پنکیک آرایشی چیست؟ همراه با راهنمای خرید پنکیک صورت خوب

دسته بندی : آرایشی و بهداشتی
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پنکیک آرایشی چیست؟

پنکیک آرایشی یکی دیگر از لوازم آرایشی پرکاربرد و پر مصرف مورد استفاده خانم ها است که با بافت پودری فشرده تا حد زیادی می تواند هر گونه ناهمواری های سطح پوست مثل کک و مک، جوش، جای جوش و لک ها را پوشش دهد و پوستی صاف و یکدست برای شما ایجاد کند. اگر تمایل دارید در مورد خصوصیات و کاربرد های پنکیک بیشتر بدانید این مقاله از زیبابست را از دست ندهید.

ما قصد داریم این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست را به کاربرد های متفاوت پنکیک و اینکه آیا از پنکیک می توان برای هر جنس پوستی استفاده کرد صحبت کنیم تا شما عزیزان با آشنایی با این نکات میکاپی بی نظیری را تجربه کنید پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کاربردهای پنکک در آرایش صورت

پنکیک به دلیل حالت پودری و فشرده ای که دارد می تواند پوشش مناسبی برای تکمیل آرایش بعد کرم پودر فراهم کند همینطور می تواند به تنهایی با محو کردن نواقص پوستی تاثیر فوق العاده روی پوست داشته باشد و به بهبود ظاهر پوست کمک کند. می توان از کاربردهای مهم پنکک به ویژگی تثبیت کنندگی، کاهش چربی پوست و اصلاح آرایش اشاره کرد.

پنکک به دوام و ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت کمک زیادی می کند به همین خاطر می توان برای داشتن یک زیرسازی خوب بعد از کرم پودر، کانسیلر و پرایمر از پنکیک استفاده کرد همچنین به دلیل خاصیت مات کنندگی و جذب چربی پوست از براق شدن، گرما و تعریق پوست جلوگیری می کند.

علاوه بر پوشش نواقص صورت و یکسان سازی رنگ پوست از جمله ویژگی های دیگر استفاده از پنکیک به عنوان یک لوازم آرایش پر مصرف، مات کردن رژلب براق و حجم دادن به مژه ها است که در ایجاد آرایشی مات و پرپشت شدن مژه ها تاثیر چشمگیری دارد.

آیا پنکک برای هر نوع پوستی مناسب است؟

آیا پنکک برای هر نوع پوستی مناسب است؟

پنکک هم همانند سایر لوازم آرایش صورت برای انواع جنس پوست (خشک، چرب، معمولی و حساس) در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود اما از آنجایی که ساختار تشکیل دهنده پنکک ها معمولا پودری و خشک است بیشتر به افرادی پیشنهاد می شود که پوست چرب و مختلط دارند زیرا ضمن از بین بردن برق پوست باعث جلوگیری از ریزش آرایش در اثر رطوبت، تعریق و گرما می شود.

فورمولاسیون پنکیک به گونه ای است که چربی و رطوبت پوست را جذب می کنند بنابراین اگر پوست خشکی دارید و علاقه دارید از پنکک استفاده کنید لازم است قبل استفاده از آن از مرطوب کننده استفاده کنید تا پنکیک به خوبی روی صورت تان بنشیند و حالت ماسیدگی روی صورت تان ایجاد نشود.

طرز استفاده از پنکیک

بهتر است قبل استفاده از پنکیک صورت تان را به خوبی شستشو دهید تا از ایجاد هر گونه حالت کیکی و ماسیدگی پنکک روی پوست پیشگیری کنید.

ابتدا باید پد مخصوص را کمی مرطوب کنید و در صورت داشتن پوست خشک برای حفظ رطوبت و چربی پوست از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و سپس به کمک اسفنج مخصوص که از قبل نمدار کردیم پنکیک را روی صورت پخش کنید. بهتر است برای یکدست کردن رنگ پوست و پوشش ناهمواری ها پنکیک را روی تمام قسمت صورت و گردن پخش کنید.

خرید پنکیک خوب

مهم ترین نکات در خرید یک پنکیک خوب چیست؟

شاید انتخاب و خرید یک پنکک خوب از میان برندها و مارک های مختلفی که در بازار و فروشگاه های لوازم آرایشی به چشم میخورد کار دشواری باشد اما حتما می دانید که با رعایت و دقت به یکسری نکات مثل نوع پوست، برند تولید کننده و ترکیبات آن می توانید بهترین پنکک براساس نیاز و خواسته ی خود را خریداری کنید.

ما در مقاله بهترین مارک پنکیک صحبت کردیم شناخت نوع پوست خود در کنار شرکت تولید کننده و ساختار تشکیل دهنده محصول مورد نظر می تواند کار انتخاب را برای شما راحت تر کند. از بین برندهای خارجی پنکیک میبلین، فلورمار، لدورا و بایودرما و مارک های ایرانی کالیستا و این لی جزو پرطرفدارترین محصولات آرایشی از دید خانم ها هستند که هر کدام با سازگاری با جنس پوست خاصی در داشتن یک زیرسازی خوب و پوستی صاف و یکدست فوق العاده تاثیرگذار هستند.

همانطور که می دانید برای داشتن آرایش زیبا همراه با حفظ سلامت پوست توجه به برند تولید کننده و کیفیت محصول آرایشی اهمیت بسیاری دارد به همین خاطر ما در این مجموعه با جمع آوری معتبرترین مارک های پنکیک که قیمت مناسبی هم برای آن ها در نظر گرفته شده سعی کردیم با برآورده کردن معیار های شما خرید راحت و بی دغدغه ای را فراهم کنیم.

شما می توانید بعد از کسب اطلاعات کامل بصورت آنلاین با بهترین قیمت سفارش دهید و در کمترین با ارسال فوری درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان