کدام آبرسان برای پوست چرب مناسب است؟ معرفی 3 آبرسان پرطرفدار

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آبرسان مناسب پوست چرب

شاید خیلی ها بر این باور باشند که فقط افرادی با پوست خشک نیاز به استفاده از محصولات آبرسان دارند اما بهتر است بدانید استفاده از آبرسان همانند هر محصول مراقبتی دیگر برای هر نوع پوستی لازم و ضروری است. پوست انسان همواره در حال از دست دادن رطوبت است و عواملی مثل آب و هوا، شوینده های نامناسب، آلودگی و یکسری عادت های نادرست ممکن است باعث شوند آب درون پوست با سرعت بیشتری تبخیر شود.

کرم های آبرسان به عنوان یکی از ساده ترین راه های مراقبتی با حفظ و جبران رطوبت از دست رفته می توانند از بروز هر گونه آسیب های پوستی پیشگیری و از پوست تان محافظت کنند. اگر تمایل دارید با بهترین کرم های آبرسان پوست چرب آشنا شوید و آن ها را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا انتهای مطلب این مقاله از زیبابست، فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی همراه ما باشید.

آیا پوست چرب هم نیاز به آبرسانی دارد؟

بیشتر افرادی که پوست چرب دارند با این تصور که مرطوب کردن و آبرسانی پوست میزان چربی پوست را افزایش می دهد کمتر از کرم های آبرسان استفاده می کنند اما باید بگوییم این ایده کاملا اشتباه است زیرا بدون استفاده از کرم های مرطوب کننده، پوست دهیدراته شده و چربی بیشتری تولید می کند.

متاسفانه همین افراد در فصل های سرد سال که رطوبت پوست از بین می رود در معرض مشکلات پوستی قرار می گیرند که راه حل مناسب برای این افراد این است که پوست خود را بدون دریافت چربی اضافه آبرسانی کنند. محصولات آبرسان فاقد چربی که حاوی هیالورونیک اسید و گیلیسیرین هستند می تواند در عین حال که رطوبت مورد نیاز پوست تان را تامین می کند از ترشح بیش از حد چربی پوست هم جلوگیری کند.

نشانه های کم آبی پوست

نشانه های کم آبی در پوست چرب

فرقی نمی کند چه جنس پوستی دارید اگر مرطوب کننده ها را از روتین مراقبت صورت خود حذف کنید و پوست تان را به اندازه ی کافی آبرسانی نکنید با وجود چرب بودن، پوست تان دچار خشکی، کشیدگی و در برخی مواقع پوسته پوسته شدن در قسمت های بینی، پیشانی و چانه می شود همینطور به دلیل از دست رفتن آب سلول های پوستی و ترشح بیش از حد چربی ممکن است جوش و آکنه روی صورت تان ایجاد شود.

بنابراین بهتر است قبل نمایان شدن جوش، بسته شدن منافذ پوستی، افزایش چربی و براقیت پوست تان با کمک محصولات آبرسان قوی پوست چرب و یا درمان های خانگی (ماسک های گوجه، سیب، خیار، نمک دریا و سفیده تخم مرغ ) از پوست تان محافظت کنید و آن را هیدراته نگه دارید.

چه عواملی باعث از دست رفتن رطوبت پوست چرب می شود؟

عوامل داخلی و خارجی متعددی در به هم زدن تعادل و کم آبی پوست چرب دخیل هستند که ما در این قسمت به چند مورد از مهم ترین این علت ها اشاره می کنیم تا شما با شناخت این عوامل بتوانید علاوه بر بهبود شرایط پوست تان تا حدالامکان از آسیب به پوست تان نیز جلوگیری کنید.

1 – استفاده از شوینده های قوی

شاید افرادی که پوست چربی دارند بر این عقیده باشند که شستشوی صورت با شوینده های قوی که ph قلیایی دارند می تواند به رفع چربی اضافی و براقیت پوست کمک کند اما اینطور نیست زیرا این شوینده ها با از بین بردن چربی و خشک کردن پوست باعث می شوند پوست، چربی بیشتری برای جبران تولید کند و با جذب آلودگی ها آسیب پذیرتر شود.
به همین دلیل بهترین شوینده صورت برای پوست های چرب محصولاتی هستند که در ساختار آنها از ترکیبات ملایمی استفاده شده و ph آن نزدیک به ph طبیعی پوست باشد.

استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب

2- نور آفتاب

لازم است قبل از قرارگیری در معرض نور آفتاب از ضد آفتاب های فاقد چربی مناسب پوست چرب استفاده کنید زیرا عدم محافظت پوست در برابر آفتاب باعث از بین رفتن آب درون سلول های پوستی و در نهایت خشکی بیش از حد پوست می شود.

3- شستشوی صورت با آب داغ

شستن صورت با آب گرم نه تنها چربی های مفید و طبیعی را که بصورت لایه ای محافظ از تبخیر آب جلوگیری می کنند را از بین می برد بلکه با خشک کردن پوست باعث افزایش ترشح چربی و براقیت بیشتر پوست های چرب می شود به همین خاطر پیشنهاد ما به شما استفاده از آب ولرم برای شستشوی صورت است.

آشنایی با قوی ترین آبرسان های پوست چرب

برای درمان کم آبی پوست چرب با پرهیز از یکسری عادت های نادرست روزانه و استفاده از محصولات مرطوب کننده و آبرسان صورت که مخصوص پوست شما طراحی شده می توان تا حد زیادی مانع از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست تان شوید و این مشکل را ریشه کن کنید.

ما در ادامه به معرفی محصولاتی می پردازیم که به جای روغن در ساختار خود از هیالورونیک اسید، آلفاهیدروکسی اسید، کلاژن، گیلیسیرین و ترکیبات دیگر بهره گرفته اند و بدون مسدود کردن منافذ و چرب کردن، رطوبت مورد نیاز پوست های چرب را تامین می کنند.

کرم مرطوب کننده لافارر پوست چرب

کرم کنترل کننده چربی و مرطوب کننده لافارر

این کرم به دلیل بهره گیری از ترکیبات موثر با خاصیت کنترل چربی پوست و مات کنندگی جزو یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده از دید مصرف کنندگان شناخته شده که با محافظت پوست از آسیب های محیطی در کند شدن روند پیری پوست بسیار موثر عمل می کند.

کرم مرطوب کننده لافارر پوست چرب با دارا بودن قوی ترین ترکیبات آبرسان و غیر جوش زا به حفظ رطوبت طبیعی پوستهای چرب و مستعد جوش کمک زیادی می کند همینطور خواص ضد میکروبی و ضد التهابی آن باعث شده به یک آبرسان تسکین دهنده تبدیل شود که در کاهش رشد و تکثیر باکتری های مولد آکنه تاثیر بسزایی دارد.

کرم مرطوب کننده پوست چرب مورینگا

کرم دست و صورت مورینگا مناسب پوست چرب

کرم مرطوب کننده پوست چرب مورینگا محصولی تخصصی برای آبرسانی عمقی و با دوام پوست های چرب و مختلط معرفی شده که با داشتن اسیدهای چرب ضروری و تغذیه پوست از نشانه های پیری زودرس و اثرات مخرب نور خورشید و آلودگی محیطی جلوگیری می کند.

این مرطوب کننده حاوی ترکیبات کنترل کننده چربی است که کمک می کند برق و یا جوشی روی پوست ایجاد نشود همینطور با کوچک کردن منافذ پوستی باعث می شود به مرور پوست تان کاملا مات و یکدست شود.

آبرسان درماتوم

کرم آبرسان قوی درماتوم

کرم آبرسان هیدراکس یک نرم کننده قوی از برند ایرانی درماتوم بوده که با نفوذ پذیری سریع در زمانی کوتاه می تواند تا حد زیادی خشکی پوست تان را رفع کند به علاوه فورمولاسیون سبک و آبرسانی عمیق آن باعث شده در حفظ ph طبیعی پوست، ایجاد طراوت و شادابی پوست هم فوق العاده اثرگذار عمل کند.

کرم آبرسان درماتوم با داشتن کمپلکس تقویت کننده، نرم کننده و مرطوب کننده به راحتی قادرست از پوست تان در برابر اثرات مخرب محیطی محافظت کند و با ترمیم ساختار پوست روند پیری پوست را به تاخیر بیاندازد.

ما در این مقاله از زیبابست با معرفی محصولات آبرسان قوی و ارائه راهکارهای مناسب جهت درمان کم آبی پوست سعی کردیم راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب را در اختیارتان قرار دهیم تا شما عزیزان پس از بررسی ویژگی های محصول مدنظرتان با مراجعه به بخش مراقبت پوست فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابست به راحتی بتوانید آبرسان مناسب خود را با قیمتی مقرون به صرفه بصورت آنلاین خریداری کنید و در کوتاهترین زمان این محصول باکیفیت را درب منزل دریافت کنید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان