رفع جوش صورت با 5 روش ساده!

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

جوش صورت همیشه آزار دهنده بوده و همه به دنبال راه هایی هستند که بتوانند برای همیشه از شر این جوش ها خلاص شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ساده ترین و مطمئن ترین روش های رفع جوش آشنا شوید.

رفع جوش صورت

جوش ها معمولا به عنوان یک زائده کوچک و تنها نشانه ای از مشکلات پوستی هستند که بخاطر تغییرات هورمونی و یا تولید بیش از حد چربی در زیر منافذ پوست ایجاد میشوند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد رایج ترین درمان های خانگی آکنه و پرفروش ترین محصولات ضد جوش صورت در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست صحبت کنیم اگر مایلید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

روشهای ساده رفع جوش صورت

امروزه خیلی از افراد به این باور رسیده اند که شستشوی مداوم پوست و انجام لایه برداری و لیزر تحت نظر پزشک جز حساس کردن و تحریک بیشتر پوست نتیجه ای ندارد به همین منظور ما برای جوش هایی که بصورت دوره ای روی پوست پدیدار می شوند سعی داریم با چند راهکار ساده شما را در محو شدن جوش و آکنه کمک کنیم.

1- استفاده از یخ برای جوش؛ روشی ساده و در عین حال باورنکردنی

اگر روزانه بطور مداوم چند دقیقه یخ را روی جوش و آکنه ماساژ دهید متوجه تاثیرات بی نظیر آن روی پوست تان خواهید شد. استفاده از یخ یا کمپرس سرد علاوه بر کاهش التهابات، قرمزی، تورم و درد نواحی چرکی در کاهش اندازه و بهبود شرایط ظاهری جوش تاثیر زیادی دارد.

لازم است بدانید مالیدن یخ روی آکنه شاید باعث خالی شدن کامل ترشحات جوش های چرکی و عفونی صورت نشود اما حداقل مطمئن هستید در مقایسه با مواد های شیمیایی دیگر برای درمان جوش تاثیر منفی روی پوست تان نخواهد داشت.

از بین بردن جوش صورت در یک روز

2- آبلیمو روشی موثر برای رهایی از جوش و لک های به جا مانده از آن

لیمو یا آبلیمو به عنوان یک محصول طبیعی و میکروب کش برای از بین بردن جوش و آکنه با داشتن اثر آنتی باکتریال قوی با کاهش التهابات و باکتری های سطح پوست به درمان جوش و لک های باقی مانده کمک زیادی می کند. این ماده با ارزش علاوه بر لایه برداری و پیشگیری از بسته شدن منافذ پوستی به دلیل دارا بودن اسید سیتریک با خاصیت خشک کنندگی در درمان جوش های سر باز و ملتهب فوق العاده موثر است.

3- چای سبز و جوش صورت؛ راز داشتن پوستی صاف و بی نقص

چای سبز با خاصیت آنتی باکتری قادر است جوش های چرکی و سر سفید را خشک کند و از ایجاد جوش های سرسیاه و بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کند. آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز به غیر از پاکسازی منافذ باز، با داشتن اثرات ضد التهابی باکتریهای تولید کننده آکنه را هم از بین می برد.

عسل برای جوش صورت

4- استفاده از عسل، درمان کننده عالی جوش های قرمز و ملتهب

اگر به دنبال یک روش طبیعی و موثر برای رفع جوش های خود هستید ماسک عسل می تواند انتخاب درستی برای شما باشد. عسل ضمن حفظ رطوبت پوست بافت های آسیب دیده و ملتهب را ترمیم می کند همینطور با حذف سلول های مرده از پوست و کاهش التهابات راه را برای خروج عفونت و چربی باز می کند.

5- استفاده از کرم و ژل ضد جوش

امروزه چه در داروخانه ها و چه در فروشگاه های سطح شهر محصولات زیادی برای مراقبت صورت وجود دارد که کمی کار را برای افرادی که اطلاع دقیقی درمورد محصول ندارند سخت می کند به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مطلب با ما باشید تا شما را با قوی ترین محصولات ضد جوش که بازخورد مثبتی را از سمت مصرف کنندگان دریافت کرده آشنا کنیم.

ژل ضد جوش سینره

ژل ضد جوش سینره، با تاثیرگذاری سریع

این ژل سینره یک محصول عالی با عملکرد چندگانه برای درمان تخصصی و سریع جوش های موضعی و التهابی معرفی شده که علاوه بر آنتی باکتریال بودن و رفع جوش های سر سیاه از ایجاد مجدد جوش و لک های حاصل از آن جلوگیری می کند.

ژل ضد جوش سینره به راحتی می تواند انواع جوش ها را از بین ببرد و با تاثیرگذاری عمیق لایه های آسیب دیده را بازسازی کند و منافذ پوست تان را کوچک کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به لایه برداری و رفع التهابات اشاره کرد که با خواص ضد عفونی کننده و تسکین دهندگی موثر به یکی از بهترین ضد جوش های ایرانی تبدیل شده است.

کرم ضد جوش درماتوم

کرم آنتی آکنه بسیار قوی درماتوم، بهترین کرم برای رفع انواع جوش

کرم ضد جوش قوی درماتوم یکی دیگر از ضد جوش های قوی ایرانی است که با خاصیت ضد التهابی خود علاوه بر کمک به رفع سریع جوش ها آثار به جا مانده از آن را نیز به راحتی از بین می برد. این کرم برای پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده که با کنترل ترشح چربی و تنظیم PH طبیعی پوست در رفع انواع جوش های التهابی، چرکی و آکنه فوق العاده اثرگذار است.

این ضد جوش صورت با جلوگیری از رشد باکتری های مولد آکنه مانع ایجاد جوش های جدید شده همینطور با لایه برداری مناسب به برطرف نمودن اسکار ناشی از آکنه کمک زیادی می کند. ترکیبات بکار رفته در این کرم ضمن کاهش چربی و براقیت پوست به حفظ رطوبت پوست، کاهش التهابات و جمع شدن منافذ باز پوست کمک شایانی می کند.

با کمی تلاش و رسیدگی و انجام روش های مراقبت از پوست که برخی از آن ها بسیار ساده و کم هزینه هستند می توانید سلامت و زیبایی دوباره پوست تان را بدست آورید. ما در این مقاله از فروشگاه زیبابست سعی داشتیم شما را با چند راهکار ساده اما موثر جهت درمان هرچه سریع تر جوش و آکنه آشنا کنیم تا شما عزیزان بعد از کسب اطلاعات کافی بتوانید بهترین راه حل را برای کاهش التهابات پوستی و یا درمان جوش ها بکار بگیرید.

شما چه روش های دیگری را برای رفع جوش صورت میشناسید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان