بهترین آرایش برای چشم ریز؛ چگونه با ترفند آرایشی چشم را درشت کنیم؟

دسته بندی : مقالات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مهم‌ترین بخش آرایش صورت، آرایش چشم است. نحوه آرایش این عضو می‌تواند در زیبا یا مصنوعی شدن نمای نهایی چهره تاثیر مستقیم داشته باشد. به همین دلیل یادگیری نکات مربوط به آرایش چشم اولین قدمی است که باید در یادگیری آرایش حرفه‌ای بردارید. یکی از این نکات، ترفندهایی برای درشت نشان دادن چشم ریز است.

بهترین آرایش برای چشم ریز

مهم‌ترین هدف استفاده از لوازم آرایش، به تعادل رساندن اعضای مختلف صورت و کمک به زیباتر دیده شده چهره افراد است. به همین دلیل در سال‌های اخیر اغلب بلاگرهای آرایشی، بیش از آنکه به آرایش غلیظ و زیاد تاکید کنند، یادگیری ترفندهای متعادل سازی را به شما پیشنهاد می‌کند. می‌توان گفت مهم‌ترین بخش آرایش صورت، آرایش چشم است. نحوه آرایش این عضو می‌تواند در زیبا یا مصنوعی شدن نمای نهایی چهره تاثیر مستقیم داشته باشد. به همین دلیل یادگیری نکات مربوط به آرایش چشم اولین قدمی است که باید در یادگیری آرایش حرفه‌ای بردارید. درشت نشان دادن چشم یکی از نکاتی است که ترفندهای مختلفی برای آن وجود دارد. در ادامه بهترین آرایش برای چشم ریز را به شما خواهیم آموخت.

تاثیر فرم ابرو در درشت نشان دادن چشم؛ شروع آرایش با متناسب‌سازی ابرو

یکی از رایج‌ترین اتفاقات میان افراد این است که در آرایش روزمره، به میزان تاثیرگذاری فرم ابرو بر حالت چشم‌ها توجهی ندارند. برای درک بهتر این موضوع کافی است چند نمونه از عکس‌های خود با فرم ابروی متفاوت را کنار هم بگذارید تا به خوبی متوجه اهمیت متناسب سازی ابرو پیش از آرایش چشم شوید.

بهترین مدل ابرو برای افرادی که چشم ریز دارند، ابروهایی بلند با پهنای متوسط است. مقایسه انواع آرایش در طول زمان نشان داده که اگر ابروی شما دارای یک قوس کم و نامحسوس باشد، چشم‌ها درشت‌تر نشان داده می‌شوند.

اگر وجود قوس در ابرو را دوست ندارید، با کمک فرچه و صابون ابرو و یا ژل حالت دهنده ابرو، موهای ابروی خود را به سمت بالا بکشید تا فرم ایستاده‌تری پیدا کنند. محصولات حالت دهنده ابرو را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خریداری کنید.

نحوه فرم دادن ابرو قبل از آرایش

آرایش چشم ریز و پف‌دار؛ آماده سازی پشت پلک و اطراف چشم را دست کم نگیرید

اغلب افرادی که چشم ریز دارند، به سرعت بر اثر خستگی دچار پف زیر چشم نیز می‌شوند. پف چشم باعث می‌شود که حتی با وجود میکاپ، چشم شما از حالت معمول ریزتر به نظر برسد. به همین دلیل باید قبل از استفاده از لوازم آرایش، اقداماتی در جهت آماده کردن پلک و اطرف آن برای آرایش چشم انجام دهید.

استفاده از ورق‌های ماسک مخصوص زیر پلک می‌تواند به شما در این فرایند کمک کند. اگر این مدل از ماسک را در دسترس ندارید، می‌توانید در یک پارچه نخی تمیز یک قالب یخ قرار دهید و به مدت چند دقیقه اطراف چشم را با آن ماساژ دهید. با این کار هم میکاپ شما بهتر به صورت و اطراف چشم جذب می‌شود و هم پف و تیرگی را از بین خواهید برد.

استفاده از ماسک زیر چشم برای از بین رفتن سیاهی و پف

بهترین روش سایه زدن برای چشم ریز؛ میکاپ چشم لایت و زیبا

مهم‌ترین اصلی که باید هنگام آرایش چشم ریز رعایت کنید، خداحافظی با رنگ‌های خیلی تیره است. هرچه رنگ تیره در آرایش چشم شما کمتر باشد، بیشتر به مدل میکاپ دلخواه خود نزدیک خواهید شد. برای شروع بعد از پخش کردن کرم پودر در اطراف چشم، با کانسیلر مناسب پوست خود آغاز کنید. بهترین روش برای پخش کردن کانسیلر در زیر چشم به صورت مثلثی است. بعد از یکدست شدن رنگ پشت پلک و اطراف چشم، نوبت سایه زمینه است.

سایه زیرسازی برای درشت کردن چشم

بهترین سایه زیرسازی برای چشم‌های ریز، سایه‌های با رنگ معمولی و روشن هستند. بعد از استفاده از بهترین کانسیلر با کاور لایت، باید با یک براش سایه نرم، سایه زیرسازی را در سراسر پلک به خوبی پخش کنید. کمی از سایه را نیز با یک براش نازک‌تر زیر پلک و گوشه داخلی چشم بکشید تا اطراف چشم شما به خوبی زمینه روشن داشته باشد.

سایه زیرسازی مناسب چشم پف دار

کدام رنگ سایه چشم را درشت می‌کند؟

بعد از آنکه زیرسازی را به طور کامل و یکدست انجام دادید، با یک براش سایه تمیز، مقداری از سایه تیره دلخواه خود را روی استخوان پلک یا کریس چشم بکشید. دقت کنید که پخش کردن سایه روی کریس باید دقیقا به صورت خطی و مطابق فرم استخوان پشت پلک باشد تا نمای طبیعی و زیبایی بگیرد. همچنین از انتخاب رنگ سیاه یا قهوه‌ای خیلی تیره پرهیز کنید. دقت کنید که شما تنها در حال سایه انداختن پشت پلک و جدا کردن برجستگی آن برای نمای بیشتر هستید. استفاده از رنگ سیاه ممکن است چشم شما را ریزتر نشان دهد.

بعد از ایجاد سایه تمیز و بدون ایراد، با براش زیرساز مقداری از سایه روشن دلخواه را زیر سایه کریس و روی برآمدگی پلک بزنید. استفاده از سایه اکلیلی در وسط برآمدگی پلک نیز می‌تواند نمای زیباتری به میکاپ شما ببخشد.

کات کریس برای چشم ریز

چگونه خط چشم بکشیم تا چشم درشت شود؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خط چشم‌های ضخیم انتخاب مناسبی برای چشم‌های ریز هستند و می‌توانند چشم را درشت‌تر نشان دهند. این باور چندان درست نیست. خط چشم‌هایی با ضخامت کم هم نمای سایه چشم را حفظ می‌کنند و هم باعث می‌شوند تا پلک برجسته‌تر نشان داده شود. بنابراین مدل‌هایی از خط چشم را انتخاب کنید که باریک هستند اما در انتها فرم رو به بالا دارند.

سپس با یک مداد چشم چرب داخل پلک بالا و خط بیرونی پلک پایین را به میزان بسیار کم با مداد بکشید. این کار کمک می‌کند تا چشم‌ها حالتی گردتر به خود بگیرند.

خط چشم اصولی برای درشت کردن چشم

پرپشت کردن مژه‌ها با ترفندهای آرایشی

آخرین مرحله از آرایش چشم ریز، سر و سامان دادن به مژه‌ها است. برای اینکه نمای چشم درشت‌تر باشد، باید مژه‌هایی پرپشت و مرتب داشته باشید. بنابراین علاوه‌بر اینکه به شما توصیه می‌کنیم بهترین مارک ریمل را استفاده کنید، پیشنهاداتی برای زیباتر جلوه دادن آن‌ها نیز داریم.

اگر مژه‌های شما فرم ندارند، در اولین قدم با فرمژه موج کوچکی در مژه‌ها ایجاد کنید و سپس از ریمل‌های حجم دهنده کاملا مشکی و خرده مژه‌دار استفاده کنید.

استفاده از فر مژه برای آرایش چشم ریز

یکی از ترفندهای زیباتر شدن فرم مژه این است که چند ثانیه بعد از خشک شدن ریمل، با یک فرچه تمیز روی مژه‌ها بکشید. با این کار همه مژه‌های به هم چسبیده از یکدیگر باز می‌شوند و حالتی کاملا طبیعی و پرپشت به خود می‌گیرند. ریمل زدن پلک پایین به مقدار کم و طبیعی نیز می‌تواند به درشت نشان دادن چشم ریز کمک کند.

بهترین ریمل برای پرپشت کردن مژه

خرید بهترین لوازم آرایش چشم از زیبابست

خرید انواع سایه زیرسازی با رنگ‌های روشن متفاوت به شما کمک می‌کند تا علاوه‌بر آرایش مناسب برای درشت کردن چشم در مهمانی، آرایش ساده و روزمره‌ای را نیز داشته باشید. برای خرید انواع لوازم آرایش چشم از سایه و کانسیلر تا ریمل ابرو و همچنین همه محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز مانند بهترین تونر صورت به فروشگاه اینترنتی زیبابست مراجعه کنید. ما در فروشگاه لوازم آرایشی زیبابست با عرضه محصولات اورجینال و با کیفیت، در همه مراحل میکاپ همراه شما هستیم.

امکان تعویض کالا تا 7 روز پس از خرید
امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا
ارسال رایگان خریدهای بالای 100 هزار تومان