همه چیز درباره پوست دهیدراته؛ معرفی 5 محصول مناسب این پوست

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
همه چیز درباره پوست دهیدراته

دهیدراته شدن پوست یکی دیگر از مشکلات رایج پوستی است که با کمبود آب بدن ایجاد می شود و ممکن است هر فردی با هر جنس پوستی با آن درگیر شود. بسیاری از افراد اطلاع درستی از جنس پوست خود ندارند و به دلیل نشانه های مشابه بین پوست خشک و دهیدراته، این دو نوع پوست را یکسان می دانند و با روتین مراقبتی نادرست و کرم ها و لوسیون های نامناسب نه تنها کمکی به بهبود شرایط پوستی خود نمی کنند بلکه مشکل را حادتر می کنند.

اگرتا به حال بر این باور بودید که فرقی بین پوست دهیدراته و خشک وجود ندارد و راه های درمانی که تا به الان انجام دادید کارساز نبوده حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

آشنایی با پوست دهیدراته یا کم آب

کم آبی پوست را می توان یک بیماری پوستی دانست که به دلیل کمبود آب و رطوبت پوست تحت تاثیر عواملی مثل تغییرات آب و هوایی، فصلی و رژیم غذایی ناسالم ایجاد می شود و عموما بصورت خارش، خشکی، چین و چروک و کدری پوست دیده می شود اما در پوست های خشک علت پوسته پوسته شدگی و کشیدگی پوست، تولید ناکافی چربی های طبیعی پوست بوده تا از این طریق رطوبت خود را حفظ کند.

می توان گفت یکی از مهم ترین پیامدهای پوست دهیدراته تشدید حساسیت های پوستی می باشد و این مسئله با از بین رفتن پوشش حفاظتی اتفاق می افتد که در اینصورت در برابر عوامل خارجی نمی تواند از خود دفاع کند در نتیجه هر گونه آلودگی و میکروب ها به راحتی به پوست وارد می شوند و باعث افزایش حساسیت های پوستی می شوند.

بهترین راهکار برای دهیدراته نگهداشتن پوست

بهترین راهکار برای هیدراته نگه داشتن پوست

چنانچه با مطالعه این مطالب متوجه دهیدراته بودن پوست خود شدید می توانید در کنار استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده به عنوان بهترین روش درمان با رعایت دستورالعمل های دیگر تا حد قابل توجهی به از بین بردن کم آبی پوست تان و همینطور حفظ زیبایی و سلامت پوست خود کمک کنید.

1- استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده

استفاده از مرطوب کننده و آبرسان صورت یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از دست رفتن آب پوست و خشکی آن می باشد. برای هیدراته نگه داشتن پوست صورت بهره گیری از محصولات برپایه آب، گیلیسیرین، وازلین و اسید هیالورونیک که در تامین و حفظ آب پوست نقش اساسی دارند بسیار اهمیت دارد.

فقط لازم است به خاطر داشته باشید که اول از محصولات آبرسان و در مرحله ی بعد از مرطوب کننده استفاده کنید اینکار به اضافه شدن آب به لایه های پوست و جلوگیری از تبخیر آن در طول روز کمک فراوانی می کند. ما در ادامه مطلب قصد داریم محصولات مناسب پوست دهیدراته یا کم آب را به شما معرفی کنیم که بطور قابل توجهی می تواند شما را از شر این مشکل خلاص کند.

کرم آبرسان درماتوم

کرم آبرسان قوی درماتوم مدل hydrex

کرم آبرسان درماتوم جزو یکی از موثرترین کرم ها در زمینه کم آبی پوست بوده که با نهایت آبرسانی به پوست علاوه بر اینکه به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می کند بلکه با تقویت ساختار پوست و خنثی سازی اثرات مخرب رادیکال آزاد در جوانسازی و کند شدن روند پیری پوست نیز فوق العاده موثر عمل کرده است.

این کرم با مقادیر مناسب گیلیسیرین وهیالورونیک اسید برای آبرسانی به پوست های دهیدراته طراحی شده که استفاده مداوم آن باعث افزایش لطافت و بازگشت رطوبت موردنیاز پوست تان خواهد شد.

آبرسان لافارر مناسب پوست چرب

کرم آبرسان کنترل کننده چربی لافارر

این کرم آبرسان پوست چرب لافارر را می توان یک آبرسان بی نظیر برای پوست های چرب و مستعد جوش معرفی کرد چرا که با داشتن عصاره های گیاهی و فورمولاسیون فوق العاده سبک بدون اینکه حس سنگینی و چربی روی پوست به جا بگذارد باعث تامین رطوبت از دست رفته پوست می شود.

لازم به ذکر است که در ساختار کرم آبرسان لافارر پوست چرب از هیچ مواد جوش زا استفاده نشده و این آبرسان با کنترل ترشح چربی پوست سبب رفع چربی اضافی و ایجاد ظاهر مات روی پوست می شود.

کرم آبرسان نئودرم

کرم آبرسان نئودرم مدل optimal hydrosense

استفاده از ترکیبات آبرسان قوی (گیلیسیرین، اسید هیالورونیک اسید) و ویتامین های کلاژن ساز (ویتامین E و B5) در کرم آبرسان نئوردم آن را به یک محصول فوق العاده برای پوست های خشک و خیلی خشک تبدیل کرده طوریکه استفاده روزانه از آن با افزایش میزان رطوبت در پوست و بهبود ساختار پوستی به از بین رفتن نشانه های خشکی و پیری پوست کمک زیادی می کند.

کرم آبرسان مورینگا

کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا

این کرم مورینگا با قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالا هر گونه نشانه های خشکی و زبری پوست را از بین می برد و با داشتن اثرات آنتی اکسیدانی قوی به بازسازی بافت پوستی و کاهش چین و چروک کمک شایانی می کند.

طراحی کرم آبرسان مورینگا حجم 50 میل بصورت تیوپی بوده و استفاده از آن نه تنها در متعادل شدن میزان رطوبت و چرب پوست موثر است بلکه باعث محافظت پوست در برابر هر گونه آلودگی و اثرات مخرب اشعه های خورشید می شود.

2- ماسک و سرم های آبرسان پوست

ماسک های خانگی حاوی عسل، روغن گیاهی (روغن زیتون و نارگیل) و میوه های آووکادو و برگ آلوئه ورا و ماسک های آماده با عصاره های گیاهی و ترکیبات آبرسان هیالورونیک اسید به دلیل غنی بودن از ترکیبات ویتامینه و مفید، نقش مهمی در هیدراته کردن پوست و جبران رطوبت از دست رفته پوست بر عهده دارند.

می توان ماساژ پوست با سرم های آبرسان صورت را هم یک راه درمانی موثر برای پوست های کم آب دانست که با تغذیه و بهبود خونرسانی پوست در روشن شدن رنگ پوست و حفظ حالت ارتجاعی آن تاثیر فراوانی دارد. ما در اینجا شما را با یک نمونه از سرم های قوی آبرسان پوست آشنا می کنیم.

سرم آبرسان الارو

سرم آبرسان و ضد چروک الارو

این سرم با فورمولاسیون فوق العاده قدرتمند علاوه بر تاثیرات بالایی که در آبرسانی و رفع مشکلات خشکی پوست بر عهده دارد به راحتی می تواند با بکارگیری ترکیبات ضد چروک قوی و با عملکرد مشابه بوتاکس روند کلاژن سازی پوست تان را تحریک کند و باعث کاهش چروک های پوستی شود.

سرم آبرسان و ضد چروک الارو با آبرسانی عمیق و رفع خشکی پوست رطوبت لازم پوست را فراهم می کند همینطور بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و پارابن برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد.

3- اجتناب از شوینده های قوی

بهترین روش برای شست و شوی پوست های کم آب، استفاده از پاک کننده های ملایم تنها یک بار در روز است که با داشتن PH متعادل و فورمولاسیون مناسب نه تنها به از بین رفتن آلودگی و چربی اضافی پوست کمک می کنند بلکه با حفظ رطوبت طبیعی پوست از هر گونه آسیب وارده به پوست نیز جلوگیری می کند.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان