کرم موبر صورت را چگونه استفاده کنیم و معرفی 4 موبر پرطرفدار

دسته بندی : سایر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
کرم موبر صورت را چگونه استفاده کنیم؟

یکی از مشکلاتی که امروزه به دغدغه ی بسیاری از خانم ها تبدیل شده تمیزی و پاکسازی موهای زائد صورت است. موهای اضافی گونه، زیر چانه، پیشانی و پشت لب با تحت تاثیر قرار دادن زیبایی افراد می تواند ظاهر ناخوشایندی برای آن ها ایجاد کند به همین خاطر بسیاری از خانم ها بدون توجه به عواقب و تاثیرات آن حاضرند روش های مختلفی را برای از بین بردن موهای خود انتخاب کنند که گاهی نیز ممکن است موثر باشد اما در دراز مدت آسیب ها و عوارض جدی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

یکی از روش های کارآمد و بدون دردسر برای خلاص شدن از شر این موهای اضافی استفاده از کرم های موبر است که نه تنها به از بین بردن کامل موهای صورت کمک می کند بلکه باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست تان نیز می شود. ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست قصد داریم شما را با پرفروش ترین محصولات در این زمینه آشنا کنیم با ما همراه باشید.

آشنایی با نحوه عملکرد کرم موبر

این محصولات دارای ترکیبات فعالی هستند که با تاثیر در ساختار پروتینی مو ( کراتین) و ضعیف کردن پروتئین موجود در ریشه مو باعث نازک کردن و در نهایت جدا کردن مو از سطح پوست می شوند. از آنجایی که کرم های موبر، موهای زائد را در زیر سطح پوست از بین می برند به نسبت اصلاح با تیغ خیلی دیرتر رشد می کنند همینطور به خاطر نرمی و لطافتی که به پوست می دهند موهای جدید نوک تیز و آزار دهنده ای ندارند.

روش استفاده از کرم موبر صورت

روش استفاده ار کرم موبر صورت

برای استفاده از کرم های موبر به عنوان یکی از لوازم اصلاح زنانه مهم است طبق دستورالعمل نوشته شده روی بسته بندی محصول پیش بروید اما در حالت کلی می توانید این روش را بکار بگیرید :

1- لازم است کرم روی پوست تمیز و خشک استفاده شود.

2- برای اطمینان از عدم وجود واکنش های آلرژیک بهتر است قبل استفاده از این کرم مقداری از آن را روی قسمتی از پوست تست کنید و اگر حساسیتی روی پوست مشاهده نکردید از کرم برای تمامی قسمت صورت و یا بدن استفاده نمایید.

3- کرم را به میزان کافی (طوریکه پوست تان را کاملا بپوشاند) روی پوست بمالید و طبق زمان نوشته شده روی بسته بندی محصول اجازه دهید روی پوست باقی بماند و در انتها به کمک کاردک مخصوص کرم را از سطح پوست پاک کنید و پوست تان را با آب ولرم شستشو دهید.

فواید استفاده از کرم موبر

از آنجایی که پوست صورت حساس است کرم های موبر با نرم و لطیف نگه داشتن پوست مانع هرگونه حساسیت پوستی می شوند همینطور روشی راحت و کم هزینه برای حذف موهای زائد است و برخلاف روش های دیگر مثل اپیلاسیون، بند انداختن و وکس بدون درد و سوزش به راحتی و در عرض چند دقیقه موهای اضافی صورت و بدن را از بین می برد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از محصولات موبر آن است که استفاده مداوم آن باعث می شود موهای صورت یا بدن شما نازک تر شده و ضخامت قبل را نداشته باشد به علاوه با کندن مو از ریشه کمک می کند سرعت رشد موها کندتر از قبل شود.

معرفی بهترین کرم های موبر صورت و بدن

امروزه موبرها در مدل های مختلف کرم، اسپری و ژل با توجه به نوع پوست شما (حساس، معمولی و خشک) تولید شده اند تا با هماهنگی کامل با جنس پوست تان از بروز هرگونه مشکلات و آسیب های پوستی جلوگیری کنند. ما در ادامه با معرفی چند نمونه از برندهای معتبر کرم موبر قصد داریم به شما در انتخاب بهتر محصول مورد نظرتان کمک کنیم.

کرم موبر براندوکس پوست معمولی

کرم موبر براندوکس مدل Normal skin

این کرم به عنوان یک محصول تخصصی برای حذف موهای زائد خانم ها و آقایان طراحی شده که با داشتن عصاره آلوئه ورا به رفع التهابات و افزایش طراوت پوست کمک زیادی می کند. کرم موبر براندوکس مناسب پوست معمولی محصولی ساده و راحت برای کاهش رشد موهای جدید است که با ترکیبات متناسب با جنس پوست در مدت زمان 5 دقیقه تاثیری عالی بدون ایجاد ناراحتی پوستی روی پوست به جا می گذارد.

این محصول با فورمولاسیون ویژه موزدایی، باعث سست کردن ریشه مو و در نهایت جدا شدن مو از سطح پوست می شود همینطور باعث نرم کردن پوست و جلوگیری از بروز هر گونه تورم و خارش های پوستی می شود.

اسپری موبر براندوکس پوست نرمال

اسپری موبر براندوکس مدل normal

این اسپری با قدرت موزدایی فوق العاده برای خانم ها و آقایانی با پوست معمولی گزینه مناسبی می باشد. ترکیبات تشکیل دهنده موبر با نفوذ به ساقه مو و شکستن ماده اصلی تشکیل دهنده مو (کراتین) موهای صورت و بدن را به راحتی از سطح پوست جدا می کند.

اسپری موبر براندوکس مناسب پوست معمولی ضمن از بین بردن موهای زائد در کمترین زمان و اثرگذاری قوی باعث لطافت هرچه بیشتر پوست تان می شود و هیچ گونه تحریکی و سوزشی روی پوست ایجاد نمی کند.

کرم موبر سینره

کرم موبر صورت و بدن سینره

این محصول راه حلی سریع و راحت برای کاهش و از بین بردن موهای صورت و بدن است. وجود عصاره های با ارزشی همچون عصاره پاپایا، روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا در این کرم پوست تان را صاف و لطیف می کند به علاوه باعث شده ریشه های مو بعد هر بار اصلاح نازک و ضعیف تر شود و هرگونه ناراحتی هایی مثل ایجاد جوش و التهابات به حداقل برسد.

فورمولاسیون کرم موبر سینره به گونه ای بوده که بدون ایجاد حساسیت به راحتی می تواند موهای کلفت و نازک را از سطح پوست پاکسازی کند و تا هفته ها احساس خوبی روی پوست تان ایجاد کند.

کرم موبر براندوکس پوست حساس

کرم موبر براندوکس مدل Sensitive skin

کرم موبر براندوکس یکی از بهترین محصولات موبر موجود در بازار است که با قدرت موزدایی سریع و کاهش سرعت رشد موهای جدید توانسته مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار بگیرد. این محصول علاوه بر اینکه در حذف موهای زائد بدن بسیار قدرتمند عمل می کند دارای خاصت ضد التهاب و التیام بخش نیز است که به راحتی می تواند از پوست تان در برابر آسیب های پوستی محافظت کند.

کرم موبر براندوکس مناسب پوست حساس با داشتن فومولاسیون ملایم و غیر تحریک کننده برای افرادی که پوست حساسی دارند و ممکن است پوست آن ها به هر عامل خارجی واکنش دهد انتخاب مناسبی است.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله از زیبابست اطلاعات مفیدی در ارتباط با کرم های موبر و ویژگی های آن در اختیارتان قرار دهیم. شاید انتخاب روشی مناسب برای از بین بردن موهای زائد کار سخت و دشواری باشد اما با کمی بررسی می توانید بهترین راهکار را برای اصلاح پوست خود در نظر بگیرد که ضمن پاکسازی، از بروز هر گونه اثرات جانبی روی پوست تان جلوگیری کنید.

شما می توانید برای انتخاب و خرید کرم موبر مناسب پوست تان وارد سایت زیبابست شوید و بعد از آشنایی با برندهای معتبر داخلی و خارجی محصولات موبر و همینطور خصوصیات آن ها، کرم موبر مدنظرتان را در تخفیفات ویژه سفارش دهید تا هر کجا که تمایل دارید با ارسال فوری محصول تان را تحویل بگیرید.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان