چند ترفند ساده اما باور نکردنی برای آرایش طبیعی و لایت

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

در سال های اخیر آرایش های غلیظ و پر رنگ محبوبیت چندانی ندارند و جای خود را با آرایش های لایت و طبیعی پر کرده اند. برای اینکه در طول روز یک آرایش کاملا طبیعی داشته باشید باید چند مرحله ساده را طی کنید تا چهره شما حالت زیباتری را داشته باشد بدون آن که میکاپ‌تان مشخص شود.

چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

اغلب خانم‌ ها با مراحل اولیه آرایش صورت آشنایی دارند و همچنین می‌ دانند کدام سبک آرایش یا کدام رنگ با پوستشان هماهنگی بیشتری دارد. با این حال در طول روز با افراد بسیاری مواجه می شویم که با حتی با داشتن آرایش، چهره ای طبیعی دارند و استفاده از لوازم آرایش در صورت آن ها به طور واضح مشخص نیست. گاهی اوقات هم در طول روز به آرایش های ملایمی نیاز داریم که رنگ و سبک قابل تشخیصی نداشته باشد اما موفق به انجام آن نمی شویم. فکر می کنید باید چطور آرایش کنیم که معلوم نشود و ظاهری کاملا طبیعی داشته باشیم؟ با مطالعه این مقاله از زیبابست به طور کامل با ترفندهای جذابی آشنا می شوید که مراحل یک آرایش طبیعی و لایت را قدم به قدم به شما آموزش می دهد.

آشنایی با مهم ترین مراحل یک آرایش لایت و روزانه

1- استفاده از مرطوب کننده ها، اولین قدم برای شروع یک آرایش طبیعی

قطعا شما هم مانند هر فرد دیگری آرایش را برای داشتن چهره ای زیباتر و بشاش تر انجام می دهید. برای اینکه در طول روز آرایش سبک و نچرالی داشته باشید اولین قدم استفاده از مرطوب کننده است. پیش از استفاده از کرم های مرطوب کننده، صورت خود را با آب و صابون شستشو دهید و آلودگی های مختلف را پاک کنید. سپس یک لایه مرطوب کننده را روی همه سطح صورت خود پخش کنید و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید.

هدف از این کار حفظ لطافت و آماده کردن پوست برای استفاده کرم پودر، پرایمر و کرم ضد آفتاب است. کرم های مرطوب کننده باید حاوی ویتامین و املاح مورد نیاز پوست هم باشند. همچنین مرطوب کننده ای را انتخاب کنید فاقد الکل یا پارابن باشد تا آسیبی به پوست شما وارد نشود. در یک سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی می توانید بهترین مدل های کرم مرطوب کننده را بعد از بررسی ویژگی های آن خریداری کنید. بعد از مرطوب کردن پوست باید زیرسازی را شروع کنید که در قسمت بعد به طور کامل آن را شرح خواهیم داد.

استفاده از مرطوب کننده اولین قدم برای یک آرایش نچرال و ملایم

2- BB کرم ها بهترین جایگزین کرم پودر و پنکیک برای یک آرایش ملایم

یکی از ترفندها برای اینکه به گونه ای آرایش کنیم که معلوم نشود، پوشاندن عیب های پوست مانند تیرگی ها و لک هاست. با استفاده از کرم پودر یا پنکیک می توانید این کار را به آسانی انجام دهید، اما این محصولات برای مصرف های روزانه سنگین هستند و اجازه تنفس به پوست نمی دهند. علاوه بر این، در کنار کرم پودر باید کرم ضد آفتاب هم برای پیشگیری از آسیب های اشعه نور خورشید استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از کرم پودر و کرم ضد آفتاب به صورت هم زمان، BB کرم ها را برای زیرسازی پوست خود انتخاب کنید.

BB کرم ها به عنوان لوازم آرایش مورد استفاده قرار می گیرند و قدرت پوشانندگی آن ها مانند کرم پودر است. این کرم ها حاوی SPF هستند که در کرم های ضد آفتاب وجود دارد و از پوست در برابر عوارض نور آفتاب محافظت می کنند. انتخاب هر نوع کرمی برای زیرساز پوست بر عهده شماست. به یاد داشته باشید در هنگام خرید کرم های پوشش دهنده باید رنگ آن یک تا دو درجه از پوست شما تیره تر یا روشن تر باشد. برای پوشاندن تیرگی های اطراف چشم هم می توانید از کانسیلری استفاده کنید که یک تا دو درجه از پوستتان روشن تر باشد.

زیر سازی پوست با استفاده از کرم پودر مطابق با رنگ پوست

3- انتخاب یک رژگونه با رنگ ملایم، مناسب آرایش طبیعی دخترانه

بعد از زیر سازی پوست که باید به ملایمت و یکنواخت انجام شود نوبت به نحوه استفاده و انتخاب رنگ رژگونه می رسد. برای اینکه آرایش لایت و طبیعی داشته باشید باید یک رژگونه با رنگ روشن انتخاب کنید. رژگونه را بر اساس فرم صورت به شکل دورانی روی گونه ها پخش کنید. یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید یک آرایش لایت و هماهنگ بین اجزای صورت خود داشته باشید، استفاده از رژگونه به جای سایه است. کافی است بعد از رژگونه زدن، قلم خود را روی پلک های بالایی چشم، استخوان بینی و قسمت انتهایی چونه بکشید و از هارمونی به وجود آمده لذت ببرید.

آموزش نحوه صحیح رژگونه زدن در زیبابست

4- ابروهای طبیعی و بدون آرایش، بهترین انتخاب برای میکاپ دخترانه و نچرال

داشتن ابروهای مرتب نه تنها برای آرایش های طبیعی بلکه برای شاداب تر نشان دادن صورت هم ضروری است. وقتی قرار است یک آرایش ملایم و روزانه داشته باشید نباید ابروها را بیش از اندازه پهن یا تیره کنید. داشتن یک رنگ طبیعی و پر کردن بخش های خالی ابرو با مداد یکی از بهترین و پرکاربردترین روش ها برای یک میکاپ نچرال است.

حالت طبیعی ابروها، بهترین ترفند برای یک آرایش طبیعی

5- انتخاب صحیح از رژلب و بالب لب، بهترین ترفند برای آرایش طبیعی صورت

دخترهای جوان همیشه به دنبال داشتن آرایش لایت و سبک هستند و می خواهند بدانند که چطور آرایش کنیم که معلوم نشود؟ این سوال برای خانم هایی هم که قصد دارند با آرایش سن خود را کمتر کند پیش می آید. استفاده صحیح از رنگ رژلب یکی از مهم ترین بخش های یک میکاپ نچرال و لایت است. آرایش لب به صورت طبیعی و با رنگ های جذاب اهمیت زیادی در یک آرایش ساده و دخترانه دارد. برق لب یا همان بالب لب، رژلب های صورتی رنگ که براق یا مات باشند جزو بهترین انتخاب ها برای یک آرایش روزانه هستند. در انتخاب رنگ رژ باید به تناژ رنگ پوستتان هم توجه کنید. چون مهم ترین موضوع این است که رنگ رژ با پوست شما سازگاری داشته باشد.

عدم استفاده از رژ تیره برای آرایش ملایم و طبیعی

6- آرایش طبیعی چشم با کمک ریمل های مشکی

برای آرایش چشم در یک میکاپ طبیعی باید از ریمل مشکی استفاده کنید چون ریمل های رنگی حالتی غیر طبیعی و مصنوعی به چهره شما می دهند. مورد دیگر که در آرایش طبیعی اهمیت دارد پیشگیری از ریزش ریمل زیر چشم است. گاهی اوقات در چنین شرایطی امکان شستشوی صورت و از بین بردن تیرگی ها وجود ندارد. برای این کار بهتر است از ریمل های ضد آب برای آرایش چشم خود استفاده کنید تا بر اثر گرما و تعریق پخش نشوند و اطراف چشم ها را سیاه نکنند.

ریمل مشکی، بهترین انتخاب برای آرایش طبیعی چشم

جدیدترین مدل های لوازم آرایش را از فروشگاه اینترنتی زیبابست خریداری کنید

آرایش لایت و نچرال برای افرادی که می خواهند هر روز چهره ای شاداب و پر انرژی اما طبیعی داشته باشند مناسب است. موضوعی که در هنگام میکاپ باید به آن دقت کنید استفاده از لوازم آرایش با کیفیت است. لوازم آرایش خریداری شده نباید باعث آسیب زدن و نرسیدن اکسیژن به پوست شوند. خرید وسایل میکاپ از یک فروشگاه معتبر باعث اطمینان خاطر می شود.

شما می توانید هم اکنون در فروشگاه اینترنتی زیبابست مرغوب ترین لوازم آرایش اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنید. سفارش های شما ظرف مدت سه روز کاری به دستتان خواهد رسید. یکی دیگر از مزیت های خرید از زیبابست مطالعه ویژگی های دقیق و کامل لوازم آرایشی و بهداشتی ویژه همه اعضای خانواده است.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان