی هم دارد. ماسک مو کامان مدل بیوتن و زینک که در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست موجود است، یکی از بهترین مدل‌ های ماسک مو بوده که در تکیبات آن زینک و بیوتن وجود دارد.

زینک و بیوتن با قدرت محافظت‌ کنندگی بالایی که دارند باعث تقویت ریشه و ساقه مو می‌شوند. ماسک مو کامان مدل بیوتن و زینک با استفاده از ویتامین های گروه B نیازهای مورد نیاز مو را تامین می‌ کند و بدون نیاز به آبکشی تا شستشوی بعدی روی موهای شما باقی می‌ ماند.

ماسک مو داخل حمام کامان،‌ غنی از زینک و ویتامین های گروه ب

2- ماسک مو سولفات فری هاوایی؛ بهترین انتخاب ماسک برای موهای وز

زمانی که موهای آسیب دیده به موقع درمان نشود، ساقه های مو دچار موخوره، نازکی و شکنندگی می شوند. در مقابل هم برای رعایت بهداشت مو نباید از هر مراقبت کننده ای استفاده کرد. سولفات و پارابن دو عنصر مضر برای مو بوده و میزان آسیب ها را بیشتر می کنند. ماسک مو هاوایی فاقد سولفات و پارابن بوده و حاوی روغن آرگان و ویتامین‌های مختلفی مانند E و A است. وجود امگا 6 و امگا 9 در این ماسک از وز شدن موها جلوگیری و به سلامت بیشتر تارهای نازک مو کمک می‌کنند.

3- ماسک مو کامان مدل کراتین؛ مناسب موهای معمولی

اگر موهای نسبتا چرب یا معمولی دارید که به موخوره و خشکی مبتلا شده است، استفاده از ماسک مو داخل حمام کامان مدل کراتین، برای موهای شما انتخاب درستی است. ماسک موی کراتینه کامان حاوی روغن های آفتابگردان، گردو، بوریتی و جوانه گندم است که باعث حفظ رطوبت موها می‌ شود. استفاده از این ماسک کراتینه باعث حفظ شادابی، افزایش استحکام ریشه و تثبیت رنگ مو خواهد شد.

ماسک مو کامان مدل کراتین، بهترین مارک ماسک مو ایرانی

4- ماسک موی فولیکا طلایی؛ بهترین ماسک برای موهای خشک

فولیکا یکی از برندهای معتبر ایرانی بوده که شامپو‌ها، نرم کننده ها و ماسک موهای موثر و متنوعی تولید کرده است. افرادی که موهای خشکی دارند که بعد از استحمام دچار حالت وز و شکننده می شود باید از ماسک موی فولیکا طلایی مخصوص موهای خشک استفاده کنند. این ماسک مو حاوی کراتین، عصاره جو دو سر، شی باتر و گلوکونات روی است که باعث حفظ لطافت و درخشندگی موها می شوند.

5- کرم آبرسان کامان مدل کراتین؛ معجزه‌ای برای رفع شکنندگی و کدر شدن موها

موها به دلیل استفاده از شوینده‌ های نامرغوب و رنگ موهای غیر استاندارد تغییر حالت می‌ دهند و شکننده می ‌شوند. کرم آبرسان کامان مدل کراتین یک محصول مناسب برای تامین و حفظ رطوبت موها به شمار می رود. با استفاده از این کرم آبرسان کراتینه، موهای شما به مرور زمان درخشان شده و حالت پذیری فوق العاده ای پیدا می کند. کرم آبرسان کامان نیازی به آبکشی ندارد و برای استفاده از این محصول کافی است با کمک رطوبت دست‌، مقداری از این محصول موهای خود را ماساژ دهید.

موهایی درخشان و خیره کننده با کرم آبرسان کامان مدل کراتین

6- ماسک موی کراتینه مای؛ مناسب‌ترین ماسک موی کراتینه ایرانی

مای به‌ عنوان یکی از بهترین برندهای شناخته شده ایرانی، بهترین ماسک موی کراتینه ایرانی را هم در کنار محصولات دیگری، تولید کرده است. ماسک موی مای حاوی کراتین هیدرولیز شده است. این کراتین باعث لخت و نرم شدن، درخشندگی، رفع حالت الکتریسیته، تقویت ساقه مو و از بین رفتن حالت وز و شاخی شدن موها می شود. افرادی که موهای آسیب دیده، مجعد و فر دارند برای خوش حالت شدن موهای خود باید از این ماسک کراتینه استفاده کنند.

7- کرم آبرسان کامان مدل بیوتین و زینک؛ ماسک موی بدون آبکشی

برای داشتن موهای سالم و زیبا، رعایت اصول اولیه بهداشتی و استفاده از شوینده‌ ها کافی نیست. چون برخی از شوینده ها حاوی مواد مضری اند که باعث تخریب بافت مو و پوست سر می شود. اگر موها شما به دلیل استفاده از انواع رنگ مو یا شوینده های نامرغوب دچار آسیب شد؛ باید از کرم های آبرسانی که در ترکیبات خود ویتامین و املاح مورد نیاز برای درمان مو دارند را استفاده کنید. یکی از بهترین کرم های آبرسان موجود در زیبابست، کرم آبرسان کامان مدل بیوتن و زینک است که به آبکشی هم نیاز ندارد.

هیر واتر کامان، حاوی زینک،‌ بیوتن و ویتامین B5 است که باعث درخشندگی و بافت طبیعی مو می شود. حالت سبک و عدم ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست سر و موها یکی از ویژگی‌ های مهم آبرسان کامان است. همچنین این محصول از وز شدن، خشک شدن بعد از استحمام و شاخی شدن موها جلوگیری می‌کند. با توجه به اینکه کرم آبرسان مدل بیوتن و زینک کامان بعد از استحمام قابل استفاده است تا مدت ها رطوبت و خوش حالتی موهای شما حفظ خواهد شد. اگر برای موهای رنگ شده خود به دنبال یک ماسک موی قوی هستید، ما در زیبابست استفاده از ماسک موی سریتا که ماسک موی تخصصی برای موهای رنگ شده‌ است را پیشنهاد می‌ کنیم. در قسمت بعدی به‌ طور کامل درباره این ماسک مو صحبت خواهیم کرد.

آبرسان کامان مدل بیوتن و زینک، بهترین کرم مو بدون آبکشی

8- ماسک موی سریتا بیوتی؛ ماسک موی قوی برای موهای رنگ شده

بعد از معرفی بهترین مدل های ماسک مو برای انواع موها، می خواهیم یک ماسک موی قوی برای موهای رنگ شده معرفی کنیم. سریتا یک ماسک موی تخصصی برای موهای رنگ شده است که از بروز آسیب های مختلف روی مو پیشگیری می‌ کند. ماسک موی سریتا حاوی عصاره انار و چای سبز است و باعث تثبیت و ماندگاری رنگ موها می‌ شود.

افرادی که موهای خود را رنگ، دکلره و هایلایت کرده اند می توانند برای ماندگاری رنگ، حفظ شادابی و تامین رطوبت موهای خود از ماسک سریتا استفاده کنند. استفاده از این ماسک بسیار ساده بوده و فقط کافی است بعد از شستشوی موها، مقداری از ماسک را به مدت ۵ دقیقه روی موهای خود ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

خرید بهترین مارک ماسک مو برای موهای آسیب دیده از زیبابست

امیدواریم در این مقاله بهترین ماسک موها را به شما معرفی کرده باشیم. برای خرید انواع ماسک مو بدون صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد می توانید همین حالا انواع ماسک مو را در سایت زیبایست سفارش دهید. همچنین می‌تونید اگر سوالی درباره محصولات یا نحوه ثبت و دریافت سفارش داشتید با کارشناسان زیبابست از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۸۳۳-۰۲۱ مطرح کنید.

زهرا بخش پور 09.10.1399

ببخشید برای موهای چرب هم پیشنهادتون همین ماسک مو کامان مدل کراتین موهای معمولیه؟ ممنون میشم یک ماسک مو مخصوص موهای خیلی چرب و هم معرفی کنید.

    زیبابست 09.10.1399

    سلام زهرا جان
    می تونید از همین ماسک موی کامان مدل کراتین استفاده کنید. این ماسک مو برای موهای چرب و معمولی قابل استفاده هست و غیر از تقویت ساقه مو باعث تنظیم چربی مو هم میشود.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان