پنکیک خوب چی بخرم؟ معرفی برترین برندهای پوشاننده صورت

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
معرفی بهترین پنکیک برای انواع پوست

یک دست کردن پوست صورت مهم ترین مرحله در آرایش است. در این مرحله، پوست با کمک بهترین لوازم آرایشی مناسب صورت، به رنگ دلخواه تبدیل می شود و البته سطحی صاف و بدون لک پیدا می کند. یکی از مهم ترین انتخاب هایی که بر کیفیت این مرحله تاثیرگذار است، انتخاب یک پنکیک (پنکک) مناسب است. پنکیک ها انواع مختلفی از رنگ و برند تا ساختار خاص دارند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید، نوع پوست خود را بشناسید و پنکیک سازگار با پوست را خریداری کنید. از طرفی هر پنکیک با توجه به سطح پوشانندگی و غلظت خود، برای موقعیت خاصی مناسب است. با شناخت انواع پنکیک، می توانید یک انتخاب مناسب برای آرایش روزانه یا آرایش مخصوص مهمانی داشته باشید. برای شناخت بهترین پنکیک ها، لیست زیر را از دست ندهید.

1- پنکک فشرده فلورمار؛ بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب

یکی از دشوارترین مراحل خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی، انتخاب لوازم آرایش مناسب پوست چرب است. پوست چرب معمولا حساسیت بالایی دارد و با همه محصولات بازار سازگار نیست. به همین دلیل خرید لوازم آرایش سازگار با آن، مهم‌ترین اصلی است که باید در خرید رعایت کنید. اگر پوست چرب دارید و به دنبال یک پنکک مناسب هستید، پنکک فشرده فلورمار یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

فلورمار نامی آشنا است که در سال‌های اخیر با محصولات با کیفیت خود توانسته، به یک همراه همیشگی برای بسیاری از خانم‌ها تبدیل شود. اما می توان گفت که پنکک فشرده فلورمار یک محصول متفاوت برای ایجاد یک پوست صاف و یکدست است.

بافت فشرده این پنکک هم باعث ایجاد یک نمای سبک و طبیعی بر پوست می شود و هم می‌تواند با ترکیبات استاندارد خود، از عرق کردن صورت جلوگیری کند. این عامل باعث می شود تا چربی و آلودگی کمتری به منافذ پوست وارد شود. مبدا این برند کشور ترکیه است و با ماندگاری بالا و قیمت مناسب کاملا ارزش خرید به ویژه برای افرادی با پوست‌های حساس را دارد.

بهترین پنکیک برای پوست چرب

2- پنکک بایودرما مدل Photoderm Max؛ پنکیک حاوی ضدآفتاب برای روزهای آفتابی

استفاده هم زمان از کرم ضد آفتاب و بهترین مارک پنکیک می تواند برای پوست های حساس مشکل ساز باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد با پوست حساس، استفاده از لوازم آرایش را ترجیح می دهند و کرم ضدآفتاب را از برنامه روزانه خود حذف می کنند. این کار باعث می شود تا در طولانی مدت، از تاثیر اشعه آفتاب بر پوست خود آگاه شوید و از کدری و لک های پوستی خود احساس نارضایتی داشته باشید.

برای حل این مشکل پنکیک بایودرما را به شما پیشنهاد می کنیم. بایودرما که بیش از هرچیز با محصولات بهداشتی و درمانی برای پوست محبوبیت دارد، بهترین لوازم آرایشی را نیز در چرخه تولیدات خود قرار داده است.

پنکک بایودرما یکی از این محصولات کارآمد است. این پنکیک خاصیت ضدآفتاب دارد و می تواند از تاثیر اشعه های مضر بر پوست شما جلوگیری کند. همانطور که از محصولات بایودرما انتظار می رود، این پنکیک ضد جوش و فاقد پارابن است و آسیبی به سلامت شما نخواهد زد. درجه پوشانندگی مناسب آن نیز باعث شده تا یک انتخاب منطقی برای استفاده روزانه باشد.

بهترین پنکیک حاوی ضدآفتاب

3- پنکک این لی؛ یک پنکیک خوب با قدرت پوشانندگی بالا

کمتر پیش می آید که یک پنکیک بافتی سبک و طبیعی داشته باشد، اما قدرت پوشش آن کاملا رضایت بخش باشد. اگر به دنبال این سبک از پنکک برای زیرسازی آرایش خود هستید، تنها یک بار پنکیک این لی را امتحان کنید تا برای همیشه به محصول دلخواه شما تبدیل شود.

این لی یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که با قیمت مناسب و حجم معقول، یکی از بهترین پنکک های بازار به حساب می آید. اگر به دنبال یک مدل سبک و روزانه هستید، پنکک این لی مدل rose peach پیشنهاد ما به شما است. این محصول فاقد چربی است و با بافت پودری و لطیف خود، ساختاری یکدست به پوست می بخشد. مهم ترین مزیت این مدل از پنکک این لی، کاور مات و پوشانندگی بالای آن است.

4- پنکیک میبلین؛ کاور 24 ساعته برای مهم ترین مهمانی ها

برای خرید پنکیک مناسب مهمانی علاوه بر پوشانندگی، باید به مواردی مانند زمان مفید ایجاد کاور نیز توجه کنید. پنکیک میبلین یک محصول با کیفیت امریکایی است که می تواند بهترین انتخاب برای مهمانی ها باشد. این پنکیک کاور قوی 24 ساعته دارد و یک ضدآب واقعی به حساب می آید.

همچنین نمای کاور میبلین کاملا مات است و بر اثر تعریق یا گذشت زمان، دچار ماسیدگی یا پوسته پوسته شدن نمی شود.

کیفیت بالای پنکیک میبلین باعث شده تا قیمت آن نسبت به محصولات مشابه ایرانی بالاتر باشد. اما با توجه به قدرت پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی، خرید آن کاملا به صرفه است و می‌تواند در لیست بهترین پنکک گریم نیز باشد.

پنکیک مناسب مهمانی ها

5- پنکیک کالیستا؛ بهترین انتخاب برای آرایش روزانه

اگر از طرفداران لوازم آرایش ارزان اما با کیفیت باشید، نام کالیستا برایتان آشنا است. این برند ایرانی توانسته در سال های اخیر با ارائه لوازم آرایش با کیفیت، مشتریان پروپا قرصی را برای خود ایجاد کند. پنکیک کالیستا نیز یکی دیگر از محصولات با کیفیت از این برند است. حجم متناسب و قیمت معقول آن باعث شده، تا یکی از اولین انتخاب ها در میان برندهای ایرانی باشد.

از طرفی پنکیک کالیستا ماندگاری بالایی بر پوست دارد و ضد جوش است. این پنکیک کاور بسیار بالایی ندارد؛ اما می تواند یک انتخاب مناسب برای آرایش روزانه در محیط کار یا دانشگاه باشد.

پنکیک برای آرایش روزانه

6- پنکک لدورا؛ لوکس ترین پنکیک مناسب گریم

هرچه از یک پنکک خوب و با استاندارد بالا انتظار دارید، در پنکک لدورا وجود دارد. این محصول می تواند به سادگی بر پوست شما پخش شود و ظاهری مات، یکدست و زیبا را برای پوست صورت ایجاد کند. به دلیل کیفیت بافت این پنکک، بسیار از آرایشگران از آن به عنوان پنکک گریم استفاده می کنند.

پنکک L’DORA حاوی ویتامین E و کلاژن است و می‌تواند در کنار یک کرم ضد چروک صورت مناسب شما را از شر چین و چروک‌های صورتتان خلاص کند. این محصول قیمت نسبتا بالایی در بازار دارد. اما اگر به دنبال یک پنکک برای عروسی‌ها و مهمانی‌های مهم هستید، پیشنهاد می کنیم لدورا را از دست ندهید.

بهترین پنکیک برای گریم

خرید بهترین پنکیک از بهترین فروشندگان لوازم آرایشی

اگر به خوبی از ویژگی های یک پنکیک خوب باخبر نیستید، می توانید از فروشندگان لوازم آرایشی اطلاعات مناسبی را کسب کنید. همچنین با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی با یک تیر دو نشان خواهید زد. چرا که هم توضیح محصولات را با جزئیات کاربردی خواهید خواند و هم می توانید به سادگی محصول موردنظر را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ما در فروشگاه زیبابست با ارائه محصولات اورجینال، همراه شما هستیم. شما می توانید در سایت زیبابست کامل ترین توضیحات را برای هر محصول بخوانید و پس از مقایسه، به سادگی یک کلیک آن را خریداری کنید. خرید شما در بازه 1 الی 3 روز با بهترین بسته بندی به دست شما در هر نقطه از ایران خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با پشتیبانی فروش زیبابست در ارتباط باشید.

بتول فرقانی 12.02.1401

سلام من یک پنکیک خوب برای پوست خشک میخواهم با رنگ روشن کهspfهم داشته باشد دارای روغن مرطوب کننده وضد چروک با رنگ نسبتا روشن باشد قیمت تا خدی متوسط باشد

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان