ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟ معرفی 3 برند پرطرفدار در بازار

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟

توجه به بهداشت ناحیه تناسلی همانند رعایت بهداشت فردی از اهمیت زیادی برخوردار است.ناحیه تناسلی بانوان به عنوان یکی از ارگان های حساس بدن ممکن است تحت تاثیر یکسری باکتری ها و قارچ ها دچار خارش، سوزش و یا بوی نامطبوع شود که بی توجهی به این مشکلات مطمئنا بیماری و عفونت های جدی تری برای این ناحیه به همراه خواهد داشت به همین خاطر نظافت و محافظت این قسمت از بدن نیاز به توجه و حساسیت بیشتری دارد.

اگر می خواهید از بروز هرگونه عفونت مربوط به واژن جلوگیری کنید و بهداشت ناحیه تناسلی را به بهترین شکل رعایت کنید تا انتهای این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست همراه ما باشید تا شما را با بهترین محصولات بهداشتی بانوان آشنا کنیم.

نحوه عملکرد ژل بهداشتی بانوان چگونه است؟

ژل بهداشتی محصولی است که بطور اختصاصی برای شستشو و بهداشت ناحیه واژن فورموله و طراحی شده است. محیط داخلی واژن دارای میکروب های (باکتری، ویروس و قارچ) مفید و مضر فراوانی است که بیشتر آن ها باکتری های مفیدی هستند که به تنظیم ph این ناحیه کمک می کنند.

اما کاری که این محصول انجام می دهد آن است که با ثابت نگه داشتن تعادل ph ناحیه تناسلی باعث زنده نگه داشتن باکتری های مفید و از بین بردن باکتری های مضر می شود که این مسئله در حفظ سلامت واژن تاثیر بسزایی بر عهده دارد.

فواید استفاده از ژل بهداشتی بانوان

فواید استفاده از ژل بهداشتی بانوان

همانطور که می دانید بهداشت واژن به عنوان یک اندام مهم و حساس در زنان سلامت کلی دستگاه تناسلی را تضمین می کند همینطور به راحتی می تواند از بروز انواع بیماری های واژینالی و تغییر در حالت طبیعی ترشحات واژن جلوگیری کند.

می توان از جمله مشکلاتی که اکثر بانوان در ناحیه تناسلی با آن درگیر هستند به عفونت، خشکی واژن، بوی بد و ترشحات واژن اشاره کرد به علاوه اگر شرایط فراهم باشد دستگاه تناسلی می تواند به محیطی برای تجمع و رشد باکتری و قارچ ها تبدیل شود و انواع بیماری برای این ناحیه ایجاد کند.

شوینده های واژینال به عنوان یک محصول موثر در بهداشت فردی بانوان با خاصیت آنتی باکتریال و رطوبت رسانی که دارند به سرعت می توانند از خشکی واژن جلوگیری کنند و مانع تکثیر میکروب ها در این ناحیه شوند همچنین می توانند در رفع بوی نامطبوع و کاهش میزان ترشحات غیر طبیعی (ترشحات زرد زنگ) موثر باشند.

ژل بهداشتی بانوان برای چه افرادی مناسب است؟

لازم است بدانید دوشیزگانی که دوران قاعدگی را تجریه کرده اند و خانم ها در هر دوره و سنی می توانند از شوینده های بهداشتی استفاده کنند. بخصوص زمانیکه دچار مشکلاتی مثل خارش، سوزش، عفونت و بیماری های مختلف ناحیه تناسلی شده اند.

بهترین زمان استفاده از ژل بهداشتی بانوان قبل و بعد رابطه ی جنسی، بعد استخر و دوران پریودی است تا از ورود هر گونه عفونت و بیماری های مقاربتی به درون بدن در امان بمانند.

بهترین محصولات بهداشتی بانوان

امروزه با تنوع زیادی از ژل های بهداشتی در بازار، داروخانه ها و فروشگاه های آنلاین رو به رو هستیم اما انتخاب محصولی باکیفیت و مناسب کار دشواری است به همین خاطر ما در ادامه به معرفی چند نمونه از پرطرفدار ترین محصولات بهداشتی بانوان می پردازیم که ضمن فومولاسیون ملایم و در عین حال موثر باعث ایجاد خارش و حساسیت در اندام تناسلی نشود و تمامی نیاز شما از داشتن یک محصول مطمئن و بدون درد سر برطرف کند.

اسپری اکسی لیدی

اسپری بهداشتی بانوان نلا

اسپری اکسی لیدی یکی از بهترین محصولات بهداشتی بانوان جهت شستشوی ناحیه تناسلی بوده که با فورمولاسیون فوق العاده ملایم و سازگار با پوست به غیر از درمان سوزش، خارش و عفونت واژن در رفع زگیل ناحیه تناسلی هم تاثیر زیادی دارد همچنین با داشتن عصاره گل سرخ و گل بنفشه به رفع بوی بد این ناحیه کمک زیادی می کند.

اسپری بانوان نلا مدل اکسی لیدی با PH متعادل به راحتی برای دوشیزگان، بانوان و حتی آقایان قابل استفاده است به علاوه با جلوگیری از رشد بسیاری از میکروب های ناحیه تناسلی هر گونه نگرانی شما را بابت التهابات و ترشحات غیر طبیعی واژن از بین می برد.

ژل بهداشتی بانوان لافارر

ژل شستشوی بهداشتی بانوان لافارر

می توان ژل بهداشتی لافارر را یکی دیگر از پرفروش ترین شوینده های ژنیتال معرفی کرد که به حفظ سلامت دستگاه تناسلی کمک زیادی می کند. ژل شستشوی بهداشتی لافارر مناسب دوشیزگان و بانوان طراحی شده و با تنظیم PH می تواند اسیدیته مناسبی را برای جلوگیری از رشد میکروب ها و ایجاد عفونت فراهم کند.

این محصول با افزایش فعالیت باکتری های مفید و همینطور ساختاری بدون پارابن از خشکی ناحیه خارجی واژن جلوگیری می کند و مانع التهاب و سوزش در این ناحیه می شود. حفظ رطوبت غشاء مخاط واژن و رفع بوی نامطبوع از دیگر ویژگی های این محصول است که باعث شده نسبت به شوینده های دیگر متمایز شود.

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل لیدی

از دیگر محصولات بهداشتی پرطرفدار برند هیدرودرم ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل لیدی است که با فورمولاسیون بسیار ملایم و PH نزدیک به واژن بهداشت ناحیه تناسلی را تضمین می کند. این محصول یک شوینده طبیعی با رایحه مطبوع است که با اثرات ضد التهابی خود و بدون هیچ گونه حساسیتی به درمان و پیشگیری از انواع بیماری و عفونت ها کمک زیادی می کند.

این ژل بهداشتی با افزایش لطافت و رطوبت مخاط واژن مشکلات و آسیب های ناشی از حساسیت را کاهش می دهد و با جلوگیری از تکثیر میکروب های مضر در رفع بوی بد این ناحیه فوق العاده موثر عمل می کند.

همانطور که می دانید دستگاه تناسلی بانوان به نسبت سایر قسمت های بدن در برابر عفونت های باکتریایی حساس تر است و از آنجایی که انتخاب یک محصول نامناسب در صورت ناسازگاری با پوست و ایجاد تغییرات در این ناحیه می تواند مشکلات و عوارض مختلفی ایجاد کند رعایت بهداشت این قسمت از بدن به کمک یک شوینده باکیفیت اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه آنلاین زیبابست با ارائه و عرضه بهترین ژل های شستشوی بانوان با مناسب ترین قیمت بستر ایمن و راحتی را برای خرید اینترنتی شما عزیزان فراهم می کند تا به راحتی در هر جایی از کشور هستید محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان